I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

utmana er själva!

Övrigt - Blandat

   

2007-05-27 22:29

utmana er själva!

min mamma har alltid sagt till mig att man ska göra en sak varje dag man egentligen inte vågar. det handlar inte om att hoppa framför tåg eller snitta sig 100 meter från en haj utan om att utmana sig själv och utvecklas.

från och med idag tycker jag vi ska börja med att försöka göra något varje dag man är rädd för. det kan vara allt från att våga säga nej, (eller våga säga ja), prata med någon, sätta på sig en illrosa tröja, fan vet jag.

så kan man dela med sig av sina upplevelser och berätta hur det gick. förhoppningsvis kommer detta leda till några stolta ögonblick. kanske jobbiga också.

har ni lyckats med något idag t ex?


jag kan börja! jag har brytit mig ut ur vardagen. sagt upp mig från jobbet och köpt en biljett till guatemala från 1 augusti. kommer åka själv och det är stort. kan knappt gå på stan ensam utan att känna mig konstig. så jag känner mig mycket stolt och modig

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.