I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Helvetes skit natt..

Övrigt - Blandat

   

2007-04-09 08:55

Helvetes skit natt..

Det började så här, jag och 3 kompisar skulle sitta hemma hos mig och dricka lite vin o se på film. Och det gör vi hur bra som helst. Sen när alkoholen tog slut så tänkte vi skrapa fram våra sista pengar o köpa ett flak öl..

Så vi ringde till en kompis i närheten frågade om han hade nåt att sälja men det hade han inte. Men han sa att vi var välkommna hem till honom senare inatt..

Så vi ringer runt lite o kollar och en tjej polare hade nåt nr så vi ringde upp det o frågade om att han hade nån alkohol till salu. Och det hade han ett flak för 150:- .

Han bodde 30 min ifrån mig så de va inte så farligt. Så jag tog med min enda kill kompis med för att hämta det. Och där sitter 2 killar mellan 18-22 år gammla. Vi köper flaket utan några problem. Vi va redan lite berusade så vi hade lätt att prata med dom. Små pratade lite och så och det visade sig att dom skulle samma väg som oss..

Så vi går tillsammans alla 4 mot polaren vi var inbjudna på, bjuder några bärs o pratar . Sen när vi var framme var redan våra fruntimmen framme dom med hos polaren. Och vi frågar dom vi köpte alkoholen av om du ville hänga med på några bärs..

Och dom tackar o bugar, vi har jätte trevligt där uppe pratar o så. Ölen låg i kylskåpet så när nån annan hämtar en öl så tar han med en till..

Tänker inte så mycket tills jag känner att jag får väldigt väldigt svårt att andas, så jag går ut på balkongen o sätter mig och bara så där så slår han till han som bodde där vi va. Började skrika om bilnyklar, han vägrade och han fick fler o fler slag så min kompis fruntimme försöker stoppa det och får en höger på läppen.

Och sen är det världens bråk i hallen och dom åker ut och vi torkar upp allt blod på golvet och så. Städar upp lite och så.. ca 10 minuter efter så svimmar min tjej kompis och börjar sluta andas.

Så vi ringer efter ambulans och hon åker med den. Just nu andas hon för svagt så dom har kopplat in en maskin som hjälper henne andas.. Dom på sjukhuset säger att dom tror att det är GHB men inte säkra. Jag har legat och spytt galla ett tag nu men mår bättre.


Så hur har eran natt varit??

Va tvungen att skriva av mig. Kan tillägga att jag dricker och äter så mycke som möjligt. Men nojjar om jag lägger mig så kanske jag nte vaknar...

Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger