Akupunktur
Är det någon som har prövat akupunktur pga deprisson el. liknande? I så fall är jag väldigt nyfiken på om det fungerade?
whoopzidoo
Har bara testat för att jag var så jävla trött jämt... fick en del nålar i skallen, men kan inte påstå att det hjälpte... jävla hokus pokus alltihop...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
kan det hjälpa om man hyar ont i ryggen?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
kaos: Jag har ingen aning, men det tror jag säkert. Akupunktur ska ju tydligen kunna hjälpa mot det mesta... men jag tror mest att det handlar om någon slags placeboeffekt, inte att själva sticket i sig...
Jag har också använt mig av akupunktur några gånger, kan inte heller påstå att det hjälpte mig... Kanske måste man gå ett x antal gånger för att det ska få effekt.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Kaos Det kan inte göra ryggen bättre men de kan ta bort smärtan. De sätter in nålen för att "smärtsignalen" inte ska kunna åka upp till hjärnan. Jag tror inte att akupunktur mot deprission skulle fungera.
Jag pallar inte ha ett citat här.
tror det skulle kunna hjälpa vid depression, via nålarna stimulerar man de olika punkterna för resp, organ. på så sätt kan man ex. för en som är i depression trycka på punkter som höjer seratonin-halten (vet inte hur det stavas) och liknande.
jag är discoverys ansikte utåt
jag testade öronakupunktur när jag var på avgiftning, det fungerade jätte bra! jag vart helt avslappnad och hade nålarna i öronen och sov i 45 minuter. somnade så var det den bästa effekten. vilket jag fick:) det var iofs mot drogsug men det borde fungera lika bra på depression då det är så avslappnande och så...
http://www.tweenerpie.blogspot.com
ska skaffa i öronen :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fränt med avgiftning! Vill du ha en coolstjärna eller varför denna skyltning?
Askin P20 antar att du har en jävligt tråkig dag? sällan människor ska påpeka vad man skriver. jag skrev om avgiftningen för det var där jag gjorde det?! skriv i min gb om det är något du vill istället för att gå off topic i den här tråden..
Askin är avundsjuk för han inte avgiftats, han är inte hardcore! hah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska in för mina tuffa missbruk snart...
moget att skylta med det då?
klart att de fungerar! har inte testat akupunktur men akupressur, i öronen har ja bara testat men. och man måste ju gå mer än en behandling för att få stora resultat!
dreggelpaj F18 Jag har också fått i öronen. Tyckte dock inte det hjälpte över huvud taget :/ Och den nålen som dom satte i örat som skulle påverka levern hoppade ur hela tiden och det gjorde fan skitont att sätta dit just den, så jag struntade i att prova mer än ett par tre gånger. Men skönt att det funkade för dej! :)
Use some paint to keep them alive...
Imperialiss F25 ja det var någon nål som hoppade ur hela tiden för mig också. sorgpunkten gjorde ondast för mig, fast även levern gjorde ont. tråkigt att det inte hjälpte något för dig:/
blazeandamaze: Observera ironin...
well observera att ingen har skrutit om de heller..vafan
om nån har erfarenhet av att det hjälper mot svår ansiktsförlamning, holla at me!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
well, min mor håller på med det..Så man har väll fått pröva på några gånger.Dock har det " lindrat " mina förkylningar ibland..
Kan inte påstå att det såg ut som skryt när dreggelpaj nämnde avgiftning.. Hur mycket kan det kosta?
whoopzidoo
skulle väl kunna dra till med en halvbefogad prisuppgift på ca 200-400 kr per session. det är iallafall dom priser jag fått av min läkare. har fått uppgifter om att akupunktur skulle vara nåt new age-shit, men så länge statlig medicinsk hjälp inte håller måttet är jag fan vilig att sticka lite nålar i nyllet för att förvissa mig
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Jag har fått det flera gånger. Det kostar lika mycket som ett vanligt doktorbesök. Om du ligger på psyket så får du det gratis och nästan alla sköterskor kan sätta nålarna på dig. Det hjälpte inget på mig, utan jag fick mer en panikkänsla och jag hittade inte ut ur rummet som var på 2x2 m. Stod och slog på väggarna tills nån kom. Att något sånt ska hända är dock riktigt ovanligt så var inte rädd för det. Har bara hänt 1 av 10 gånger och det var den senaste gången jag var där. En sak att tänka på är att inte svara i mobilen om det ringer, det gjorde jag och det gjorde jävligt ont
dreggelpaj: Jag ber om ursäkt! Hade väl en jobbig dag.. eller så kände jag bara för att verka jävlig=) Någon som har testat floating, för att vara lite smått off topic?
Askin P20 mm jag skrattar när jag kommer hem
Är det värt att pröva det? Känns rätt bull att hosta upp pengar som man egentligen inte har, för något som kanske inte fungerar. Och jag är inte så värst sugen att lägga in mig på S:T Lars där dom ger upp på en efter 10 min.
whoopzidoo
ingen kan väl avgöra om det är värt för just dig?
Fungerade för mig. Bäckenbenet var skevt typ hehe. Fick ligga på mage och då skulle bäckenbenet ligga typ ___ men låg / typ... Fast mindre vinkel så klart. Då proppade man in lite örteri örat och satte några nålar i ryggen.. Så var det bara att tryck tillbaka benet igen... Låter sjukt, men något åt det hållet var det i alla fall. Det lär fungera på lite allt möjligt.
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21