Sveriges bästa tatuerare!
Nu är det dags igen... Jag ska tatuera ett porträtt och jag vill ha det absolut bästa resultatet jag kan få.... Så! Vart ska jag gå? Priset kvittar, också avståndet till tatueraren...
jag har hört att han tatueraren i surte (utanför göteborg) ska vara riktigt bra.. har själv vart där när en polare gaddade sig, såg några kort på grejer han gjort.. han var riktigt grym. hade hållt på att tatuera sen han var 11 år, han var väl runt 50 nu..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lucky 7 i Norrköping skall tydligen var riktigt bra.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
om du skiter i pris/avstånd. gadda dig hos Seen. (kommer ej ihåg vart i amerika han hade studion dock)
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
isak på eaststret är riktigt duktig på porträtt
Mankan är grymt bra gällande det. Annars så är Evil Twins ett bra alternativ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.heidihaytattoo.com awards
Tattoo expo 3. -97 Best Traditional, 1st
view Tattoo expo 3. -97 Best small one, 1st Tattoo Expo 3. -97 Best backpiece, 1st Swedish Tattoo conv. -97 Best portrait, 1st
view Swedish tattoo conv. -97 Best colour male, 1st
view Swedish tattoo conv. -97 Best Black&Grey female, 1st
view Stockholm Ink bash -96 Best small female, 2nd.
view Battle of vikings III -95 Best woman only, 1st
view Battle of vikings III -95 Best tribal, 2nd.
view Battle of vikings III -95 Best portrait, 1st
view Battle of vikings II Best woman only, 2nd.
view SVETAT Tattoo conv. 1993 Unusual Tattoo, 2nd.
Inget award efter 97? 10 år sen. Dött!
cirkel's tatto studio i sthlm lär ju vara ett bra alternativ?
Heidihay är tungviktare när det gäller porträtt.
doc forest e väl rätt grym?
Dr_zoidberg, känns inte som om Seen är speciellt duktig på något utanför graffiti, iaf inte i jämförelse med de riktigt skickliga.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
seen la av för några årsen
Heidi är en tjej...
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Ja, är Heidi grym på att tatuera detaljerade byggnader och djur med? Finns det nån mer i Gbg som är fet på att måla byggnader och djur? Som har det som specialitet typ?
CAMPIONI!
rizmo de där e ju en joel413 fråga rakt av. vart e joel413 ?
Heidi Hay är ju bra om du nu vill ha ett porträtt, hyffsat lång väntetid och det kostar ju.. men det är det ju värt med tanke på att du ska dras med tatueringen hela livet ring runt/gå till studios och kolla lite och se vad du tycker ser bra ut själv.. sen kan du ju alltid be dom rita upp en skiss
va?
Har inte Doc Forest slutat tattuera själv? Min plastfarsa har en gammal gadd av honom, dock inte porträtt ./
viking tattoo i linköping har väl ganska bra rykte, men jag har hört nått om att den allra bästa tatueraren där har lagt av eller så
amfetaminpsykos han har en egen studio i Örnsberg nu.. :)
Heidi hay eller Johan på evil twins i HBG. även charlie och jens på tattooworld. jens favorit är att leka ed skuggor tex.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
finns väl en tvär grym snubbe i Angered som gör sånt?
Perfekt är annars att få ett porträtt gjort av Robert Hernandez om han kommer till Ink Bash....han är bäst gällande realism, punkt slut.
Han i surte, Bosse eller va han heter är ju en jävla sopa, tatuerar bara minderåriga bönder från nol typ. kass jävel
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
Jävligt svår kategori det där, så det är bra utav dig att göra efterforskningar. Lätt den typen av tatueringar som blir fula som fan om inte rätt person gör det. Man blir förvånad hur mycket skräckexempel man ser t o m i tatueringstidningar.
And Heidi it is! Snacka om att sparka röv! Thanx!!!
Finns det bara tatuerare i Göteborg eller vafan är grejen? :) Vill uppa denna tråden lite (Fick inte skapa en ny..) Vill då också veta vem som är bäst? Ingen som har lite länkar till priser osv? Att bara säga: "han är grym", funkar tyvärr inte :) Sen undrar jag:Hur står sig svenska tatuerare jämfört med duktiga amerikanska dito? Ska man köra hos Anil Gupta i New York (tipsa gärna om andra riktigt duktiga tatuerare i NYC!) eller finns det någon lika duktig i Sverige?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
heidi gjorde en jungfru maria på min arm o den e jävligt snygg . den va me i nån tidning o sånt nu hitta ja den på sidan till och med . http://www.heidihay.se/tattoo/_wcm/documents/studio/gallery/black_n_white/h13.jpg men den som snor den blir bötad ;) :P
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
Johan på Evil Twins här i Helsingborg är grymt bra på det.
Detta är hans awards;
Best New School Malmö 2000 Best of Day Malmö 2001 Best of Show Malmö 2001 Best New School Norrköping 2001 Best of Show Malmö 2003 Tattooist of the year Norrköping 2004 Best of Day Malmö 2004 Best of Show Malmö 2004 Best big one Malmö 2004 Best of Day Göteborg 2005 Best big one Göteborg 2005 Best Ornamental Malmö 2005 Best of Day Malmö 2005 Best of Show Malmö 2005 Best of Day Malmö 2006 Best of Show Malmö 2006 Best Realistic Göteborg 2006 Best Realistic Norrköping 2007 Best Japanese Malmö 2007
min va snyggare :P
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
aha länken funkade inte .
Maria så
Den var också snygg. De är ju gjorde på olika sätt
theo jak, kocksgatan på söder i sthlm.
Johan på Evil, utan tevkan.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
tro dt elr ej men hon ritade inte ens på min arm innan
Agaeus FYFAN va snygg!! vill också ha! Hon verkar asgrym hon som gjorde den :P
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
som CrackPipe säger Mankan eller Evil Twins är bra val, Heidi är ju såklart grym hon med och Niki som också sitter på Heidi Hay har jag sett grejer av som är ruggigt bra i den stil du är ute efter.. Kontrast: svenska gaddare står sig rätt bra faktiskt men självklart finns det fler riktigt grymma i USA då landet är så stort och det då finns så etremt många gaddare så dyker det såklart upp fler suuperbra.. i europa ligger svenskar väldigt högt dock och tatueringsvärlden blir öppnare och öppnare i och med att det blir populärare så fler och fler åker runt och gästtatuerar och lär sig av andra.. sedan finns det sjukt mycket gryymma gaddare som jobbar lite i det dolda, såna som inte diggar hela kändisstatusen som man kan få och inte gör någon pr, använder internet och så..
kom ihåg att nästan alla gaddare i sverige har långa väntetider nu med så låt inte uppåt 3 - 4 månader skrämma er.. väntan är värd det när det blir gjort hos rätt person..
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Ska själv göra min tatuerin på Evil Twins och kan säga att det är lång väntetid. Hoppas inte detta hindrar trådskaparen för det är värt den tiden.
mellanöl: hur lång väntan är det ungefär? så man kan planera in lagom
Fiyah P25 En vän sa sommaren2007 att han bokat tid och fick tiden i februari. Dock beställde han fullsleeves på båda armarna. Detta var hans första tatuering också så han körde på hårt
jag tänkte också slå på stort. ca 6-9 månader att vänta då alltså. bra att veta, tack för svaret
jag fick 3 månaders väntetid när jag beställde tid på eaststreet i februari, som tur var fick killen en lucka och den blev gjord en månad tidigare.
Rehab is for quiters.
Jag ska göra min hos Jens på Old Bones (f.d Tattooworld) här i Malmö. Han är så sjukt grym och himla trevlig (och snygg om det skullle spela någon roll?). Han har ett halvår uppbokat men man kan åka in på drop in på lördagar som jag ska göra. Han gjorde min systers också och ett flertal andra jag känner. Rekommenderas varmt
I åkersberga finns en jävligt grym!!1