Vad hände er fredag den 13:e?
Fram tills idag trodde jag inte på sånt skit med fredag den 13:e å sånt. men idag så gick fan allt fel! det första som händer. jag kommer till skolan och ska ha handledning kl 10. väntar till 12 men läraren dyker inte upp, varken där vi skulle ses eller på sitt kontor.otur eller vad? senare ska jag dra å träna, åker med bilen i en rondell så pang från ingenstans så är det en snubbe som kör på min bil. bilen blir repig och ful!otur eller vad? senare när jag åker i samma rondell igen så är det skitlång kö för att komma in i rondellen, så försöker ta reda på vad som har hänt, å då är det en tjej i bilen längst fram som sitter å gråter för hennes bil inte startar! så hon hade åxå otur..haha!vad hände er under denna dag?
:::The Iranian Stallion:::
inte ett jävla piss förrutom en kloakråtta till människa som var otrevlig mot mig i telefon när jag försökte få hjälp. jag har haft ångestattack och jag har slötittat på tv, jobbat och ingen otur här med andra ord.
What I said, yo!
min kollega blev snorsur för att jag tog alla tomaterna från frukostbrickan, sen missade jag tåget och fick en p-bot. det har varit en underbar dag.
jag fick nytt jobb.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Min dag har varit den grymmaste på länge! Vi fick till och med god mat i bamba för en gångs skull = ) Det enda som skulle kunna vara dåligt är att jag var tvungen att redovisa om en grej på franskan utan att ha övat =/ ÄÄÄH!
Credit crunch crunch baby
vi åkte till uppsala o köpte en bil:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hmm, min hund sprang bort, otur! Men jag hittade den till slut, tur! Fick ett rivsår när jag sprang efter den, otur... 2-1 till oturen.
HTTP://SANANA.BLOGG.SE
har varken haft tur eller otur idag.
hm.. jag hade otur som inte hade nån motivation att göra nåt alls idag.. så jag har bara slöat hemma och gjort nada. pallade inte ens laga mat, så jag har bara käkat mackor och frukt.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Två fyllon kallade mej neger när jag gick uppför trappan till mosken i medis. Skulle precis langa dem en spark när en polis av alla människor går förbi. Sicken otur, båda alkisarna var lätta byten:(
jag glömde min plånbok hemma och fick låna en hundring av en polare, kunde hänt vilken dag som helst men är ändå det värsta som hänt mig idag
Ingenting faktiskt. Allt som har hänt mig idag har varit "självförvållat"... Kört tändaren och så spräckte min kompis min kroge med tändaren (puttar den fram och tillbaka på ett bord, så flyger den utanför kanterna eller inte åker över helt till nästa persons sida, så får den andra slå vart som helst på handen med en tändare), ramlade ner från en plint och slagit i benet. Annars ingenting.
*snaark*
¨Jag blev förbannat full idag :D haha
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
ingeting dåligt har hänt.. kanske att när jag skulle gå över järnvägen och precis när jag kom började det tuta och bommarna gick ner? 8)
Det är väll en extra stor portion av att inget bra händer, inget dåligt har hänt men det är nästan värre när inget händer alls...
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX
Jag fick godkänt med marginal i ett knepigt matteprov och såg sveriges just nu bästa komiker johan glans köra stand-up live. Tufft med fredagen den trettonde
Hoffmaestro ställer in spelning.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
blackskorpion tuff du e
vi är överallt!
Jag blev leggad för första gången på jävla evigheter när jag köpte tobak idag. Av en tant jag handlat av ett tiotal gånger innan utan att hon frågat. Udda, men inte otur. Sen fick jag mitt ljudkort att komma överens med ett nytt musikprogram, så it's all good baby. Den här fredagen var riktigt trevlig ju! Oturen kommer väl nu strax innan midnatt... huu.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Downside.. beställt motordelar till bilen som kom idag två tusen spänn & en av de viktigare delarna ingick inte i sotningsatsen som de gör standar för alla andra bilmärken.. en polare körde för fort, fick böta två tusen spännUpside .. Skickat in en hemtenta vilket garanterade mig ett MVG i kursen, skickade in en engelska uppsats vilket även där garanterade ett MVG i den kursen.. Ringde ett sammtal som jag skjutit upp aldeles för länge & nu har jag fixat fast anstälning tills efterstudenten :)
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
jag blev misshandlad av två tjejer ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har inte haft nån otur alls idag, värsta chill dag har jag haft!
AayFukYuuuu :@
idag har har de hänt en hel del, insåg att jag hade gjort en dubbelbokning flytthjälp och extrajobb. men det skönaste var att efter träningen skulle vi skämta med en polare å låssas "köra över" honom lite lätt och vad händer pang så ligger karl på marken och har fått hela bilen över foten och lite av benet. mindre trevligt skämt. baaad luck for him.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
nä inte så mkt jag tappade bara min w880i i golvet så den gick sönder... http://se.pricerunner.com/pl/1-880041/Mobiltelefoner/Sony-Ericsson-W880i-priser kan inte länka:S
R.I.P OIS telefon =( Själv så fick jag då reda på att jag har blivit satt som reserv på alla 3 linjer jag har sökt till i gymnasiet... =(
You already know, den e on lean!
hm, blev sittandes med 3 fyllehundar för en stund sen, ringde snuten så dom körde hem dom ^^ hahha
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
kl 03:32 gullmarsplan....iskallt o bussen kommer om 25 minuter o ja har skola dagen efter....bussen e försenad...när den äntligen kommer åker den förbi oss ! Nästa buss kom en timme efter....vänta en o en halvtimme i gullmarsplan...tog en timme att åka hem me buss....sen andra busssar upp t eområdet o shit tog sammanlagt flera timmar o komma hem fast de bara tar en kvart me bil
Jobbade hela dagen.. Ända som hänt är att när jag skulle hälla upp en White Russian ur shakern så lossnade locket och drinken hälldes ut över bardisken =/..
http://Soldjah.blogg.se/
hamnade i bråk litegranna, men inge värre.. all good day bara
Men lika glad är jag för det!
Producent
2007-04-14 06:09
shield: ägd
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
jag skar mig först på mördarmaskin på jobbet (jobbar i charken på vivo) sen trilla jag i en hal djurblodpöl..
fick en dörr i ryggen som knuffade mig framåt och in i en lagerhylla så att jag slog mig strax under ögat
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Breakare
2007-04-14 09:57
fick inga bärs
HERB, bust a cap in yo ass
En tjejkompis stod o prata me mig o lutar huvet bakåt varvid hennes hår tar eld. Som tur är så reagerar jag hyfsat snabbt med tanke på vad som händer och släcker det. Otur ?
min polare blev skitfull o tagen av polisen. Han är ganska våldsam av sig så han sparka en polishund och nu vet jag fan vad som kommer hända. Han åkte in i fyllecell i alla fall. Att sparka en polishund i huvet är väl dock inte otur utan jävligt idiotiskt, men att åka in i fyllecell e lite osis :P
att sparka en polishund rubriceras som "våld mot tjänsteman".
jag fick bazza
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Crill-Oh: Jaså? var rädd för det... du vet inte vad straffet ligger på?
Pigeon_ > det beror säkert mycket på omständigheterna, jag har en polare som gjort samma misstag. det var många år sen, men jag kan inte minnas att han hamnade i finkan iallafall. så böter, kan jag tänka mig. om han inte sparkade sönder hela hunden, dvs..
Uteservering, öl och må bra känslor, inte otur alls.
Redaktionen
2007-04-14 11:23
Producent
2007-04-14 13:03
inget dåligt, bara bra saker :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag skulle på de där jammet i avesta sen sommnar jag på dagen o vaknar 23:30 o missa de då vart jag ledsen
Konse''
bara bra shit hände. förutom att man fick reda på att elev dött på skolan jag jobbar. (se tråden i blandat) men annars bara bra dag.
Konsertbesökare
2007-04-14 14:51
Välte ett glas ner i golvet på krogen. Missade nattbussen hem från Gullmarsplan. Ålte till centralen för att ta bussen där. Kommer dit och bussen går om 45 minuter. Väntar inne på McDonalds för det var så jävla kallt ute. Går till bussen till slut. Somnar på bussen. Vaknar 2 timmar senare på centralen, den hade alltså åkt till Fruängen och tillbaka 2 gånger, av att en sjukt förbannad arabisk busschaufför puttar på mig och skriker att bussen är ur trafik. Jag går till tunnelbanan men den har inte börjat gå än så jag går till Slussen utan jacka och det var väl typ 5 grader varmt eller ngt och jag fryser ihjäl helt. På Slussen får jag vänta en halvtimme på första tunnelbanan hem. Helveteskväll för mig. Den sög hårt helt allmänt också. Äcklig krog, äckliga människor och en totalignorerande flickvän. Fyfan....ska nog inte gå på krogen nåt mer, så jävla ovärt.
hahahah var tydligen nära fyllecellen igår :P härliga tider!
Men lika glad är jag för det!