I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Äcklig ryss i min korridor

Övrigt - Blandat

   

2007-05-15 23:38

Äcklig ryss i min korridor

Jag bor i en studentkorridor och mitt emot mig bor en äcklig ryss och sin fru och katt(i ett studentrum!).

Från början va han mest jobbig, ville att jag skulle följa med in på hans rum o kolla på nåt han ville visa på datorn. Märktes att han försökte bli kompis med mig.

Sen blev det värre och han började fråga om han fick låna pengar när jag träffade honom i köket/korridoren. Först 20 kr, jag kunde inte säga nej. Fick tillbaka dem dagen efter.
Sen 60 kr, jag kunde inte säga nej. Fick tillbaka dem dagen efter.
Sen frågade han om han fick låna 200 spänn men då pallade jag inte. Skitjobbigt o säga nej till nån som står och säger att han verkligen behöver dem osv osv.

Dem andra i korridoren tycker också han e jobbig och på senare tid har han sprungit runt och babblat om sprutor o skit som han förvarar i frysen i det gemensamma köket. Han kan mycket väl ha nån sjukdom eller så men nu till det värsta: Nyss när jag va inne i köket och lagade mat så satt han vid matbordet så jag såg inte vad han höll på med. Sen när jag hade käkat så kommer jag tillbaks med min disk och ser att han sitter och försöker peta in en spruta i venen vid ankeln utan att lyckas. Det har sprutat blod på golvet, ett av matborden, väggen och det ligger även lite blod på diskbänken. Inte jättestora mängder men lite droppar överallt.

Jag frågar honom vafan han sitter i köket och kladdar ner blod. (Han håller fortfarande på o försöker få in sprutan) Så säger han att hans fru inte gillar sprutor så han sitter i köket. Jag säger att jag tycker de e helt oacceptabelt och han lovade att inte göra de igen. MEN VAFAN! Blod på diskbänken o överallt, fresh o stå där o laga mat när man vet att ett jävla hobo har varit där och kladdat blod.

Han kan mycket väl ha en skitjobbig sjukdom men jag tycker fan inte man kan bete sig så. Klaga till hyresvärden lär väl inte göra nån nytta, känner starkt för o flytta härifrån just nu. Gah!