I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nå, hur slutade eran kväll?

Övrigt - Blandat

   

2007-05-01 09:32

Nå, hur slutade eran kväll?

Min var helt KATASTROFAL!

Hade skit trevligt först, var hemma hos Naddosh och tog ett krök . Sen vid 9 rycket taggade vi till brasan i Kärrtorp eftersom att det är den som är närmast. Brasan var typ slut så vi ställde oss vid senen där "HARPA" och hans polare stog och tände en massa smällargrejer, typ raketer . SÅ jag får typ in en glödandekålbit i ögat som  jag blinkar in under ögonlocket .  Jag ser ingenting skrike, Nån sjuksköterska sköljer ut ögat . BLir intte bättre jag skriker och ser ingenting ... vi tar oss hem till nadia där två pers håler fsst mig och trycker in ögondroppr .

funkiar ej så vi ringer akuten som skickar hit en bil . In på sjukhuset där ån keff jävla läkare kollar på ögot och säger att det inte såg bra ut och att han inte kunde lova att jag skulle få synen til baka .

Sedan får dom öppna st.görans akut ögonmotagning jusst för mig och vi blir ivägskickaded e dit . Nån Gubbe tryckte in en massa guff o kollade med en speciell apparat .  jag har en yttre skada på linsen och jag kommer få synen tillbaka inom en vecka .

jobbig valborg

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.