I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nervositet

Övrigt - Blandat

2007-04-18 13:13

nervositet

ja. Jag behöver råd om hur man gör för att slappna av, hur man blir av med skakningar? jag börjar skaka. tillochmed i ansiktet.. kan ens inte le.
någon som har sökt hjälp för liknande problem?
ge mig tips!

(ja såg att de fanns ett gammalt liknande inlägg med  nästan samma ämne, men ja gjorde ett nytt ändå förlåt.)

kul att de körs

2007-04-18 13:14
i vilken situation?
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-04-18 13:15
i vilken situation?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-18 13:15
what? spännande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-18 13:18
intervjuer, om man ska bli fottad.. prata framför en kamera. 
förr var de värre. då kunnde ja bli nervös bara om ja skulle gå runt ett hörn, gå av bussen. fick problem med magsår då, men de har gått över. ja blir nervös nu bara ja tänker på de haha...
sen vill man ju inte ta den lätta vägen som att ta nån tablett..
för problemet är ju ändå kvar där.
Men de är väl nu för tiden om man ska bli dömd.. för utseende eller personligheten. hemskt!
kul att de körs

2007-04-18 13:23
låter som någon sjuklig brist på självförtroende det där

2007-04-18 13:26
A BROTHER NEEDS THERAPY.

Bryter du benet är det svårt att fixa det själv. Bryter du hjärnan är det samma sak.
....eller?

2007-04-18 13:26
men ändå, jag har bra självförtroende. ja säger inte att ja e snyggast, men inte att ja e ful heller!
kul att de körs

2007-04-18 13:31
bra terapi är så dyrt...
kul att de körs

2007-04-18 13:33
jag har väl inga erfarenheter men personer jag känner, vars problem inte verkar vara i närheten så stora som dina, går ju på terapi. skulle gissa att det skulle rekommenderas för dig också? eller?

2007-04-18 13:36
nhoj P21

skulle bli riktigt skönt att bli av med de. man vänjer sig nästan vid de fast de är lika obehaligt varje gång. men sen utsätter jag mig mer för nervösa sitvationer så ja får väl skylla mig lite själv. men ja har försökt att träna de på de viset men ja märker ingen stor skillnad förutom att ja skämmer ut mig själv haha..
kul att de körs

2007-04-18 13:39
jo de är sant. Någon som kan rekomendera nån sort terapeft som kan om sånt här då? finns väl många olika.. kognetiv psykoterapi och allt va de nu heter..?
kul att de körs

2007-04-18 13:41
Försök skrapa ihop slantarna fortast möjligt är mitt tips. Du verkar ha gått med dina problem en längre tid och ju längre du låter det bero desto svårare att bli av med dem. Ditt beteende blir en allrför stor del av ditt liv, din identitet osv..

Lycka till!
....eller?

2007-04-18 13:49
tack så hemskt mycke. ingen som har sagt de till mig förut.
trodde de va många mer som hade sånnahär problem?
kul att de körs