I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Får en lärare göra så?

Övrigt - Blandat

   

2007-04-24 20:03

Får en lärare göra så?

Måste bara dra den här storyn, ingen lär iofs palla läsa den men ändå..
idag när jag kom ut från toan i skolan så kommer min lärare ut från klassrummet och ser att jag inte stänger dörren till toan efter mig, och han bara "stäng dörren efter dig" och kollade ner värsta på mig. Så gjorde jag som han sa liksom, stängde dörren men sa "okej men den som vill ha den stängd kan ju faktiskt stänga den själv men okej" så bara tittar han värsta mordiskt på mig och säger "jag måste prata med dig". Sen tar han in mig i klassrummet, stänger dörren och sätter sig och säger att han har pratat med alla mina lärare och att dom alla är överens om att jag är "otrevlig, trotsig och likgiltig" vilket inte alls är sant ens.. och jag har 100 % närvaro i hans ämne, sköter mig och gör allt jag ska. Verkade som att han hade några inre aggressioner och tog ut ALLT på mig, för sen när jag sa att jag inte förstod vad han pratade om eftersom jag vet om att ingen annan lärare tycker så, så började han skrika och smälla i bordet och såg fett hotfull ut, trodde fan han skulle slå mig seriöst, blev fett rädd för honom på riktigt. Plötsligt när han är som mest aggressiv så reser han sig upp och säger "du och jag ska på rektorssamtal".

Liksom, vafan?! Vad vill denna läraren mig, får man bete sig så? Jag är alltid trevlig mot honom, snarare han som knappt hälsar på mig. Förra veckan sa jag till och med att han var stiligt klädd och han blev värsta generad, och nu är han så sjuk i huvudet mot mig!! Känner mig hotad av honom efter det samtalet, han hade uppenbarliga problem.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.