I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

20års kris.

Övrigt - Blandat

   

2007-04-14 22:25

20års kris.

Hallå. Till skillnad mot vad som står här på whoa så är jag bara 20 år. Fyller 21 i augusti och har redan en hel del ångest över att jag inte börjat mitt karriärval än. Känner mig stressad att redan nu skaffa arbetserfarenhet,börja studera och samtidigt skaffa mig ett jobb som jag kan satsa på att avancera inom.


Jag har stora funderingar på att åka iväg på en 4veckors bartendersemester till kos. Mest bara för att göra något som inte är så seriöst och känna att man kommer ifrån stressen. Borde jag göra det eller är det bara slänga bort pengar?

Jag vet att jag egentligen borde ta det lugnt och bara leva livet några år men jag är rädd för att ångra mig senare. Jag vill nu höra från er lite äldre här på whoa att allt kommer lösa sig. Eller har ni hamnat i den sitsen att ni ångrade att ni inte mer satsade på framtiden när ni var yngre istället för att leva i nuet?

Alla åsikter och funderingar runt detta ämne uppskattas. Någon annan som kanske är i min sits?

Klart slut.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.