Vad fick jag med väskan? (Gissa prylen)
Jag köpte ganska nyligen en väska från Timbuk2. På väskan fanns en pryl som jag inte riktigt fattar vad det är:Bild Prylen är i 5-7 mm tjock plast och har texten Timbuk2 på båda sidor. Storleken är ungefär 5 x 5 cm. Den var fäst i ett buntband runt axelremmen vid leverans. Jag trodde först att det var en krok för upphängning i butik, men det faller lite på att jag köpte den från en webbutik i USA och väskan har således aldrig varit menad att hänga i en butik. Jag tycker också att prylen är lite för påkostad för det. Men jag kan ha fel... Någon som har en god gissning eller kanske till och med VET vad det är?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha men är det inte bara en grej liksom.. behöver ju inte vara något.. ha den i en halskedja:)
Det är en hängare. Bara för att du beställde från en webbutik påverkar det ju inte hur timbuk2 levererar sina väskor från fabrik.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Är det inte någon flashig märkes-grej typ, bara som utsmyckning och för att folk ska se vilket märke det är på väskan?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
en trisslott-skrapa?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Men va fan... jag vill att det ska vara någon ascool tech-pryl som gör människor gröna av avund. Det skulle ge extremt mycket mervärde till mitt köp. Kan man inte låtsas att det är en hållare för hörlurssladden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sån man fäster brödpåsen med?
dingrinn.blogspot.com
jag tror det är nya teknologin inom guld dom har kommit på hur man gör mjuk guld den är fan värd flera miljoner. dumt av dig att visa oss på whoa. lås in den ii kassaskåpet nu!!
ja det är väl en sån man kan fästa påsar på.. jag och min polare kom fram till det när han fick en krok, änu flashigare än din, på sin väska.. men det är faktiskt vad det är iallafall.. påshållare..
vad är det för såg man får i bakfickan på surf shorts?
Så man kan cutta linan som är fast i foten?
dingrinn.blogspot.com
HAHAHA vaxskrapa :D
WHADUP
Haha, Im not a surfer :D
dingrinn.blogspot.com
en barnsäker osthyvel utan handtag?
ett specialplektrum för att få fram nya tuffa ljud och ha runt halsen för att inte se ut som alla andra tuffingar med plektrumhalsband såklart
Den nya boomerangen som de har lagt ner miljardbelopp på, eftersom de har precis fått reda på vad den riktiga boomerang-stammen använder för något, en forskning som tog 100 år. Annars ser man att det är en klädhängare.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Det är en sån där som ställer upp käglorna i ett minibowlingspel. Liksom kåpan under själva maskinen, den som nuddar golvet.
WHADUP
Eller en sån man fixar biljardbollarna med. Jag är tom på ord idag.
WHADUP
eller så kan man ha de som äggkopp :S
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
ljusstake för små värmeljus
WHADUP
fast då är det inte en stake.. mer typ en eeeh.... grotta. eller vad dom heter.
WHADUP
du ser ju att de ser ut som en pil i mitten, du ska följa pilens riktning och i slutet av regnbågen finns det en dvärg som kommer ge dig svaret. Näe men ärligt, förstår du inte vad det är? :) nigga plzzzz.
kanske är en krok från butiken/fabriken går den att använda som kapsylöppnare?
Okej... många förslag. Tack för dem. Nu till den kanske viktigaste frågan: kan jag på något sätt använda prylen som ett vapen?
såklart, de är bara slå någon med den, tryck fram mellan fingrarna och hugg till
Det här får mig att tänka på "he doesn't know how to use the three sea shells"-scenen i Demolition Man . Om Whoa bara hade enats om att fnissa och rodna hade Johnny blivit alldeles ledsen och känt sig mest efter i hela världen. Blandat-forumet har blivit alldeles för hjälpsamt! Bättring, hörni. Var är alla "HAHA LOL N00B"-dissar? Var är alla "men åh pinsamt att du tar det här i blandat din jävla tönt"? Har Whoa fått en tillfällig trevlighetspsykos?!
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
jag har en liknande som jag har att hänga skärp på. man knäpper skärpet och sen händer man in det i "hängaren"
Natal Människor här är fruktansvärt snälla mot mig av den enkla anledningen att det ser mig som efterbliven. De ser ner på mig och de vet att jag känner det. Så dissarna behövs inte, de ligger som en tät dimma i luften ändå.
UtanAttTveka F19 Antingen så har du jävligt dålig humor eller jävligt bra....
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
<3 Whoa. Jag har ingen aning om vad den där prylen är, men den ser ganska användbar ut. Jag skulle säkert hitta användning för den om jag fick leka lite med den.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Nu till den kanske viktigaste frågan: kan jag på något sätt använda prylen som ett vapen? HAAHHA
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
GrönaJätten så skrev jag ju för att han ville att det skulle vara något värdefullt. jag försökte bara vara snäll men du verkar vara vresig
det är ju en pryl du hänger upp duschdrapperi med, det är uppenbart!! sen kan man även varva med att ha den rnt halsen eller som nyckel ring
Kunde ju vart en sådan man täpper till plastpåsar med.
Lyricist
2007-05-22 04:15
HAHAHAHAHAHAHAH vilka jäkla gissningar asså. Detta är dagens tråd, lätt!