I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

knarka pollenmedecin NU

Övrigt - Blandat

2007-04-12 22:45

knarka pollenmedecin NU

Har ni bunkrat upp med förebyggande läkemedel?

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=638565

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2007-04-12 22:52
Åh KUK.

Dubbel dos Kestine, here we go. Jag kommer bli ruinerad, men alternativet är att dö eller få narkolepsi. Pepp!
This is how we do in the XR2

myspace.com/birchstreetproject

2007-04-12 23:04
knarka cetirizin?
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2007-04-12 23:11

jag var på apoteket och hookade upp mig med 4flaskar theralén.
woohoo!
typ>_<

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-12 23:15
Theralen är fan GULD.

Jag poppade Lergigan ett tag mot allergin. Fan vad man mådde då alltså... aldrig slaggat så mycket på tuben som den tiden.

2007-04-12 23:15
ägda :)
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2007-04-12 23:26
oooh fan vad jag skulle villja ha ditt theralen!!!

sitter här med öl o flunizar men har en för kärlek för opiater

2007-04-12 23:30
Diffe min vän, du skulle inte bli muntrare av das Theralen. Det är en antihistamin de-fucking-luxe.

Det du söker är Dolocontin. Mmm morfinsulfat... ;)

2007-04-12 23:34
jadu natal.
theralen är hardcore antihistamin.
fyfan vad man segar sönder.
25ml theralen och två lergigan och man ligger i en liten hög i bofilsbåge och bara älskar allt och allt;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-12 23:40
ååh  ska man börja nu...bäst å ta nu så man slipper senare..gosh hatar pollen
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2007-04-12 23:42
NATAL

sorry tänkte inte på teralen, den slocknar man ju bara på inget gung eller opiat i den.

tänkte på tramadol, det är lite effektivare (opiat )

brorsan fick theralen förut, men man slocknar ju bara på det o är seg som fan dagen efter, märkte du inte det attt man är seg som fan när man vaknar? men man sover dock gott på det iallafall..

---------
en sann dåre har talat!

2007-04-12 23:45
NC
Haha, det där fenomenet känner man igen. Mitt rekord är dock att jag satt och totalt dreglade ner mig mellan Flemingsberg och Ulriksdal (det är alltså en halvtimme). Jag sov som ett barn, men min underkäke vart... slapp. ^^

Diffe
Ja, Thera är segt som fan dagen efter. Men bra sömnmedel, yep yep!

Det är faktiskt för segheten som jag började käka Kestine som allergimedicin. Det är den enda jag inte blir ens lite seg på, till och med Clarityn gör mig lite småmosig i skallen efter några veckor.
Kan rekommenderas, även fast den är dyr, om man känner sig seg av andra antihistaminer.

2007-04-12 23:48
aaahhh dolkisar, riktigt bra gillar även oxocontin, godis för själen.

det är som att krama sig själv inifrån!!

sub är inget fel på heller, men man känner av att det är lite smutsigare, men det är fan prisvärt man räcker ett jävla ta på en

klia klia o drömma

itchy and scratchy

2007-04-12 23:51
NATAL & NC

är ni bågen folk

villka känner ni ?

vet ni vem uffe är?, alla känner han.

jag är hans korta lilla alkoholiserade flummar/pundar kompis, vet man villka ni är?? 

2007-04-12 23:52
Har aldrig hängt med den crowden alls, så jag har ingen aning. :/

2007-04-12 23:55
ja jo men jag å så sinnessjukt jävla allergisk mot allt. så jag måste typ ta theralen för det är det enda som är starkt nog.
ska jag käka kestine kommer jag vara tvungen att förbruka ett paket/veckan.
kan inte hållanån i handen som hållt i mynt, kan inte krama nån som suttit på gräs, kan inte äta nåt som lagats på samma rbetsbänk som använts till att baka mazariner osv.

2007-04-12 23:56
CRIKEY! Det där är ganska hemska grejer. Jag förstår att du får terrorlene alltså. :/

2007-04-13 00:00
jag är den där tjejen som aldrig blit utbjuden på dejt för att det är för komplicerat;)
ja jo just det glömde säga; om jag kysser nån som ätit nötter mindre än en vecka innan så dör jag:D

yay liksom:P
det sållar agnarna från vetet rätt effektivt haha.
fast barndomskompisen är värre, han är allegisk mot kolhydrater och protein.

2007-04-13 00:04
men vaddå, bli man dåsig o lite grynig i skallen av astma medicin som inte är recept belaggd ??

eller har jag missförstått hela grejjen ????

villka preparat isånnafall o villken effekt??

2007-04-13 00:06
...jag erkänner mig brädad.
Har en vän som är allergisk mot stenfrukter (det vill säga inklusive vin) och ett ex som är så glutenintolerant att hennes tarmar har tokpajat, hon väger typ 40 kilo och äter dubbelt så mycket som jag gör. Det är allt jag har att komma med. ^^
Och så är jag allergisk mot icke-upphettat sojaprotein. Go me.

(Och nu skulle jag kunna dra en ful klockan-är-midnatt-raggningsreplik om att "vilken tur att jag inte gillar nötter, då" men det orkar jag inte.)

2007-04-13 00:07
Diffe
Cetirizin och loratadin gör mig seg i skallen. Inte skönt seg alls utan bara... lite seg på ett jävligt irriterande sätt. Det är inget som är värt att käka tre kartor av för det blir inte roligare än så.

2007-04-13 00:07
haha

2007-04-13 00:26
natal
jag kan dra en
synd för mig för jag gillar nötter;)

2007-04-13 00:32
natal

ok, då hajjar jag, det¨hjälper inte o kominera med alkohol??

kan iockförsig tänka mig att om det skulle va nåt bra preparat skulle det va receptbelaggt.

föressten fick ni theralen i flytande formmed mint smak eller tabletter?, dom flytande är riktigt konstig smak smakar juh tandkrän o tungan dommnar, mnen man sover dock

2007-04-13 00:33
diffe.
det är för att det är pepparmintsolja i och ska bli lättare att dosera.

2007-04-13 00:35
neeej jag kommer inte kunna vara ute .. :S

2007-04-13 00:36

otrivin menthol, livostin, nå pappersmakande tufttorkande skit, bricanyl, symbocort, theodur, singular, diskus.. det är en liten del av mitt förråd när jag ska möta pollen

"if you cant beat them, join them"

2007-04-13 00:38
dom där små papperssmakande lufttorkande skitarna heter Clarityn
"if you cant beat them, join them"

2007-04-13 00:40
nc

ok, men hur blir det l¨¨attare att dosera för att det smakar tandkräm?

tyckte det var äckligt i början, men sen vart det fan, slapp ju tillochkmed borsta tänderna

2007-04-13 00:41
diffe
olja=glider lättare ned.
pipett=lättare att dosera

2007-04-13 01:05
nc

men brorsan fick inte i pimpett utan i små rör redan uppdoserade, han går på rättspsyk.

kan det inte ha med nåt annat att göra ?

tänket på od, kan man över dosera theralen, eller rättare saggt kan det hända någor allvarligt om man överdoserar theralen eller sover man bara ännu tyngre?

2007-04-13 01:06
Jag tror dom flesta antihistaminer KAN ge andningsuppehåll, i tillräckligt heroiska doser. En del är värre på det än andra, vad jag hört.

2007-04-13 01:09
natal

precis det jag tänker på också...

har haft svårt o sova den senaste tiden för jag andats oregelbundet o känns som jag inte får syre, men jag tror att mitt psyke spelar en stor roll i den biten också...

men har tänkt på just dt du sa...
Producent

2007-04-13 01:10
fan då, jag som inte har råd med medicin justnu :(
aja, jag ska bärsa i solen på lördag, oavsett!!
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2007-04-13 01:14
godnatt bröder o systrar!

ska svepa den sista biran framför tvn o sen sova i brist på annat..

god nat vi höres!

----------
en sann dåre har talat

2007-04-13 02:28
aerius <3 gör dig inte sömnig heller!

2007-04-15 17:48
Areius gör mig sömnig men det kan iofs vara en kombination av allt jag tar.. Annars funkar den rätt okej!