90tal
Droppa grejer som är typiskt 90tal. Kläder, musik, ord, tvprogram osv exempel: Champion hoods Fila dojor Buffalos 2 unlimited Hockeybilder
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Graffare
2007-04-11 22:30
poggs eller vad det hette.
They called me Mr. Glass
Halva whoa är födda under 90-talet.
tryckare parse intersport-strumpor nirvana godishalsband stora fula plastnappar inflätade pärlor i håret sönderklippta jeans (nertill..för att få bort stuprörsmodellen)
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
Graffare
2007-04-11 22:41
w00t har folk slutat använda ordet tryckare?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
pyton!
asiwouldsay AHB AHB
allt var fan bättre på 90talet
PuGe P18 kanske inte ... men jag har väl slutat gå å DISCO
Push-Pop Dubbade reklamer Skateboarding TV 3 Parabol Stockholm Rave, Hiphop, EURODISCO! Grunge Disco/Disko Orbits PAGE PAGE PAGE! Pojk/Flicknamn som kunde användas på bägge könen such as Kim & Robin Basket Dunjackor Det värsta är väl att de mesta är på väg tillbaka..
whoopzidoo
Call him Mr Raider call him Mr Wrong call him Mr Vain Call him Mr Raider call him Mr Wrong call him insane He'd say I know what I want and I want it now I want you 'cause I'm Mr Vain I know what I want and I want it now I want you 'cause I'm Mr Vain
whoopzidoo
Dr Martens och American Socks!!
anybody...?! + flanellskjortan knuten runt midjan
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
jag minns när tv4 var nytt.. och det som nu är Kanal 5 hette Nordic Channel. ZTV - Lördagsmos med E-Type och Knesset med Kristian Luuk..
Allt som har med Internet att göra.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Saturday Night Live är 90-tal! kollade en hel del på tv på 90-talet :)
ny 90tals tråd? var väl redan en upp vid julas?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
crew-cut och flanellskjorta
http://www.kommandot.se/wp/
Crill-Oh P24 Det är ju grunge?nazkar P19 Stockholmsnatt, Paulo Roberto! Ehm, Sökarna? Den där kassa uppföljaren till Sökarna. Vinterviken, och en jävla massa fler. Ingen kan älska som vi?
whoopzidoo
felici-jah> ...och grunge är....? just det, 90-tal. för mig är iallafall 90-talet väldigt grunge.
Jeffi, leta upp den åt mig
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
sönderbombade insidor på tunnelbanan!
porr på Filmnet
Crill-Oh P24 Hade jag redan skrivit! Porrtidningar och "blottar" kappor.
whoopzidoo
felici-jah> ok nu fattar jag.. jag höll på att skriva mitt när du postade så jag missade.. men jag var mer detaljerad + la till en bild. ha! ah shit.. haha magtröjor. och jazzbyxor, nån som nämnt dom??
Hassan. Cd-skivor ..och Minidiscs, som tokfloppade i flera år!
"90-tals-nostalgi-tråden" heter tråden. Vet inte hur man länkar direct till en annan tråd men sök på det i sökfunktionen eller sök bara på 90 så kommer den up.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jeffi> strunt i det nu, den här är ju het.. *Rollerblades
Crill-Oh P24 Allt jag egentligen behövde säga var..: Nirvana. Och då hade ALLA förstått.
whoopzidoo
stockholmsnatt är 80-tal...
Hangaround
2007-04-12 00:40
Paulo Roberto är ÄNDÅ 90tal.
whoopzidoo
Turtles, Transformers, Tre Kronor (Såpan på 4an), Pojkband (Backstreet boys etc), Modem.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
bula-mössa är kanske 1990?
Jeffi P2 soft, kul läsning :)
kondommössa hade ingen nämnt i den tråden heller
Vattenfestivalen 50cl coca-cola burkar Oranga kläder Estonia Absolute music Lasermannen jas kraschen Sega mega drive Nile city Rederiet Tre kronor Os guldet 94 Vm 94 Expressens reklam i tunnelbanan Silverpilen Internet Låg konjukturen It bubblan Skinheads Punkare Polisen syntes alltid till på stadens gator.
Untouchable P22 Turtles så klockren men glöm inte bort
POWER RANGERS sååå 90tal
Rör inte min prilla !
haha fyfan orgie utav nostalgi
gud 90-tals nostalgi är verkligen på inne-listan
69 - Try it you'll like it
wu tang.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Bingoberra, Mighty ducks filmen, själva nhl, rosa kepsarna man fick i första klass, wu-tang 36 chambers, sno hammare från bussarna, VHS, ptjaa massor av annat .) ivanka hehe ja såg man också på, gick under något sommarlov.
Fruit of the loom Vita Lögner på 5:an west/east side tröjjorna Dom där nedrans Backstreet Boys och Spice Girls bilderna man kunde köpa Fingerboards
Adidas byxor orakade kön pepsi flaska 33cl för 2.50 kr Ciao (moppen) raider/kings/bulls kepsar och tröjor ungdomsgård
Jazzbyxor med kjol Fila skor Stringklänningar Vita Levis som skulle gå ner över hela foten Lila fleecetröjor med mönster på axlarna Stryphalsband Kort spikrakt hår med mittbena Blonderade toppar Spikes Pannband Tre Kronor Dunjackor i storlek förstor Böjd keps Ishockey Spice Girls Äckliga marinblåa koftor med fula jävla mönster Tights på barnen Barnvagnar med genomskinligt plasttyg
Får ju inte glömma "smällaren" THUNDERKING! Skinneskallefester , inomhuscentrum och telefonkiosker i Upplands Väsby vill nog dock inte ha tillbaka den :)
Dino Raiders också
ljuvliga 90-talet...
SKU - SKU - SKULASON!