Vitare tänder
Någon som har bra tips på att få tänderna extra vita? Har snusat i 7 år men lade av för 1 månad sen pga tänderna vart för gula, dom börjar bli mkt vitare igen märker jag men inte riktigt så vita som jag vill ha dom, och jag går inte och betalar tusenlappar för en tandblekning hos tandläkaren...Så bra tips för att få vitare tänder tack ;) Och borstar tänderna minst 3 gånger om dagen så dt tipset behöver ni inte nämna :P
Producent
2007-05-15 18:33
jag körde med denivit...funkade perfekt...vart väl inte kritvita men dom vart 40 gånger vitare än dom va innan...o jag hade snusat i 14 så det funkade för mig
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez Hmm, denivit... det är en tandkräm eller? finns den överallt eller bara apoteket typ?
Producent
2007-05-15 18:36
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Akta dig för denivit. Först slipar du sönder tänderna och när du får beläggningar senare sätter dom sig hårdare. Iaf enligt min mamma som är tandläkare. Vill du ha vitare tänder så gå till tandläkaren och inte till ica.
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
MbS lol, jo jag har min egna privata tandläkare.. och det hon kan göra är att sälja nån gel till mig som jag använder när jag sover tydligen , hon sa dock att underkäken kommer bli vitare och hörntänderna and thats it... och det kostade 2600:- Känns lite för mkt ifall inte alla tänder blir kritvita
Rainman: Men jäklar vilka gaddar du kommert att få! Värsta Hollywoodsmilet=) Jag röstar på tandläkaren iaf, "det är för ditt eget bästa" ;)
;) men that wasnt the case ;) sa ju att ja inte orkade betala så mkt och ifall det fanns andra sätt :D
jaja, skyll dig själv när tyänderna är gula av beläggningar av din billiga vithetstandkräm då:( and remember what I said
Borsta tänderna med salt. Även om det låter som en kass huskur så känns som iallafall lite vitare och glansigare efteråt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min morfar borstade alltid tänderna i salt, och han hade aldrig hål, (sa han ivf;).
det blir skitbra med salt. fast man måste borsta länge för ett bra resultat.
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
med länge menar jag en längre period, och inte 5 min extra :P
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Haha, tack för att ni stödde min saltgrej där :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gå och blek tänderna. Det är på tapeten nu och kostar väl cirka 3000-4000 spänn.
Yeah!
Salt låter ju inte direkt hälsosamt för tandköttet =/
det finns väl en massa internetsidor som säljer samma grejs som tandläkaren använder för ca 150-300 kr. den enda skillnaden är väl att själva "formen" inte är specialdesignade till dina tänder, som då tandläkaren gör
är det inte så att tandkräm innehåller salt? Salt har en bevisad positiv effekt på tandemaljen.
Yeah!
Tipex?
"The best happen too those who made the best of what happend".
fortsätt borsta dom 2 minuter 2 gånger om dan så blir det skillnad
http://www.herrbitter.blogg.se/
Det där om en gel som din privata tandläkare kunde sälja till dig Rainman skulle jag rekommendera. Min pappa är tandläkare och jag provade det (förutser att det är samma gel) och tänderna blev jättebra. Det där om att vissa tänder kommer bli vitare än andra borde inte stämma. För man gör ju en skena att ha gelen till och där kan man bestämma hur mycket gel som ska rymmas runt varje tand om du förstår. Så gör man bara på rätt sätt ska man få ett naturligt och jämnt resultat. Jag vet inte om du vill ha sådär kritvita tänder eftersom det mest ser onaturligt ut men det kan man ju påverka helt själv beroende på hur många nätter man har skenan. Jag hade bara min över en natt och det räckte bara bra, men det beror ju på hur vita de är från början.
Priset vet jag dock ingenting om men blir det ett bra resultat kan det ju vara värt det.
TV-shop mannen. Visas reklam för något blekningstrams varje dag (500 spänn typ)
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
har hört att om man borstar tänderna i salt så ska dom bli vitare?! Har själv aldrig testat men kan ju funka :)
Hörde idag på radio att det var rea på tandblekning här i eskilstuna. Kostade bara 900kr nu under en månads period. Sammanträffande? 104.5 (Radio frekvens) 900kr (Pris) 31dagar (Tids period) 1+4+5 = 10 9+3+1 = 13 13+10 = 23 23 baklänges är 32 som står för sanningen! 2 dividerat med 3 är 666!! 666 är känt som number of the beast! YOU SON OF SATAN!!
Missade en detalj!
104.5 (Radio frekvens) 900kr (Pris) 31dagar (Tids period) 1+4+5 = 10 9+3+1 = 13 13+10 = 23 23 är din ålder!! 23 baklänges är 32 som står för sanningen! 2 dividerat med 3 är 666!! 666 är känt som number of the beast! YOU SON OF SATAN!!
Jeffi .. du har ju RÄTT!!? WTF :o
fortsättning följer...
Yepp and it gets worse!! Kolla när han startade tråden och när han senast var inloggad!! Daterat Igår 18:32 18+3+2=23 Senast inloggad: Idag 20:25 25-2=23 Behöver vi mer bevis?!!
JAvisst funkar salt men ingen verkar veta min huskur bortsa tänderna med bikarbonat en gång i veckan dock inte mer för det kan skada tänderna!!!
om man verkligen vill ha vitare tänder så får man ju betala...
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
jeffis matte är from hell.'"2 dividerat med 3 är 666!!" hmmm..
Jag pallar inte ha ett citat här.
painted 6.6.6 då eller nått åt det hållet... besserwisser
haha..fel! sista chansen nu.
0.666 då fan vet jag, jag ger up. This shit is torture to my brain så vad är svaret?
Det räknas som rätt. Bravo! (klapp) svaret är ungefär 0,6666666666666666666667
jippii............
Jag blekte mina tänder för 4000 tror jag det var ...
heja...heja.......heja... jippii..... do you se the joy springing out?
badda tänderna i klorin!
"There's an apple in the pussy mouth..."