Stunden då det precis slutat regna, speciellt på sommaren. Då är allting så äckligt fuktigt och blött och värst är det om solen tittar fram.. Fyfan
"Människor som har tribaltatueringar och ännu värre tribal-kläder." Så jävla rätt, nödslakt asså.
Producent
2007-05-08 13:25
ekonomiska problem...
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
När sista ölen öppnas, det är nästan dödsångest där asså. Skära sig i armarna, sätta repet runt halsen, ladda pickadollen, osv... Sen är väl pengar jävligt jobbigt, skulle vara skönt om det inte fanns över huvud taget...
jag hatar folk som stavar förebild åt helvete fel i sin forumsignatur.
....eller?
Producent
2007-05-08 13:57
Stress, oro & ångest.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
jag hatar långsamma människor, finns fan inget värre
loosage!
killar me rakade kukar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
religiösa freaks som vägrar inse sanningen och maaaaaaassa annat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när folk kommer för SENT! spotta mig i ansiktet, gör det. Lukter - är otroligt känslig. Oordning - är otroligt anal. Ensamhet - har suttit ensam alldeles för länge.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
Trånga utrymmen
Ensamhet
Svettlukt
Bitchiga människor
Att gå upp på morgonen och tånaglar, två saker gud inte tänkte över innan han skapade.
Just fan, det är jag som är Satan.
Att upptäcka att hunden ätit upp smörkniven. Irriterade som fan.
My heart lives in my vagina.
När du är rejält sugen på en viss typ av bröd, och går ut i köket bara för att mötas av den totala besvikelsen att det bara finns EN KANTBIT kvar!
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Perfektionister är nog nåt av det värsta jag vet också...
hatar folk som drar gaffeln mot talriken! ..
Rasism ligger bra till. Annars är det läbbigt när folk biter i glasspinnar. *ryyyyyyyyyysa*
My oral illustration be like clitoral stimulation
Fötter, spindlar, Gå upp tidigt på morgonen, droger... shit finns massa vidriga saker.
Hjulet snurrar men hamstern är död
jaquil P19 Vem skadar jag genom att vara kristen?
Inte precis som att jag kräver av dig att du ska vara det?
eller?
hej.
folk som smaskar när dom äter
Men lika glad är jag för det!
torr hud på fötterna
munblåsor är ganska störigt
Vem hatar folk som harklar sig? cuz i do that all the time.
Ok, jag ändrar mig. Folk som smaskar är det värsta som finns.
My oral illustration be like clitoral stimulation
Mobbning och olycklig kärlek, finns det något värre?
Lyricist
2007-05-09 06:14
Det är en skandal att ingen höll med mig... skandal i tell you!!
OffSet P18 Mig personligen inte ett skit. Folk som är svaga och minoriteter i allmänhet, en hel del. Hjärntvätt är aldrig roligt.
Kom inte och säg att religioner inte har mördat miljoner under årens gång.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Skivsamlare
2007-05-09 13:01
samma som jaquil P19
fair enough..
när hela TBL är i barca å skejtar å lever rockstarlife förutom du! www.tagesbananlager.tk
LeeRoyJordanJr.7.2
aaah! shit svanskotan suger! men jag måste nog säga topp tre inga papper oärlighet mellan de närmaste jobba när man vill göra nåt annat.. ee a okej jobba då..
nej, jag litar inte på läkare,<br> dom är ju inte kemister.
det värsta jag vet är porr, om jag tänker på det som finns i "min värld". Annars är de ju såklart krig.
www.marysoul.com
gå upp tidigt på morgonen och gallskrikande barn. Och aftonbladets nyheter om hur paris hilton ska gå klädd i fängelse.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
min jävla pollen ALLERGI !! Blir bokstavligen SNOOR tokig!
Det absolut värsta för mig är nog att inse att jag själv har varit dum i huvudet.
- Hår som sitter på ngt annat ställe än huvudet. - Torr hud. - Bad Beats. - Tidiga mornar.
Att få en freesbee på sig när man e finklädd och vandrar i skogen med ett glas saft
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
jaquil P19 Jag har väll aldrig förnekat att religioner lett till konflikt, men det var ju inte det det handlade om ellerhur?
I quote : "Hjärndöda religiösa muppar som vägrar rycka upp sig och inse sanningen."
Du generaliserar. Du påstår genom i princip att alla religiösa människor bidrar till massmord?
Det är ju förfan som att säga att du bidrar till rasism genom att vara färgad?
Get a grip...
hej.
Inte bidrar, men stödjer tidigare handlingar. Get a grip med dina jämföringar christian boy.
Stödjer alla religiösa människor tidigare massmord?
hej.
Jo, det tycker jag. Desperat efter svar eller? Jag sitter inte här 24/7.
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
jaquil P19 Fattar inte hur du kan säga så? Bara för att man är kristen behöver man väll inte tycka att korstågen var en bra grej, eller?
hej.