I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Man vet att man är uttråkad när...

Övrigt - Blandat

2007-04-19 22:01

Man vet att man är uttråkad när...

1.Man ligger i sängen och kastar en kudde upp mot taket, och försöker komma så nära taket utan att nudda det...

2. När man suttit vid ett stearinljus och pillat ihop en liten hög med fint isärplockade stearinbitar... 

3. När man markerar ikoner på skrivbordet på datorn och sedan avmarkerar dem med musen samt ritar kvadrater och rektanglar...

4. När man tar fram ett papper och skriver sin autograf eller tag tills det absolut inte finns någon plats kvar på pappret och man upptäckt att det gått en hel timme.

5. När man börjar fundera på om krukväxterna blir ledsna och deppiga över att man glömmer att vattna dem ibland...

6. Skriver en lista på saker man gör om man är uttråkad på whoa...

Fan, jag är lite uttråkad helt enkelt. Vad brukar ni finna er i för situationer och beteenden när ni är uttråkade?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-19 22:03

allt det där har man ju gjort några gånger, förutom sista punkten.. jag sitter här så sjukligt uttråkad just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

städa ditt rum! var det någon som sa, tittade över axeln och blev deprimerad och orket tog slut helt.

bajs.

Niceness!

2007-04-19 22:05
Ja, jag har bara släppt allt och skitit i sedan i tisdags... Sen idag var det fan mulet, och allt kändes riktigt oinspirerande...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-19 22:06
gå o lägg dig
-om jag hade nyonkläder på mig skulle jag vara en lysmask...

2007-04-19 22:08
Jag brukar hitta på något.
Har du Playstation? Haffa en kompis, sitt och spela, käk pizza samtidigt och ha bra musik på. Om du inte har någon kompis.. så.. fråga grannen?

Det du utsätter dig för genom att göra det som står på den listan är.. ännu mer uttråkande. Du hjälper ju till i processen..

2007-04-19 22:09
man är uttråkad när man ligger sg å kollar på målarfärg medans den torkar

2007-04-19 22:09
Miss_J F23:

Ok, Miss_J, tack för tipset! Värmer;)

2007-04-19 22:11
kleton

Så lite så.. funderar på att följa mitt eget råd kanske.. uttråkad.. hm.. ja vad gör man? Tar itu me saker man annars inte hinner, tråkigt, javisst.. men bra ;-)
-om jag hade nyonkläder på mig skulle jag vara en lysmask...

Quiet F60:

Haha, jag har fan hittat på saker och ting konstant i 10 veckor i streck... Jag kände att jag måste fan ta en paus nu, har levt så intensivt...

Men när man bara låg hemma kom man på sig själv med att vara uttråkad, och tyckte det var lustigt att se vad man börjar göra utan att tänka på det...

Raderar alla sms på mobilen, skickar sedan ett till någon i hopp om att få svar, går sedan in i Sända poster och raderar det smset man just skickat.
My heart lives in my vagina.

spela bubbels brukar jag göra när ja har tråkigt
nästan lika kul varje gång!
Trodde du ja!

2007-04-19 22:12
Miss_J F23:

Jo, det värsta är att man aldrig har lust att göra saker och ting när det passar...:S

Äh, kände att jag behövde luta mig tillbaka med armarna i kors och reflektera lite över situationen...

Sov gott;P

2007-04-19 22:16
3. När man markerar ikoner på skrivbordet på datorn och sedan avmarkerar dem med musen samt ritar kvadrater och rektanglar...

hahahahha :D det gör jag ju fan hela tiden! Määäääääään I'm bored out!
Get Random!

2007-04-19 22:18
hahah jag med fan
AayFukYuuuu :@

2007-04-19 22:19
...eller lyssnar på låtar i 4-5 sekunder, sen byter till nåt helt annat, och håller på så ett tag...

2007-04-19 22:20
När man börjar spela harpan (när den bara tar ett kort) men slutar för att man inte orkar tänka så mycket.  
Född för att springa med saxar!<br>

2007-04-19 22:24
Jag sitter å kollar ut genom fönstret i typ 10 min..

2007-04-19 22:25
klickar sig genom saker som detta

2007-04-19 22:27
... när man försöker skapa en meningslös msn-konveration bara för att ha något att posta här =):
» F W ¹³ « säger:
Get low, get low get low get low get low

to the windoooooooooow (to the window) to the waaaaaaaaawlll (to the wall) the swet drops down my balls
SommarMinnen(v.Spanien med Amanda Hallon säger:

haha originelt

» F W ¹³ « säger:

hahahha jahaaaaaaaaaa!!

Get Random!

2007-04-19 22:28
Man vet att man är uttråkad när man:

spelar  http://www.jesper.nu/onlinespel/action/Den_hungriga_knubbisen.php
/Shadow

2007-04-19 22:34
när man äter chips, inte för att det är gott, utan för att ha nåt att göra.  
Född för att springa med saxar!<br>

2007-04-19 22:35
_Shadow P16
hahahhaha det var galet roligt juuu!!!... fast då måste jag vara ganska uttråkad =/ .... och det gör mig deprimerad....
Get Random!

2007-04-20 12:03
när man sitter å kollar på blocket efter saker man vet att man inte ska köpa.

2007-04-20 12:14
Har man ett tvspel och något bra spel. kan man utan tvekan fördriva fem timmar och inte en märka att det har gått fem timmar förän man tittar på klockan
Jag vill ha roligt , inte trevligt

2007-04-20 12:45
den hungriga knubbisen!!!!! hahahhaaa sjukt kul

2007-04-20 13:40
why god created tv-serier på dvd-box...

2007-04-20 14:39
kickar en fet
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig

2007-04-20 16:10
solkatt - problemet är att för en sysslolös student som mig själv så är redan alla måttligt bra serier redan avverkade

så den lösningen är numera borta
Veritas Amicus, Henkso Amicior!