I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Då hatar man vänner.

Övrigt - Blandat

   

2007-05-02 14:36

Då hatar man vänner.

På valborg hände en as ful grej men samtidigt jävligt irriterande..

Jag och mina polare hade grillat och softat, gått runt lite ute och typ druckit och så vidare..
anyway.
Klockan närmade sig 1 tiden på natten och vi ringde en snubbe som vi frågade om det fanns nån fest.. Visst sa han och tog dit oss..
När vi väl var där var det typ bara bråkiga killar och bitchiga (men heta) brudar.
Efter ett tag så slutar det med att jag hamnar på toan med två as snygga brudar, varav mina polare står utanför och sjunger massa ramsor, detta gör så brudarna sticker snabbare än blixten.. WTF vi han inte ens starta..
Senare på kvällen sitter jag och en av brudarna i soffan, med mina mongo polare.. Hon va typ helt as taggad på hångel, men jag ville chilla lite för att inte hon skulle dra igen. När vi precis ska börja typ 5 cm ifrån varandra. varav mina polare ställer sig precis framför mig och skriker TA HENNE PÅ PATTARNA, hon blir helt asförbannad och drar från festen..
VA I HELVETE:

Deras ursäkt: hon var ful? precis innan sa dem att jag skulle satsa efter var hon ful..
Så nu är frågan, ska dem ändå inte unna mig detta? eller överreagerar jag bara..
Fuuck hon va het ju :P