Sommarjobb på gröna linjen=)
Det har säkert funnits trådar om sommarjobb redan men ja måste verkligen ha ett jobb till sommarn, o korkad som jag är kom jag på det igårkväll=/ Så är det någon som vet något schysst ställe där dom möjligtvis kan ha en plats kvar för några veckors jobb? Eller någon som möjligtvis söker sommarjobbare? :) Hellst på gröna linjen eller i älta. Peace!
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
du är nog försent ute, typ som satsen din morsa skulle fått i ansiktet. lol :)
nej det var barnsligt av mig. lycka till med jobbet
McDonalds?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Allt utom McDonalds, Burger King och Max:D
Jag tror verkligen inte att du hittar något sommarjobb här på whoa. Gå ut på stan och kolla in på lite olika ställen och lämna in ditt cv. Alternativt kolla vilka jobberbjudanden du kan tänkas få genom vänner/släktingar osv.
biffko to di world
brukar ju krisa med personal på tex äldreboenden om somrarna. där kan man oftast jobb om man är sent ute.
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!
Du är för sent ute, och så ställer du för höga krav. Du får nog tänka dig att inte ha några krav alls och ta vad som än kanske kanske dyker upp.
har engntligen itne så höga krav, men ska d va donken eller liknande kan ja lika gärna skita i att ha kul i sommar. o att d hellst ska vara på gröna linjen eller i älta vore bara soft, inget krav=)
äh mcd är ett bra ställe att börja på. själv slavade jag som servitirs på mitt första jobb, riktigt slitgöra men även det är erfarenhet och man lär sig hantera stress och jobbiga gäster.. det finns dessutom undersökningar som visar att många (framtida) arbetsgivare ser det som klart positivt att man jobbat på donken.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
hehe okej, tack för tipsen, men tror ändå inte att macdonalds är ngt förmig vilket som:P Är det ingen som har ngt schysst jobb som söker en sommarjobbare då:D?
Om du är så desperat efter ett jobb så kanske du inte borde va så kräsen med var det ligger. Ta va fan du kan få, det är bara att roffa åt sig.
whoopzidoo
donken är ingen merit.. tänk på det
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
då kan få klippa mina tånaglar!
var sjuk från skolan 1 vecka, ring upp intressant företag (som möjlighet till sommarjobb kan finnas på) och be om praktik, jobba som fan så kan du ju lätt få ett, men gör det snarast.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Felici-JAH jag skrev bara att d vore skönt om d låg där, sa absolut inte att det var ett måste!
Inte McDonalds, BK eller Max? Varför hatar jag människor som säger "jag vill ha ett jobb" men bojkottar kedjor såsom donken, bk, max. Ett jobb är ett jobb, och du får cash. För det är det du är ute efter misstänker jag. Att har jobbat på McDonalds är faktiskt meriterande, övriga arbetsgivare ser det faktiskt som en schysst merit. Kedjorna så som McDonalds har skrivit under kollektivavtal! Som whoa användare och förmodligen vänsteranhängare för ju detta vara alldeles underbart? Kollektivavtalet är för att skydda dig, nyttja den bäst du kan! Att jobba på McDonalds ger dig förmånen att äta en måltid under någon av dina raster till ett värde av 50kr per arbetstillfälle. Det anser jag som en bra löneförmån!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De erbjuder dig gratis internutbildning till personalchef, resaurangchef osv osv, beroende på hur långt du vill gå. Lagom schysst merit att ha varit personalchef på McDonalds må jag säga!
hehe okej, tack får rådet..ska ta mig en funderare under natten om d inte är så jävligt ändå. Men grejen är att alla ja känner som har jobbat där har sakt att d var skit...därför är jag lite skeptisk, men man måste väll testa det själv antar jag. beror väll på vilken resturang man är på också antar jag..
Har jobbat på donken jag i en månad nu och tycker att det är ett helt okej första jobb. Soft folk som jobbar där, men dom allra högsta cheferna kan vara på en lite väl mycket ibland. Sen kan det väl bli lite stressigt ibland men det är inget jag tycker är speciellt jobbigt. Så tycker absolut du ska ta ett jobb på McD om du nu skulle få möjligheten.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
user P17 När man läser rubriken ser det ut som ett måste.
whoopzidoo
okej=) Någon som har koll på om dom tar brukar ta emot sommarjobb på runt 3 veckor?
morsan har just flyttat dit, men har en del polare där..
Jag har jobbat på donken två somrar, det var rätt roligt eftersom ingen käkar där i veckorna typ. Tänkte du hoppa över stadiet med skitjobb eller? Ta dig samma,n håll käften och sök på donkan nu. Har du tur behöver de en toastädare.
http://www.earforcefm.blogspot.com