Det snöar
Jaha, då var det dags för snöskottning igen (utanför östersund) Från oktober - maj måste vara nytt rekord eller ngt. Är det bara här skiten vräker ner?
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
Producent
2007-05-15 18:31
hahaha.....fy fan va jobbigt att bo så högt upp i sverige =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez: Men det är ju i mitten av landet, och inte sååå högt upp.
Producent
2007-05-15 18:31
Ah, det är nog bara där. I Stockholm är det 18° & solsken, dock med lite vind.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
nej sad face, här äre då solsken:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-05-15 18:32
Mbs: tillräckligt högt upp för att det ska snö nu....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Dopeness P26: Hade det snöat 1cm i sthlm nu hade det varit kaos i trafiken och barnen hade inte behövt gått till skolan imorgon:( Tänker tjura hela kvällen nu, när i helvete blir det vår?
åååh då kan ni ju nästan åka pulka och tefat fortfarande!!!!
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Jag började nästan gråta tidigare idag när jag såg det snöa.
Skillz: Haha, en till östersundsbo! Skönt att ha någon att dela sorgen med, blir ingen glass i badhusparken idag heller
fyyyyfan vad tragiskt.. själv låg jag ute och solade i t-shirt i dag på lunchen
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Här i Blöteborg har det regnat en skvätt, men nu ser det fint ut.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Vad fan snart är dte ju juni? vad fan... vädret hänger efter...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MbS: Japp. Hehe näe, själv har man inte ens varit ut idag.
ne men skillz du är ju alldrig ute =)
ellt was here !
jag har aldrig ens vart så långt norrut. tur det
SOlsken hos mig:)
SunShine Reggae!.
kom ner till skåne, 18 grader och sol, det du ;)
halsont: Okejdå, om du tjatar. Vore riktigt skönt att inte sola solarium o lukta brun-utan-sol äckel:) kommer imorgon pusshej
fast så länge snöade det faktiskt inte.
History is made by those who break the rules.
O jag som har gnällt över att det blåste idag ^^
biffko to di world
Redaktionen
2007-05-15 21:41
Torre1 Haha, eller hur.
namaste
FylleBult Sluta! Det gjorde det visst. Jag tycker att jag har all rätt i världen att vara upprörd :)
Fan vad nice med lite snö...längtar redan till nästa vinter...synd bara att man bor i sthlm med typ 1vecka vinter om året....får se tilla tt flytta illa kvickt...:)
Sitt inte och trolla!!
MbS: jo klart som fan man blir upprörd :)
FylleBult: När tom Pip-Hasse klagar vet man att det är allvar.
haha vadå mitten av landet? NORRLAAND!
work some magic
haha stackars norrlänning, jag va så glad idag för att det var solsken till alla!
Fuck Östersund jag ville bara dö idag. Tänkte dra och lira basket i Österängsparken idag:( sov bort hela dan istället
när jag bodde i finland snöade det på sommarlovet och snöhögarna låg kvar långt efter midsommar.
Haters gon' hate...
Hangaround
2007-05-15 22:14
Satt med en folle och matdosa i solen på min lunchrast vid skolan idag. Mina tankar var så långt ifrån snö man kan komma. Mmm ööööl.
Kaal P18 Tack för upplysningen! Jag satt precis och undrade hur det stod till med snön i finland!!!!
Jag vill ha roligt , inte trevligt
visste inte att jag pratade med dig men varsågod. ps. detta var flera år sedan så om du vill ha nyare upplysningar får du nog fråga någon annan.
Haters gon' hate...
usch för snö nu. här har de åskat o regnat o haglat idag. huu..
va deprimerande
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
snöade här i åre idag, snön la sig inte dock. tack och lov att jag åker hem till lund på torsdag.
don't watch me, watch yourself
Jag vill ha snöööö! ge mig snööö! shit ne här regnar de bara. har haft snö i över sex månader och har nu varit utan de sen i torsdags, saknar de så mycke att de blir väl en till resa till riksgränsen i början av maj.
ja vill också ha snö! funderade på att dra till riksgränsen men såg att pisterna bara har öppet fre-sönda så känns lite lamt.. funtar på att flytta till nått ställe som har snö året om.. ingen som råkar veta något bra ställe? förutom typ sibirien..
27 grader och sol här! :P
Married to the money, fuck the world, that's adultery
apelsinjos är du säker på att dom bara har öppet pisterna då var där förra veckcan söndag-torsdag och då var de då öppet varje dag.? Dra till styrn annars dom öppnar nu under pingst. :)
Alltså ni ska ju veta att det är piss slask regnsnö som faller inte puder:)
MbS jo då är det fan illa