psykopat test
Det här är ett riktigt psykologiskt test. Det är en berättelse om en kvinna. När hon var på sin egen mors begravning mötte hon en kille som hon inte kände sedan förut. Hon tyckte att den här killen var helt underbar. Han var så mycket hennes drömkille att hon blev kär i honom men frågade aldrig efter hans nummer och kunde inte hitta honom. Några dagar senare dödade kvinnan sin egen syster. Fråga: Vad var hennes motiv för att döda hennes egen syster? När många har svarat postar jag svaret.. och dom som har svarat rätt är psykopater :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
For att det skulle bli en ny begravning dar killen skulle komma kanske haha
För att kunna möta samma kille på sin systers begravning. han var förmodligen bekant eller släkt med familjen..
Bmtf
för hon var psyko.. nee men hon ville väl träffa honom på en ny begravning
pfff min kopis drog denna för mig han va så jävla glad att jag svarade fel..haha detta e bara skit tror du på de själv eller?!muppets..
för att " sysstern " tyckte likadant om killen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För det var systerns man, eller att kvinnan är nekrofil, så hon blev kåt av mannen, och behövde något snabbt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Testet är felforumlerat btw, För att hennes systers död skulle innebära en ny begravning, och kanske dyker snubben upp där också
hon kanske knatchade på hennes frukostflingor?
Jag fiser THC !
förresten så har jag en polare som svarade rätt på det där utan o tveka, o ja han e ganska cp...
Jag fiser THC !
1, antingen för att den killen ska komma dit igen 2, det var sin egna bror som oxå hade sex med sin syrra, som är syster till syrran som dödar ^^ hahaha
för att hon ville att det skulle bli en ny begravning, ifall han nu var bekant med släkten?
fortsättning följer...
hade rätt på den för 1 år sen när jag gick i skolan.. blev kallad psykopat av väldigt många en kort stund där efter :(
fortsättning följer...
langa svar!
Don't call me a backstabber, I stabb you in the face
För att syrran tog honom från henne.
Would I shit you? You're my favourite turd.
bara för skojjs skull ...
hon mördade systern för att få hennes superkrafter, vad annars finns det för anledningar till mord?
precis som några redan har sagt: att om snubben var vän/släkt så skulle han dyka upp på syrrans begraving också..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Hon hoppades att killen skulla dyka upp på begravningen igen
UFFLINE !
och dom som har svarat rätt är psykopater Jo, det är ju ungefär så det fungerar.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
haha ja visste inte att d va så har enkelt o sätta diagnos på nån. Fan va många psykopater d finns på whoa. ska nog skaffa G-life istället.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
jag hade också dödat min syrra om jag mötte en jätte snygg kille., ? :S
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
säääääg svaret !
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Psykopatsvaret är det alla säger"Hon vill och tror att killen ska komma på systerns begravning" Testet är dock väldigt felformulerat.
hört den x antal gånger förut, men frågan är nu när man vet svaret och svarar så är man psykopat då?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Kaos; Haha.. Nej?
Undrar hur många gånger exakt samma test varit uppe på Whoa. Alla kan den här utantill :)
Signatur får rum här
Fan va tråkigt... Klart fan hon sket i killen men hon ville väl nekrofilera med sin mors huvud först, sen när det blev ruttet så ville hon gosa med sin systers fräsha huvud istället. Killen var ju gay så det var inte ens intressant, döda familjemedlemar e mer porr.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Nu är det konstaterat , det finns massor med psykopater på whoa.
Toyboy; Du har rätt tråden är tråkig, tack för att du skrev ett roligt inlägg dock..
testet är frlformulerat, om båda de döda är släkt är koplingen att killen ska komma även på nästa begravning för enkel. det ska mer var två villt skilda personer som dör.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Som många sagt, testet är felformulerat. Att hitta rätt svar på gåtan ovan (att hon hoppades möta killen på sin systers begravning) tyder inte på psykopati, utan snarare på att man har en matematisk begåvning något högre än en apas. Angående psykopati är det en sjukdom som kännetecknas av oförståelse inför andra människors känslor/reaktioner. Att vara kapabel till att döda sin syster eller ej har egentligen överhuvudtaget inte med sjukdomen att göra.
/besserwissern
jag har dödat en massa syrror för att få träffa en snygg kille en gång
Stora pennor och sprayburkar!>_<
Graffare
2007-05-03 10:23
mja asså testet har jhu varit uppe här förut vad jag minns.
They called me Mr. Glass
säg svaret då :P
Forumsignatur:
men e folk puckade lr? svaret har sagts typ 10 gånger
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
att vara kapabel att döda sin syster är ju nått alla är..
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
hon kanske trampade på hennes nya tröst inköpta sneakers som kostade ett par 100$ på ebay.
snubben var systerns pojkvän?
fortsättning följer.
Poubelle F5 Javisst , det hade säkert mannen gillat.
samma "test" har varit uppe förut....dags o komma me nåt nytt?
Alltså varför fortsätter folk att gissa när svaret redan annonserats?!
kanel haha men kom i gen. döda systerns snubbe, föratt sen försöka sno han till sin egen. låter logiskt i en psykopats hjärna.. kanske.
fortsättning följer.
Hur ska testet vara egentligen?
Född för att springa med saxar!<br>
för att hennes syrra strulade med killen, och hon blev svartsjuk och dödade hon!!
dom var ju lika så killen var ju hennes mammas syster. och hon ville träffa honom igen?
Hon trodde att hon skulle träffa killen på sin systers begravning anttagligen?? Kan du posta svaret nu plz?
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
fattar ni seriöst inte att svaret är att hon hoppades på att få träffa killen på en ny begravning för att han antagligen skulle komma då eftersom han kände folk på mammans begravning??? är det ingen som läser lr?
men om folk är sjuka för att dom fattar det testet kan jag inte förstå mig på. altså så måste det vara något mer sjukt svar