I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stanna i förhållandet eller inte? Confused

Övrigt - Blandat

   

2007-04-13 09:20

Stanna i förhållandet eller inte? Confused

Har vart tillsammans med min kille i ett par år, blev tillsammans när jag var 17 och senaste tiden så har jag känt att jag vill träffa andra men endå inte göra slut typ. :S Jag vet låter heelt knäppt. Jag har funderat fram och tillbaks på om jag ska göra slut eller inte, men jag älskar liksom honom och jag tror att jag fortfarande är kär, iaf ibland....Men så för ett par månader sen stötte jag på en kille på en klubb och vi började prata men jag sa att jag hade pojkvän och därför bytte vi inte nr eller nåt men fortsatte endå prata hela kvällen i stort sätt och jag kan inte sluta tänka på honom! Så i helgen var jag ute med pojkvännen och ser den här andra killen och vill bara dööö! Jag ville bara att pojkvännen skulle försvinna så att jag kunde gå fram och snacka med honom!
Men om jag nu skulle göra slut så är jag jätte rädd att bli ensam eller ångra mig.....fan

it wasn´t me