I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ursäkta, men kan ni sluta suga på varandras tungor?

Övrigt - Blandat

2007-05-21 17:20

Ursäkta, men kan ni sluta suga på varandras tungor?

För lite mindre en ett halvt år sen beskrev jag mig själv som en lycklig, kåt och harmonisk par-människa. Jag var en lyckosam individ som cashade in regelbunden erotikgympa och gick runt med ett ledigt leende fastklistrat på mina läppar. På något sätt hade jag, en klumpig men ganska smidig dartkastare, lyckats fånga in en fin, rolig och någorlunda snygg tjej.

Mina vänner hade tyvärr vid denna tidpunkt inte samma flyt, och några av dom verkade till och med semi-deprimerade. Minsta chans på kvinnlig kärlek fumlades bort, varje tillstymmelse av lycka fuckades up, och deras humör var föjlaktligen lågt. Jag tyckte ärligt synd om dom, och gjorde mitt bästa för att muntra upp och sprida glädje.

Situationen idag är lite annorlunda och man kan nästan säga att rollerna nästan är omvända. Jag har blivit en cynisk, liten bitter man, medans polarna blivit laglydiga och snuskglada pojkvänner.

Nu till dagens problemställning:

Som singel, och halvt osocial händer det att jag umgås på tremanhand med något av dessa par. Vi kollar film, vi bygger lego eller vi dricker öl. Vissa av paren kan uppföra sig, (dvs. inte klämma bröst och kontinuerligt köra ryska posten) medans andra har svårare att hålla fingrarna i styr. Jag menar på att umgås man 1 par + 1 kompis ska man som par visa lite hänsyn, inte suga tunga i 10 minuters intervaller eller planera myskvällar.

Det är möjligt att jag som förbittrad och tafflig singel, uppfattar detta fel, och att ni sitter på en helt annan uppfattning. Eller så håller ni med mig helt och hållet. Hjälp en cynisk man, ge mig dina fem öre...

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Sångare

2007-05-21 17:23
Du har helt rätt, jag och min sambo umgås med singlar ofta, och det är som du säger, man ska INTE leka ryska posten!

Jag vet inte varför, men det känns lite perverst på något sätt att göra sådär inför en polare. Vill dem att du ska titta på?

2007-05-21 17:23
haha, jag visst är det förjävligt?^^

i try to stay positive though, det finns säkert nån stam in the middle of bunto-land som är villig att ta sig an mig. kanske.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-21 17:24
Håller med dig helt och hållet. Man känner sig så jävla ignorerad när polare beter sig för mycket. Lite bryr man sig inte om, men för mycket så undrar man varför polarn fråga om man skulle hänga
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!

2007-05-21 17:28
Ja någon måtta får det ju vara. Lite småpussande kan ju vara okej men blir det förmycket är det bara att klämma ur sig "Get a room" och hoppas att det upphör där.

Äter du något när detta inträffar är det ännu bättre att köra på "Euuuh, jag äter här, sluta slaska runt" eller nåtgot liknande nervärderande i ett försök till att dölja att du egentligen bara är avundsjuk och vill vara i kompisens skor ;)

Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-05-21 17:29
fast jag tycker ändå det är värre när dom inte suger på varandras tungor.
utan när dom bara sitter och ser varandra djupt i ögonen
(kag är inte klen men jag blir seriöst gråtfärdig)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-21 17:31
ok, visst, ta ett whoauppehåll, men kom fan inte tillbaka och ändra på dina inläggsstruktur.

vanligt
bold
kursiv

så ska det se ut när du skriver. det är ditt kännetecken!

för att vara ontopic och inte dra på mig den där bannen...

jag tycker att det är rätt snuskigt när par sitter och suger i sig varandra. pussar, PUSSAR(!) är ok. men när man är i civiliserat sällskap ska tungan inte stickas in i andras munnar.

2007-05-21 17:32
Vissa saker håller man väl bakom stägnda dörrar, jag hånglar inte framför mina polare, eller framför någon, bara sådär.

Tycker det är för intimt för att bara göra sådär, dessutom, inför singelpolaren, så är det fruktansvärt respektlöst, vem vill inte ha någon att dela saliv med?

2007-05-21 17:40

nej, tokhångel bland kompisar går FET bort

2007-05-21 17:42
ni ljuger allihopa. skadeglädje i dess renaste form!

2007-05-21 17:45
totally agree!

dock har jag fått höra att vi är ett sånt där "bra" par som inte gör sånt.. så vi är väldigt lätta att umgås med som "tredje hjulet" och det är la bra.
så kom till oss o häng phlegm

2007-05-21 17:58
annars kan du få hänga på tumanhand med mig ;) grrrr

2007-05-21 17:59
Du kanske inte är så önskad i de situationerna ändå?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-05-21 18:10
visst är det trisst att hänga me nykära par som taffsar på varandra som maniska psykon MEN ett värre problem angående suga på tungor.

fyfan när man väl får till ett litet hångel (är också bister singel) och killen kör snigeltungskyssar. fyfan så nasty! lär er hånglas

2007-05-21 18:14
jag hatar när poalare håller på så, vill döda dom, hade en polare som brukade gå in på sitt rum å knulla sin brud medans jag var där, jag gick..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-05-21 18:17
dock värst e när par bråkar framför än.. å ena parten dra in en själv i deras bråk

dö
- Gôr-many.

2007-05-21 18:18
TekoNe: Skabbigt.

F.ö. så är det bara att säga till eller helt enkelt bryskt dra isär dem och skrika: "Antingen så lägger ni av eller så ska jag ta mig fan få vara med!"
http://beaujolie.blogspot.com

2007-05-21 18:20
dock inte mera dryg än när jag var hemma hos min kusin å han drog på 4 tjejer på en hel dag..

men då hade jag final fantasy 10 på ps2 å spela och spliff å röka så jag sket i..
- Gôr-many.

2007-05-21 20:00
usch, det är vidrigt.
detsamma gäller folk som hånglar ute på krogen. eller ja, några myskyssar är väl ok, om man står lite undan, men det där med folk (främlingar? etablerade par? dejter? sak samma) som ska råhångla offentligt är så jävla skabbigt. jag vill inte se erat förspel, dra hem eller vänta med tafsandet så blir alla gladare.

2007-05-21 20:02
jo det är inte så kul... var hos ett par å sen gick dom till frysen efter 10minuter skulle jag gå hem å då går man förbi frysen så hörde man mystiska ljud därifrån. det var hemskt

2007-05-21 20:09
haha dock e jag en sucker för fylle hångel, har jag brud eller hittat någon så skiter jag i om de e främmande runt,

men aldrig framför de tredje hjulet de e bara taskigt.
- Gôr-many.

2007-05-21 20:11
vinyl P0

Hade dom sex i frysen?

;)

2007-05-21 21:22
i såna här fall är jag fan också en bitter cynisk man. så jävla obekvämt! vad fan ska man göra för att undvika det? gå och sätta sig på skithuset och läsa knasen tills det är över? Eller komma på att du glömde stänga ett fönster innan du gick hemifrån?
Det blir ju jag som får sitta och skämmas fast det egentligen är dom som borde det!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2007-05-21 21:28
men alltså jag fattar inte poängen?!
okej, ni är kåta. åk hem och knulla?
när man är ute så är man väl där för att dansa/snacka skit/skratta/dricka järn/flörta. inte stå och torrknulla i ett hörn.

2007-05-21 21:33
Att hångla på krogen eller när man sitter i ett större sällskap tycker inte jag är något konstigt. Däremot är det ju som sagt väldigt obekvämt att vara ensam med ett par som inte kan låta varandra va.

Och jag tror definitivt att speciellt killpolare kan njuta lite av att hångla upp tjejer inför varandra när de vet att den andra är ensam=) För ett tag sen var det i princip en sport mellan mej och några killpolare att sätta på en tjej i samma rum kompisen sover/befinner sig i. Ack så roligt när det är man själv som lyckas, ack så vidrigt när det inte är det. Känns som att bli våldtagen i viss mån..

2007-05-21 22:16
deyaz F22
Du verkar bara överbitter av någon anledning.
Sysslar själv inte så mycket med att hångla på krogen, men att andra gör det tycker jag fan inte är så farligt.
Vad har du med det att göra?
Vänd dig om eller gå därifrån?

Däremot när man kommit överens med en polare om att hänga lite bara tre pers så måste man ju alla ge varandra uppmärksamhet. DÅ är det jälvigt ignorant att sitta och grovhångla och dylikt.

"För ett tag sen var det i princip en sport mellan mej och några killpolare att sätta på en tjej i samma rum kompisen sover/befinner sig i."
Ja, det där var ju en civiliserad, respketfull och intellektuell "lek".

2007-05-21 22:17
*respektfull

2007-05-21 22:40

ett par månader sedan anordnade jag supermysig filmkväll (trodde jag). jag bjöd mina närmaste tjejkompisar, vilket resulterade i att fyra skulle komma. en ville ha med sig sin kille, och då jag umgåtts med dem både tidigare och de har varit diskreta så tyckte jag det lät helt okej så länge han nu ville vara med en bunt av tjejer...trodde inte att de skulle stanna så länge, då de bor på andra sidan stan och kör bil.

dock fick en annan av tjejerna nys om det och ville också ta med sin pojkvän, hon ville inte låta honom vara ensam(?). kände inte att jag ville neka, utan hoppades på att de skulle sköta sig.

så. en av mina singelkompisar kom först, sen kom det diskreta paret. vi alla hade jättetrevligt. sen kom det andra paret. vi hade fortfarande rätt trevligt, även om de kladdade en del. ok, men jag hade ju min kompis och det diskreta paret iaf. min fjärde tjejpolare ringer och säger att hon tänkte ta dit sin nye pojkvän. eeeeeh...nej de tänkte inte stanna länge. ah men då var det ju lugnt (eller inte?). sedan så ska min singelpolare hem, då hon ska vakna tidigt nästa dag. precis när jag ska gå med henne till tåget dyker par tre upp. dröjde mig nog ute i kanske tjugo minuter till efter att jag lämnat henne innan jag kom hem till de tre paren. killen i det odiskreta paret satt och nöp sin tjej på rumpan, det nya paret såg var sådär nykära och kunde inte hålla händerna på lämpliga ställen, men det diskreta paret tog det lugnt och umgick mest med mig.

när jag var ute och rökte så kom tjejen från det diskreta paret och pratade om att 'shit vad jobbigt det måste kännas'. jag svarade att jag inte tyckte det, så länge man också kunde vara social med mig och inte hålla på allt för mycket.

efter det så är tjejkvällar enbart tjejkvällar hos mig, vill jag se människor äckla sig med varandra, är det bara att dra till krogen. det tycker jag dock är tråkigt att man inte kan bjuda ens de diskreta paren som man gillar att umgås med utan att få äckelpäckelparen till sig. det vore najs om alla par bara kunde visa sin omgivning en aning respekt...

Delam tange barat

2007-05-21 23:06
uh fyfan vad det är jobbigt.min kompis,hennes kille,jag och en annan killkompis,vi brukar umgås alla fyra.tycker egentligen inte det är kul för det blir alltid att dom sitter/ligger och håller på och vi andra sitter bara.försöker man prata med dom så blir man ignorerad typ,dom ser bara varann.
alltså,alltid när vi far hem till en av killarna så tar dom direkt upp sängen och ligger där och töntar sej ända tills man ska dra därifrån.det som e irriterande är att dom själva inte fattar att andra finner det störande,utan blir sura när man säger nåt om det,och säger typ att man är avundsjuk och liknande.

att umgås ensam med dom två, 3st alltså det är fan samma sak som att gå runt för sej själv,man kan inte ens få upp en konversation .

sen känner jag andra par som går helt utmärkt att umgås 3 med,så det är ju olika men dom två är extrema.
AayFukYuuuu :@

2007-05-21 23:13
Eccan P20
jag kanske låter bitter.. men alltså nu pratade vi ju om ämnet? 
well, jag har aldrig riktigt fattat grejen med att hångla på krogen, det kanske bara är jag, jag är kanske (nog) uppfostrad med att vara lite uptight med sånt (typ grova public displays of affection).
därmed inte sagt att jag står och spyr galla över folk som gör det när jag är ute. jag skiter i det mesta förutom mig & mina på krogen. dock en förteelse jag aldrig förstått mig på - när jag väl funderar på den.

2007-05-22 00:08
Håller med dig helt och hållet. Så jävla fult om dom ska hålla på. Jävla horungar..
Lyricist

2007-05-22 04:18
jag får inte ha kompisar för min flickvän

2007-05-22 16:37
hatar folk som gör så.. bull
Sök: ◦ webben ◦ sidor på svenska ◦ sidor från Sverige

Kompletterande resultat - Cachad - Liknande sidor

2007-05-22 17:57

whatone 

Jag gillar att du håller koll på mig. Och lugn bara lugn, i fortsättningen skall endast den gamla beprövade mallen brukas.

mästerkatten 

Den bisarra lek du och dina polare körde, tror jag uttövas flitigt i min bekantskapskrets. Skillnaden är dock att jag inte är med på det hela, medans alla polare gör allt för att psyka mig. Tror jag måste byta polare...

indiantjejen F6

Det är möjligt jag börjar bli gammal och grå, för vad i hela fridens namn betyder snigeltungkyssar? Pallar du utveckla?

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2007-05-22 18:01
jag tycker att det är helt okej...jo, självklart, någonstans går ju även min gräns, men att folk är kära och gulliga har aldrig stört mig.
Fast allt är ju relativt. Om jag har ringt en vän o sagt att jag måste prata ut om någonting, kommer över och möts i dörröppningen av två blodiglar = jag får jättegärna prata ut om vad som helst med min vän + hennes pojkvän som sitter ungefär en halv cm från hennes mun hela tiden....då kan jag hålla med om att det är jävligt respeklöst, och i alla liknande situationer.
Men annars har jag inga problem med att mina vänner hånglar o gosar när jag är med.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-05-22 18:08
Håller med phlegm till hundra procent, det finns inget som är så drygt som att sitta med par och deras hånglande. Tror nästan inte ens att man behöver vara singel för att tycka att det är rätt obekvämt.
Jag känner mig som ett besvär och väldigt ovälkommen, och det märks att de flesta i sällskapet känner sig obekväma av deras beteende.
Gillar inte att vara pussinussig framför mina vänner, det kan man göra privat.
whoopzidoo

2007-06-09 13:15
Var hemma hos en polare igår, det var jag och tre till som kom över (en av dom var tjejen som vi var hos pojkvän) Vi satt o drack lite i godan ro på hennes balkong, och shottade lite, och blev ganska fulla, plötsligt försvann det enda paret, efter en halvtimme gick jag in och kollade efter dom, då ligger dom o kollar på tv i hennes sovrum, jag går in, lägger mig i fotändan, och somnar, vaknar av att hon rider honom och skriker "knulla mig" (alla var ganska påverkade, mer eller mindre, hon var mer)
Och jag bah : Vafan, DÅ märker dom att jag är där o skickar ut mig..... hahahaha, vissa är sjuka
NicoelRico P14 :
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?