I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur viktig är egentligen längden?

Övrigt - Blandat

2007-04-08 23:53

Hur viktig är egentligen längden?

Då riktar jag mig främst till er tjejer. Hur viktig är egentligen längden? Ska killar helst vara långa enligt er?

Själv är man inte jättekort. Lite drygt 175 cm.

rugged&raw!

2007-04-08 23:58
finns ingen "perfekt" längd utan det handlar väll oftast om att passa ihop med partners längd, dvs det finns tjejer som är 1 meter och det finns tjejer som är 2 meter.

2007-04-09 00:02
karl, detär det väl inte, jag är 190 och många tjejer har en crush för långa killar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-09 00:07
hahahahahaha =) jag är 187 och väger 74, men jag är ganska musklig :D
Get Random!

2007-04-09 00:09
Haha jag trodde du snacka om kuken! och blev fett chockad när jag läste "175 cm"

Sen vad tjejer tycker generellt; långa killar är bra.
Men sen om det är kärlek så är det kärlek och då spelar inte längden någon roll, nånstanns;)
här får du lite kärlek

2007-04-09 00:10
jag tycker långt är fint.

men det är väl olika för olika personer?
Gerdaman

2007-04-09 00:10
min kille är förresten ca 175, jag tycker inte han är kort
här får du lite kärlek

2007-04-09 00:14

jag vet inte vad tjejerna säger men jag skulle aldrig va med en tjej som e längre än mig ens med klackar.

Hakuna matata

2007-04-09 00:17
jag erkänner det är viktigt för mig, åtminstone typ 5 cm längre än mig (jag är 163 cm)

var en kille för ett par månader sen som jag flörtade lite med eftersom han var söt genom nätet (hahahaha...)
sen såg jag honom i verkligheten... tiny little man.
Jag skulle känna mig som värsta monstret i jämförelse med honom haha, och jag är ju inte precis en "stor" tjej hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-09 00:17
Korta tjejer är sjukt CP

hahahah :D jag såg en killa som satt på en bänk och så stod en som jag trodde var hans ca 5åriga dotter framför han för hon var lika lång som han när han satt och hon stod, men sen märkte jag att de började hångla o så, så jag tänkte WTF!? incest, pedofili! o.s.v men det var en Dvärg och jag blev sjukt chockad :D ...

ville bara dela med mig utav detta ^^
Get Random!

2007-04-09 00:49
jag är 185 tror jag. alla tjejer e fan dvärgar, så jävla segt o jag är väl hyffsat normal
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2007-04-09 00:52
Jag föredrar killar som är längre än jag själv. Är jag längre än pojken känner jag mig klumpig och i vägen på något sätt.
   Men det är klart, träffar jag någon hyvens kille på 165 cm så är det inget att whina om.
fortsättning följer.

2007-04-09 01:39
Jag är 154cm :)
Jag vill ha roligt , inte trevligt

2007-04-09 01:48
jag är 155.. gillar killar som e längre.. men de ser jävligt knäppt ut tillsammans.

2007-04-09 01:48
Är ca 1,75 =D
You already know, den e on lean!

2007-04-09 01:53
Jag är ca 1,78 och ganska biffig så att säga, så jag föredrar gärna korta tjejer. De får mig att se längre ut..

2007-04-09 02:01
jag har aldrig träffat en tjej som inte sagt att hon föredrar långa killar, om det har kommit på tal

2007-04-09 02:04
Vem mäter sig egentligen? Skulle tippa på att jag är lite över 1.80 för jag har vagt minne av att det var så sist jag mätte mig i skolan, vilket var länge sen. Lär dock inte växt sååå mycket sen dess.

Tjejer som är korta är ju så sjukt söta och oemotståndliga, nästan så jag misstänker mig själv för att ha nån mild variant av dvärgkomplex. =/

En helt orelaterad fråga också, hur föder dvärvgar barn? Borde inte dem ha stora problem med det? O__o

2007-04-09 02:09
Illsnidig
eeeh...typ alla utom du? frågan är ju hur man kan gå omkring och inte veta hur lång man är...

2007-04-09 02:39
Det är allmänt kännt att kvinnor föredrar längre män då de kan användas som åskledare i oväder.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-04-09 03:11

Det är nog så för dem flesta tjejer att dom vill ha en kille som är längre än vad dom själva är..

Jag är bara 164, och jag ska inte säga att jag gillar låånga killar men helst längre än vad jag själv är..

vissa anser att 170 på en kille är väldigt kort. mitt "ex" är det och ja såg inga som helst bekymmer i det..

Säger som Poubelle

det är en konstig känsla av att vara med någon kortare, tror det är för att man själv ser sig som kort (kanske)(?)

Hjulet snurrar men hamstern är död

2007-04-09 03:14
Demento

Vilken specifik fördel skulle jag ha av att veta min exakta längd i centimeter? jag har ett hum och det räcker väll? Jag vet inte exakt hur mycket jag väger heller, det kanske gör mig ännu märkligare?

2007-04-09 03:23
Illsnidig
du har väl ingen fördel av att veta vad du har för färg på ögonen heller men nog fan gör du det ändå? jag reagerade bara för att det känns som en väldigt självklar sak att veta om sig själv. du är ett freak buddy!

2007-04-09 03:25
jag känner mig som dvärg och jag är 177cm

2007-04-09 03:27
Demento

Njae, ögonfärgen är densamma sen jag föddes, jag har både växt och gått upp i vikt en del sen dess, palla hålla exakt koll på det? Inte alls samma sak. Särskilt freakig är jag inte heller, tvärtom väldigt ofreakig stilig krabat på 1.80+

2007-04-09 03:31
vikt och längd är fan inte samma sak...seriöst, alla som har växt färdigt vet hur långa dom är. du bryter mot normen! normbrytare! freak! FREAK!!!

2007-04-09 04:01
Demento

Tss, det tror jag inte på. Det är freakigt att veta exakt hur lång man är därimot, pendanter! Sitter säkert hela bunten och mäter underamar, öron diameter och ögonfransar! Weird!Weird!Mångåvarning på dig!

2007-04-09 04:07
hahaha säger som nån innan, trodde du snackade om en helt annan längd först.. >.<
men jag är typ 162 cm, och sålänge killen är längre än mig så är jag nöjd.. sen gillar jag långa lite halvskinny killar, men det är ju bara min grej :)

2007-04-09 07:32
Tjejer tycker om att flasha med långa spinkiga killar som handväskor, så svaret på din fråga är nog: ja.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-04-09 07:32
Ideal hit och dit! När man väl träffar Drömprinsessan/prinsen så smäller det bara... Spelar ingen roll då...

2007-04-09 08:05
snubben måste inte vara jättelång, bara han är längre än mig så. Och om han är rätt kort måste han vara lite biffigare så jag fortfarande ser liten o hjälplös ut!

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-04-09 09:23
för mig är längden helt oväsentlig,
 min f.d. var runt 165 och min nuvarande nästan 190 och jag har inga klagomål på någon av de längderna.

jag har för övtigt aldrig stött på en "jag vill bara ha längre killar"- tjej som haft en vettig anledning till det, det är alltid saker i stil med:

-"annars ser det dumt ut när man är ute och går"
-"jag vill se liten och söt ut brevid honom"
-"det är så det ska vara"
-"jag vill känna att han kan beskydda mig"

jag har inget minne av att någon tjej ens sagt att de föredrar längre killar för de tycker den längden är snyggare, utan det är alltid hur snygg man sjäv ser ut brevid killen i fråga som verkar vara det viktigt.

lite underligt tycker jag.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-04-09 09:35
finns ingen "perfekt" längd utan det handlar väll oftast om att passa ihop med partners längd, dvs det finns tjejer som är 1 meter och det finns tjejer som är 2 meter.

Ljug inte, vi vet alla att 186 cm är den perfekta längden ;)
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-04-09 09:41

Jag kan säga att jag är ett par meter utan att ljuga.

Gött mos på klubba!

2007-04-09 09:51
viktigt. de enda jag faktiskt känner att jag kan kräva utseendemässigt är nog längden. eller ngt man på rak hand kan säga att jag tänder på.
det , tatueringar och armar.
 1.87 är tydligen den magiska längden för mig för övrigt.

2007-04-09 09:56
Peppis F24

är det såpass viktigt att längden helt kan avgöra hur intresserad av en kille du blir?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-04-09 10:01
det är ngt jag vet jag tänder på och de e inte så mkt speciellt jag tänder på. annars kan snubbarna se ut lite hur som helst. men jag längden kan avgöra. dock självklart inte helt. men jag tänder inte på korta killar.