vad står G för
asså typ som snoop å 2pac säger.. att dom är G´s....vad står G:et för?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2007-05-17 15:37
G-g-g-g-g-g-gaaangsta!
namaste
Är du seriös?
Gangsta/gangster.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Producent
2007-05-17 15:55
OG`s for life son....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Vad är O:et i OG då? :P online gangsta?
du är kär i mig.
Original Gangster...
saaaru..
BBKing P20 Du vet vad/vilka Crips är?
Man har helt enkelt gjort det till ett verb att vara crip, typ.
Svensson Original gangsta är dess, idag, vanligaste betydelse.
I alla fall inom "hiphopvärlden".
Original Generation inom popping & locking var dock före...
eccan nää vad betyder crip och vad betyder blood???
original gangster,
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Bloods är ett gammalt Crips-gäng. De är osams nu. Men vilka är Vice Lords? De har bästa gängnamnet.
G som i Gemenskap!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nattkrig Ha, jag hann före :^P
Online Gangstaa!! haha, roligaste jag hört på länge.
hahaha OG har ny betydelse nu!
work some magic
hahaha
...och det är det som är så fint med whoa!
Eksem, haha jag såg det.
"asså typ som snoop å 2pac säger..." hahahahahahahaha
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
crips var väll nå med att tookie var halt eller nå, ; ) G står för gram
((MAAD))
det är alltid kul med sånna här trådar på whoa, som slutar med en kunskapstävling om vem som kan mest gangster lingo.
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
SiQ1 P24 okej
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
på g = Grymt eller G-unit såklart hajjar du! eller gumman , gussen
Producent
2007-05-17 20:51
G i G-Unit står för Guerilla.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Dopeness fan vad kool du va då! Guerilla-Unit hell yeah! ähh tror de står för gangster, men kanske inte är lika yo som du!
GGGGG G-UNIT!!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
OG = Old Gangsta! Och då menar jag inte bara att han är gammal utan att han varit gangsta lääänge.. Y'knahmsayin?
Klockor Till Salu!
[email protected]
eller på G..... som i är du på G? = är du klar?
jaja ja fattar... ja hade mina aningar att det stog för gangsta ;P
Producent
2007-05-17 22:15
SiQ1 P24 Va inte förvånad att folk inte vet ett piss om något på det här stället.
Folk nu för tiden är så " "
Since 1984 @realgizlee // twitter
Producent
2007-05-17 23:40
eller så står G för Original som Warren G påstod i söndagsöppet för x antal år sen mohaha
I'm Just A Human
Lär vara sant, han säger ju "What's next, what's next, what's N-X-E-T " på låten "What's next?"
Producent
2007-05-18 00:32
Hahahahh, nää jag yrar ej, jag var då inte mycket mer än ett småbarn när det kom på tv så det har jag bara svagt minne av men jag har läst det i Mikrofon Kåt med, eller jag tror det var den iaf, men det är en sån där grej som bara har satt sig på minnet helt enkelt^^.
I'm Just A Human
Vad är O:et i OG då? :P online gangsta? haahhahahahhaahah
Upp i snoken ska det!
Ang. Crips:
The Crips were founded in
Los Angeles, California in 1969 by 15-year-old
Raymond Washington . Washington initially called the gang the Baby Avenues in an attempt to emulate older gangs and activities carried out by the
Black Panthers , with which he was fascinated. This evolved to
Avenue Cribs and then
Cribs as nicknames for the age of the members.
The name
Crips was first introduced in the
Los Angeles Sentinel newspaper in a description by crime victims of young men with canes, as if they were
crippled (though there is some discussion that it may have initially been a simple spelling mistake). The name stuck.
Enligt Wiki iaf.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Wiki har haft fel förut...