Vad gör man..
när allt känns skit, när ingenting känns spännande och roligt längre? När man vuxit ifrån den där tiden då man körde trimmad moppe, snattade, prövade på att röka/dricka första gången, hängde ute på stan sent på kvällarna och mycket mer sånt..?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man skaffar sig ett jobb.
We call them winerbrods.
Rånar en bank / jobbar svinet ur sig och drar och kanske hoppar fallskärm ;) något annat som du tycker är spännande, finns det inget är det ju bara sitta och dö ut
Upp i snoken ska det!
man ligger på golvet och väntar tills man hittar nått som betyder nått igen
forever feels like home
jag är 17 och går skola, så jobb är nog ingen idé just nu antar jag..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kokkuli haha ja, det kanske vore nåt..
Men alla andra som jag känner verkar ju tycka att allting är så jävla kul och helvete, medans jag är ensam om att känna såhär..
När man vuxit ifrån den där tiden då man körde trimmad moppe, snattade, prövade på att röka/dricka första gången Om du är 17 så är det väll 1-2 år tillbaka du tittar, grabben du har hela livet framför dig
Upp i snoken ska det!
Begge du kanske ska hitta ett intresse? fixa en brud? något finns det
Upp i snoken ska det!
det lät som om du just skulle fylla 30.. ta dig i kragen emo kid
kokkuli Ja, visst är det så..
Men jag har väl hamnat i nån jävla svacka och tycker att allt som händer runtomkring mig är värdelöst..
kokkuli Brudar känns inte direkt heller så intressant just nu..
har hållt på med en skitfin tjej nu ett tag, men finner ingen gnista i det..
eller hur, fixa en flickvän så har du nån att spendera lite dött tid med åtminstånde om inte annat
forever feels like home
sweetish, det är ju det som är så trisst.. Att bara toffla med en tjej, de suger ju verkligen.. men för 2 år sen var det det bästa som kunde hända..
Du kan ju kanske lagga ner ditt gnall lite. Du ar ju bara 17, ditt liv har ju inte ens borjat. Du borde fortfarande hanga ute pa natterna och prova saker for forsta gangen.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Tänk framåt. Du är snart 18, det e väl soft?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
word candide Kan säga det är mycket du inte upplevt än
Upp i snoken ska det!
börjar du bli lite lillgammal? eller så går du igenom förändringen från fjortisfasen till emofasen. det är helt normalt.
forever feels like home
candide P24 Ja, men vad.. ge mig några exempel på vad man kan göra ute på nätterna som 17åring och inte 14..
Sweetish Jag vet inte riktigt, har stor problem med min ångest som jag ska få behandling för..
stora*
begge vad kan du göra som 14 och inte 17? vet inte hur du är som person men kör en lina shooo ta 5 bira sen dra ut med dina polare å spöa på några kaxiga jävlar. Om du söker spänning i livet
Upp i snoken ska det!
kokkuli haha, som person är jag väl ganska soft antar jag..
Ja, ta någon bira och fara ut och slåss har jag varit riktigt peppad på länge nu.. Men det jävliga är att jag känner det flesta i min ålder i den här staden, och umgås för det mesta med dom som är äldre och då blir det väl att dom pucklar på någon 25åring sen åker jag på stryk..haha
Begge, du kan omöjligt känna alla i den här staden, tro mig Börja leva mer för helgerna då, dra till fursta bästa fest och ha det soft. Men om du är verkligen helt mentalt fucked up prata med en någon, sånna som har sånt skit som jobb, du får säkert några tabletter sen blir du nåt jävla psykfall
Upp i snoken ska det!
kokkuli, Jag bor i skellefteå, rätt liten stad och sanningen är att jag känner nog de flesta i min ålder som vore något att slåss med.. Nejnej, sån är jag inte.. jag är mer av en tänkare. Så det är uteslutet.. sen är det kaos i min familj och jag vill inte göra det värre genom att börja ta droger o skit..
trodde du bodde i sthlm, itne mycket att hämta i skellefteå.. Kan bara säga 1 sak: Börja spela dataspel :)
Upp i snoken ska det!
haha, menar ju det.. Amen fyfan vad tråkigt :D har aldrig varit min grejj..
hehe i can feeeel ur pain skaffa jobb, spara pengar, flytta!
Upp i snoken ska det!
haha.. Mja, får väl se vad jag gör av pengarna jag tjänar i sommar..
hallå vad gör man
Breakare
2007-05-18 19:37
lär skitungar att inte bli som dig
HERB, bust a cap in yo ass
Om man inte vill växa ifrån det, så växer man inte ifrån det! Ut och lek med dig förfan, solen lyser fortfarande!
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Breakare
2007-05-18 19:50
regnar här :(
HERB, bust a cap in yo ass
Skaffa dig en barbaro som du döper till lisa. Du och lisa kan ha många trevliga stunder tillsammans. Ni kan sticka, klä ut er och leka med lego. Bygga sandslott eller massa annat skojj. Akta dig bara om du bestämmer dig för att sticka lisa tycker inte om nålar eller vassa kanter. Nej men tillbaka till allvaret, du kan skaffa en hobby? Det finns mycket kul man kan hålla på med. Musik, foto, filmer, teckna eller kanske nån sport?
Man drar och backpackar i Thailand. Det funkar alltid!! ;)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
börja i en sport... sikta mot trädtopparna och hamna i buskarna..
Get Random!
Jag säger FLYTTA!
fan va rolia
ja, rök istället för att göra nåt produktivt. har samma problem själv.. men jag gnäller inte om det, det är bara bita ihop och göra nåt åt saken, så småning om dyker det upp nåt kul.
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
haha, många olika svar..
D P25 Nja, röka är inte min grejj..
förstår, det blir vad man gör det till så att säga..
börja träna, ta upp en hobby som andra föreslagit, alternativen är många, gäller bara att hitta det som passar dig. och röka är inte ett av dom, visst håller det tristessen borta, men när ruset är borta är livet lika ruttet som det var innan.
D P25 Ja, jag tränar faktiskt.. Men det gäller att hitta nånting spännande och samtidigt roligt, nästan så att andrenaltinet kommer.. Men men, snart är det sommar så drömmarna kanske inte är helt omöjliga att uppfylla.. näe, det är sant.. Hur lång tid tar det förresten för hasch att komma ut ur kroppen/blodet? Är lite nojjig, ska på nån hälsoundersökning för sommarjobbet och då ska jag ta pissprov och blodprov.. Och det var väl mer än en månad sen jag rökte..
kampsport är ett bra alternativ för att få adrenalinet att pumpa, det ska inte vara någon fara om det var mer än en månad sen.
Faktiskt, men jag vet inte om det är min grejj.. haha bra, har varit helt nojjig om det där och jag vill verkligen vara säker.. Så det är alltså helt lungt om det är ungefär 1 och en halv/ 2 månader sen? och det är den 22a maj?=P
det finns ju andra alternativ, hoppa fallskärm? inga problem, 1 månad räcker gott och väl, speciellt om du redan tränar.
precis! det har jag alltid velat göra.. För styra upp det i sommar :) Härligt att höra, har dock inte tränat så mycket på sistonde... Men innan jag slutade så var jag relativt vältränad.
begge som jag har sagt förut flytta ifrån hamn så blir allt mycket bättre
börja spela cs
work some magic
haha det är inget fel på hamn :)
det är STORT fel på hamn. Men om du fortsätter att bo kvar där kan du göra som alla andra gör i hamn börja knarka och göra brott hehe då har du din framtid klar sen :)