I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ge mig en smart tjej!

Övrigt - Blandat

   

2007-04-12 18:03

Ge mig en smart tjej!

Vad fan är det frågan om?

Visserligen säger alla att man inte kommer hitta sin livs kärlek på krogen och det är väl mycket möjligt, men nog fan borde det gå att hitta någonting mer än bara "tits and ass". Det började egentligen med mitt ex som på ren svenska inte är den vassaste kniven i lådan och sen dess har det bara gått utför (eller nej, men på samma spår i.a.f) Man träffar en tjej, man kommer överens och man kommer i dom o.s.v men sen då, när samlaget är klart och man vaknar upp ur alkohol dimman ska det verkligen vara helt omöjligt att hitta en tjej som man känner att man är på samma nivå som? som man känner att man får ut lite mer av än bara några ml kroppsvätska?

Jag vill ha en smart (hellre söt än snygg) tjej som inte byter ut vartannat ord mot engelska och som inte tar sig fram i livet med hjälp av bröstvårtorna. Finns ni där ute? Eller är ni bara en myt?

Trött på bimbos helt enkelt.

//TenFingers

Varför är inte allt lika vackert som November Rain med Guns N' Roses?

"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja