En polare fyller 25 år och jag vet inte vad jag ska ge.
Jag har oftast inte såna här "problem", så det här är lite nytt. Vad fan ger man en reggaelyssnande brevbärare i 25-års present? Jag har inte mycket tid att lägga ner på att springa omkring i stan, utan vill ha ett klart mål när jag kommer in. Stockholm alltså. Nån som har tips? Allt mellan himmel och jord, men inte för dyrt.
Redline!
Det är en kille, framgick visst inte.
Redline!
Presentkort på tattoo? Lite reaggeskivor eller dvds?
ge han en orginalpress av en skiva han gillar om du kan hitta det å har tid. men du kanske ska ha det ikväll? ett ex av din film kanske vore nått, lite exklusivt typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har noll koll på reggae själv, så jag vågar inte ge mig in på skivhandlande/dvd-handlande. Det kan sluta illa. Jag vet iofs. vilken artist han hatar...kanske ska köpa en platta med honom, hehe.. Presentkort på tatuering skulle vara nice om jag visst att han vill ha en. Han kanske inte vill ha en tatuering, och då är det bortkastade pengar.
Redline!
erorone: Det är ikväll. Och som sagt, jag kan inte ett skvatt om reggae...vet knappt vad artisterna han lyssnar på heter, hehe.. Filmen är inte klar, så det går tyvärr inte :/
Redline!
ett bordshockeyspel är alltid uppskattat.
IAmThe1: Supa och spela in musik. Men det behöver inte vara nått förknippat med hans intressen, utan vad som helst som är roligare än the usuall.
Redline!
IAmThe1: Från Stockholm till Amsterdam går det inga direkttåg (jag har utforskat det), och dessutom tar den resan lätt över ett dygn, så effekten "att vakna upp bakis och inte fatta vart man är, och sen komma på att man är i Amsterdam", kommer inte funka :/ Dessutom ser han till själv att bli nersupen, så den biten behöver jag inte oroa mig för, hehe..
Redline!
Ett ex av det gamla bordsspelet corona. Billigt å hur skoj som helst.
Dr.Octagon, köp den här åt honom
länk
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
matadåren: Du menar det som är rätt likt biljard? yrkesmördaren: Som sagt, vågar mig inte på skivor.
Redline!
ge han en jojo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2007-05-25 12:05
Köp svenska akademins nya skiva till honom? måste vara uppskattat för en "reggaelyssnande brevbärare"
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Köp någon mumsig dryck, det är alltid passande på födelsedagen. Typ en flaska Dooley's eller Bailey's.
A historian is a prophet in reverse
Angående skivor kan jag rekommendera Morgan Heritage eller Souljahs of Jah Army. (Eller om dom stavar det Soldiers, jag vet faktiskt inte!)
A historian is a prophet in reverse
Köp svensson svensson dvdn..
octagon Ja. d spelet är ju jätteskoj kombinerat med några öl!
haha! jag har samma problem. en polare som har 25-års fest på lördag. lyssna på det här! han lyssnar inte på reggae... MEN han är också brevbärare
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
En reggaemössa med inbyggda dreadlocks är väl givet! Om han har humor...
om han redan har inbyggda dreads då?
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Den där boken om Trinity Soundsystem. Outernational eller vad den heter. Böcker är ju överlägset bästa presenten.
Jag ska fan köpa skivan han hatar! Hoppas jag hittar den bara. Och smörj ska han få också, haha..
Redline!
Ge honom ett brev med en tjugolapp och en meddelande i. Typ: "Jag älskar dig"
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
köp en biljett till summerjam (reggaefestival i tyskland) och följ med själv. Jag lovar att du kommer ha kul även om du inte sj lyssnar på reggae
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
En femma?
Ge honom en slägga att riva Babylon med
The people of that desert culture were warriors, poets, lovers and priests. That they were also raging drunkards is a fact that is usually ignored today.
en fungerande lever?
ta med honom ut på sumobrottning. du vet med såna där uppblåsbara dräkter. det ser ju fan svinkul ut
skriv kort, helst inte alls
Gå ihop med någon annan polare och ge honom en ipod mini, fulladdad med reggae. Den kan han bära med sig på sina rundor - inte för tung. Ifall han inte redan har en...
Alla kanner Apan Apan kanner ingen
Skulle get han något played out som best of bob marley.
Rock out with your cock out!
Producent
2007-05-25 23:06
en fet t-shirt eller new era keps lär ju uppskattas om han använder sådant.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Kanske några handdukar eller varför inte en badrumsmatta?
jag älskar dig!
Best of Bob Marley skiva är ju klockrent.