Fan vad jag är sugen på....
S H I T !! jag fick ett cpsug efter öl just nu.. vet inte varför. grannen klipper gräset, och jag tänkte bara på pappa när han klipper gräset. då softar han alltid med öl efteråt. VILL HA ÖL!!! vad är du RIKTIGT jävla sugen på nu!?
just nu e jag riktigt jävla sugen på glass.
Sömn.. Öl har jag så det räcker, bartenderjobbet är underbart =)
http://Soldjah.blogg.se/
sallad var jag sugen på, så jag fixade det.. så livet är bra. nu är jag sugen på en tre kronor vinst.
No cake for the impurity!
öl, så nu dricker jag öl, sen blire hem till en polare å grogga å se på när tre kronor spöar kanada sen krogen.. Första lediga helgen på hemskt länge.
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Jag är sugen på skrovmål eller en fet pizza!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-05-12 16:46
just nu e jag ruiktigt jävla sugen på din amma
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Min mor håller på och gör kräftor där ute i köket och man känner lukten i hela huset, damn vad jag vill äta upp dom nu
You already know, den e on lean!
ahh fumez har hört om den där amma. verkar fresh!
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
haha fan det är bara förtäring här på whoa:)
Producent
2007-05-12 16:48
mamma skulle det stå....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
ja e också sugen på öl. men nu har ju systemet stängt. fast ja e iof alltid sugen på öl
www.enigmatic.se
för 20min sen var jag också riktigt sugen på öl när jag låg och såg på MTV och åt pasta med pastasås, nu suger jag på en. party tonight !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Också helt sugen på öl, härligt att man ska få både en och två om någon timme :) Sen är jag sugen på att all snö ska smälta
Men lika glad är jag för det!
neapaal Snö!?
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
wtf neapaal ? jag bor rätt så långt norr ut, närmare bestämt kalix och här är det inte nå snö kvar :O
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Jag är RIKTIGT sugen på att inte jobba till 22.15 idag och imorgon.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
jag är fett sugen på öl med, ska nog knäcka en, de står i kylen och väntar liksom...l
http://www.earforcefm.blogspot.com
Jag är sugen på öl och pizza, har öl i kylen och lillebror är och köper pizza åt mig. (Y) Jag är sugen på att studenterna på delphi ska sluta ha sin festival, deras musik överröstar min. =/
marabou daim eller digestive
http://www.herrbitter.blogg.se/
jag är sugen på ****
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
träd?
No cake for the impurity!
vill också ha öl nu!.. ge mig!
va?
Jag vill ha luft! Jag kan knappt andas här! Jävla skit. Jag kommer fan dö.
Läsk!! Och en spirelloglass.
Skåne!
är sugen på smultron!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
jag är mest av allt sugen på en riktigt varm och gosig kram :( sen är jag sugen på sushi/pizza
Delam tange barat
Graffare
2007-05-12 18:57
är också sugen på öl..den där röda falcon 3,5an..niiice
They called me Mr. Glass
potatisgratäng... och en iskall redstripe. gärna nått grillat i slottskogen, en bandare och hela WGB närvarande. mmmgood.
fullfjädrad när jag kickat en gås..
jag är faktiskt inte sugen på nånting alls just nu. konstigt. eller neej, ett glas kall cola skulle sitta fint.
forever feels like home
Jag är sugen på nybakade bullar, det blir ett par senare ikväll mohaha frossa!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
kunna göra vad man vill o piller...
Jag fiser THC !
sugen på tuggummi, efter kebaben jag åt, luktar baj i munnen nu
Göteborg
o cigg o öl.. så nu fick jag ciggen i käften iaf
Jag fiser THC !
Sugen som fan på alkohol! :S
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
en skön säng och onsdag morgon
whoopzidoo
Godis, men jag orkar inte gå å köpa..
NiclaZ du låter tjock
whoopzidoo
En väldigt orginell, och långt ifrån missbrukad bild. Den får mina smilgropar att titta fram.
whoopzidoo
Faktiskt inte sugen på något. Tja, en kall cola skulle väl gå ner i alla fall.
b0b0b0b0
Hangaround
2007-05-12 20:20
samma som dig ÖL och chips. Så sprang ner på affären nyss och haffa 6-pack och Sourcreame.
But for what it's worth yo, I got no regrets
jag är sugen på ett vm guld i ishockey.
Haters gon' hate...
Princessleija TACK! För att du sa spirello och inte twister. Du gjorde precis min dag
But for what it's worth yo, I got no regrets
Något olagligt... och en jävla massa cheezeballz.
Walking the street of dreams
Jag börjar tappa tron på er. Det ända som skulle höja min puls just nu är en fet bonghit.. blir nog en del sånt ikväll
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
mer piller åt mig, skit i folket^^,
http://www.tweenerpie.blogspot.com
har också ett hejdlöst sug efter öl.. mmm..beer.. :(
- men nog om dig nu.