Skägg tips
Hallå, jag behöver lite tips på olika skägg typer :P Har nu lite get skägg och har haft det så i snart 1 år men börjar tröttna på det lite, har klippt ner det flera gånger så det är inte så lång men 2 cm iaf :) Har ni några tips på hur man kan ha det? Visa gärna bilder på olika :) Ni får gärna visa era egna också självklart :) Jag vill inte ha något överdrivet stort men nånting som syns iaf :P Tack!
Forumsignatur:
allt är ju nästan bättre än getskägg iaf.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
skepparkrans! jag har mer eller mindre haft det sen jag var 16. jag är skitsnygg.
jobbigt att ha skägg när man är tjej.
Yeah!
Det är ballare med mustasch!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Skäggstubb över hela ansiktet är ju teh shit.
Still in the bridge
Har alltid fått för mig att du är en WoW spelande LOST/Heroes-nörd som är tjej :s
Jag har helskägg numera. Trivs ganska bra i det. Jag har dock problemet att min skäggväxt inte är den mest generösa på kinderna, så det ser ju lite konstigt ut. Men men... Jag tycker att du ska satsa på kortklippt fittmun. Det är ganska trevligt. Mustasch är trevligt när man kommer in i det, vilket kan ta ett tag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jag brukar bara låta det växa ut, tycker det är snyggast så
Fan va scary, bluesky jag har alltid föreställt mig att du är en skön, blond och vacker kvinna. Skulle aldrig bangat dig (inte den bilden jag har av dig iaf), så visar det sig att du är en kille. WTF upplevelse?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
alla som har någon typ av frisyr i ansiktet är ju helt uppenbart efterblivna. räcker det med att fixa med håret era fjollor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
manocpjaevel Det är manligt med hår i ansiktet, eller har du inte kommit in i puberteten än?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
jag har alltid trott att bluesky va tjej. jag kör på ovårdat skägg fram tills jag orkar raka mig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha gulligt av er ;) förlåt att jag förstör era fantasier men jag är kille :) ingen som har en bra sida med tips och bilder? :P
Forumsignatur:
"räcker det med att fixa med håret era fjollor." afan, sen när blev det mer "gay" och ha skägg än att fixa med håret..? plz tell me cause I need to know! piiz
-ò_ó-
ni tänker på aquasky tror jag ja ska själva trimma mitt snart,men de verkar ju va en konst i sig!
det snyggaste en kille kan ha måste vara typ tre dagars skäggstubb... lite ovårdat men ändå sexigt som fan!
håller med Oberon, sånna pollissar växer inte på träd.
There is plenty off fish in the sea.
Kolla på massa rap videos. r.kelly diddy. de varierar en hel del. om du bara har skäg så kan du inte göra mycket än att ha det kortare eller längre. brädare, smalare.. The Barber
Red Motion Music
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
så här ligger det till. min skäggväxt är tät, skarp och jättemanlig. jag är särskilt stolt över det manliga. jag har dock inte fått iden att frisera det. gällande gay-frågan, jag tycker inte att det är homosexuellt att modellera sitt skägg, inte har jag heller något mot gayyar. mitt användande av ordet gay i denna fråga är ett uttryck för något som jag anser vara onödigt, överdrivet och larvigt. bara för ni har craig daavid som idol era smörrnb2step jag gillar något som var coolt år 2000
Arrangör
2007-05-28 16:48
Har sedan nån månad tillbaka låtit det väza villt, fortsätter med det ett tag till, får se om jag kommer på något att göra med det sen, annars bliir det troligtvis att raka av allt.
manocpjaevel Så din definition på homosexuella är alltså: onödiga, överdrvina och larviga? :D
Hehe, måste säga att det enda som är onödigt, överdrivet och larvigt i sammanhanget är dina inlägg :)
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
jävligt sant asså.... tur att en mognat med tiden då!
helskägg är ju klart smidigast, 1cm långt som trimmas en gång i veckan samtidigt som skallen får sig en omgång med rakapparaten. så lite pill som bara är möjligt med undantag för några hyveltag under ögonen som har en förmåga att bli lite ludna ibland. då kan man passera både som uppstyrd eller lite vild och farlig, macho eller fjolla närsom det passar
http://www.kommandot.se/wp/
haha såg nu att det var en fett gammal tråd, sorry
http://www.kommandot.se/wp/
mustach
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
att kunna ha skägg innebär ett ansvar, en hel del människor förstår inte det. förutom att lära sig att byta propp, bygga hus, fixa mat och installera det nya dvd-systemet är det grundläggande ansvarsområdet att låta det växa. ser det inte ut som om det hänger en bäver i din underläpp förtjänar du inte ditt skägg, finns bara ett alternativ.
---->www.gangsterboogie.com
word falsk one. Du får dock inte glömma "byta däck" på den där listan.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Det bästa sättet, som jag har hört alltså..är att ta könshår från muslimska samer medans dom sover och sedan lägga det i gurkmeja över natten. Ungefär efter 10 till 15 timmar gnuggar du in din haka i det och VIPS så får du ett underbart skägg.
omöjligt, samer har inte könshår
Min broder är sam! Jag har umgåts med många i mina liv. Jag vet allt vad jag pratar om efter alla orgies jag genomgått.
trucker/70-tals rocker mustasch. Som han i Eagels of Death Metal har fast snyggare, tätare och mer välvårdad
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
skepparkrans har vart min stil sen fjunens tid
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
den skäggen ska du ha ( se ovan) soo sexyy..
det där var rätt hett, är det beecher från oz måntro? (alltså skådisen som spelar beecher.)
http://www.sthlmmd.se
Moderator
2009-01-04 00:25
Önskar jag hade passat i renrakat, men min käke är lite sne efter ett slagsmål för några år sedan. Och även om det inte vore för käken, så ser jag ut som ett hästarsle utan mustasch.
At the gates of Eternity...
i vilken säsong får beecher den där frisyren?
BC99 så du menar att nu ser du ut som ett hästarsle med mustasch?
Exe-Poused : Nästan. Amazing hur en liten mustasch och lite skägg kan göra så stor skillnad :)
Liknar Bill Gates på första bilden haha
liknar monopolsnubben på andra
Rich Uncle Pennybags haha!