Hur klär ni er helst på sommarfesten?
Ni såg rubriken. Lätt ett par fräscha, ganska tighta jeans, en halvtight t-shirt och vita sneakers... Sen kanske ett par fräscha pilotbrillor på det. Sen på kvällen kanske dra på sig nån nice ziptröja eller nåt.
rugged&raw!
som jag klär mig i vanliga fall, möjligen att jag skjorta på mig ifall jag vill se riktigt hel och ren ut
Hawaii-skjorta, jeans-shorts och stadium-tofflor
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
gärna en fantomen-dräkt. en luftig en
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Kor som vanligt pa ett par baggyjeans och nan chill t. Ibland kan man kanske hanga en skjorta over det, oknappt. Oftast har jag en mossa pa mig. Gillar vitt och brunt sa jag kombinerar de fargerna. Sneakers till allt, sa aven sommarfesten.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Brukar bli ett par halvbaggy jeans, en t-shirt eller skjorta (eller tom både och!) nerspydda, skitiga sneakers och oftast en New Era på skallen! Back in the days vare ryggsäck för ölen, men nu när man blivit lite äldre så vågar man ha dom i en vanlig påse.. Sen brukar de alltid bli kallt mot kvällen så då drar man på sig en tröjja!
Men lika glad är jag för det!
BuddyLove P23 det syftar på alla typer av fester som sker under sommaren. men eftersom varken festen, hjulet eller elden har kommit till borås än så är det inte så underligt att du inte hänger med i svängarna
eftersom alla utom du förstod vad han menade så kanske det inte behövde förtydligas :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vita sneakers, halvtighta jeans och en snygg stjorta
Procreate, receive compensation.
Hahaha... Demento hinner alltid före mig, med något som både är bättre och roligare med :( Sen är whoas kläd-trådar så jävla kassa. Förklaringarna är de sämsta jag läst på länge. "Nice tee"... "fräscha jeans". Inga vinrecensenter precis.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
nån liten sommarklänning i funky färger och sandaletter. alternativt linnebyxor / jeans o nåt linne. och sandaletter.
We call them winerbrods.
Beror väl på vad det är för sorts sommarfest hehe. Men oftast blir det väl som rätt många redan sagt halvtighta jeans helst ganska mörka fast ljusa funkar också. Vita sneakers helst Stan Smith. Sen en kortärmad skjorta till exempel den
här eller en röd aktig. Annars gärna en schysst piké kan väl ge exempel på en sådan också, jag gillar den
här
Rör inte min prilla !
Halvbaggy jeans eller längre shorts, vit t-shirt eller nån me nåt tryck på
ett par Af1or, i ljusa färger typ babyblå, vit och liknande Ett par LRG baggy jeansshorts En vit nice Tee, typ crooks and castles, 10 deep eller LRG En vit crisp LRG eller NE keps Ett fresh halsband samt en klocka eller armband Yeah, det blir nog bra så, fungerar även med typ en riktigt nice LRG-polo sen kan man dra på sig en fresh tracktop alternativt en ziphood eller sweater på kvällen om det blir lite kyligt
sommarklänning i ljusa pasteller helst, sen gärna ett par vita ballerina skor. :)
abo stone island tröja om det är kallt o värsa aqua skjortan under abo feta jeans nica o reebok classic vita sneakers och helrakad o ring i öronen o aboooo
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
t-shirt i nån ljus färg, eller linne. vita sneakers och oftast baggyjeans uppdragna med hårsnoddar till knävecken ungefär, eller längre shorts. tjockare hood till kvällen, kanske nån mössa eller ett hårband också. ja typ så :)
- men nog om dig nu.
beror på hur varmt, men en tisha o ett par brallor e nice.. Brukar liksom inte klä upp mig :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jenas luvtröjja o tshirt som vanligt
en död moderat är en bra moderat
En lila overall med gult under armarna. osså läderkepen såklart! och ett par helfräsha cowboyboots.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
nån snygg men ej för uppklädd klänning, kanske en kjol o ett snyggt linne, elle ett par jeans o snygg överdel, då måste man ha grymma klackar till de=)
Ett par losefit jeans från Levi's som alltid. En schysst tee, helst en Dilla tee. Sen ett par vans
Keep crushin'!
fan vilken gay tråd.
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
mycket vitt och riktigt starka färger. kjolar, massor av kjolar! rätt korta kjolar. är sugen på lite mer preppy kläder (med sådär sjukt grym passform och fantastisk kvalité, mm) just nu. lite såhär lacoste -aktigt fast uppblandat.. ska rota igenom min mosters garderob men tyvärr är nog det mesta där lite mer anonymt än vad jag är ute efter. suck. och sen, well.. en blandning av sneakers och höga klackar as per usual och mkt utsläppt hår.
Antingen den seriösa dressupen eller den seriösa dressdownen. Beror helt på humör alltså. Betänk att jag alltid (ALLTID) har klocka, två små halsband och kedja till plånboken. Så, dressup: Skjorta. Khaki, mörk- alt. olivgrön eller vit. Rutig funkar också. Upprullade ärmar eller kortärmat. Helst en undertröja (linne för er som inte använder dom som sådana) under också, och mitt nyårslöfte var att börja variera färgerna lite mer från standarderna vitt och svart. Med största sannolikhet jeans. Helst tighta med rak-men-inte-stuprör-profil men in a pinch duger mina snusktighta Cheap Mondays alldeles utmärkt. Mörka färger, värmesuicidal som jag är. Deckshoes (tänk Vans loafer-varianter) eller skatedojor på fötterna. Dressdown: Urtvättad svart (vad annars?) ziphood. Undertröja alt. Billabong-tischan jag hittade på Hultsfred förra året. Något av mina tiotusen par gigantiska jeans från tiden då jag var YO, dock var jag aldrig tillräckligt YO för att köpa jeans som var sydda som stora så dom är bara... stora. Inte baggy. Mina gamla urtvättade svarta (nähä?) Chuck Taylors, eller skatepjucks. I can't believe I just wrote that.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
sneakers, tenniskjol, pikétröja standard sommaroutfit. helst. men nu väger jag lite för mkt för sånt förtillfället får se vad de blir i sommar.
svart lolitaklänning med tillhörande knästrumpor, svart paraply med rosetter och möjligtvis en svartvit palestinasjal när det börjar bli kallt.
My heart lives in my vagina.
svart paraply med rosetter. skojjar du med mig?
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Okejdå, svart med vita prickar och rosetter. Jag ljög.
My heart lives in my vagina.
vit tee, halvbaggy jeansshorts och nån keps kanske.. vita skor också för den delen
ask Beavis, I get nothing Butt-head
klänning och high heels. typ den där gula versace klänningen. vill ha!
denzel tumme upp för brillorna, kan man få tag på sånna i sverige nånstans?