I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fyrklöver?..

Övrigt - Blandat

   

2007-05-22 19:17

Fyrklöver?..



Har alltid varit fasinerad av dessa växter. Fyrklöver, har alltid velat hitta en. Varje gång jag korsat ett fällt eller gått brevid vägen och sett klövrar har jag gått med ögonen i backen sökandes efter en. Det är nått som följt med sen liten helt enkelt.

Till saken, jag träffade min flicvkän idag på lunch rasten och vi hadde det trevligt. Gick igenom en park och pratade ett tag innan hon gick. Jag vänder mig om för att gå tillbaka till jobbet och ska precis tända en cigg. Tappar mitt paket när jag ska stoppa tillbaka in den i fickan och gissa vart den hamnar. Joo rakt brevid min livs första fyrklöver, plockade den sparade den och har nu lagt den på torkning.

Jag är STOLT över mitt fynd som jag slutligen hittat.
Så nu till frågan, har ni någonsin hittat en fyrklöver? Brukar ni leta efter fyrklövrar som jag gör?

Well dela med er av era tankar om fyrklövrar för övrigt...

Tacksam // Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.