Ditt kylskåp [Bildtråd]
I den här tråden hade jag tänkt att ni kan posta bilder på vad ni har i era kylskåp. Den sjysstaste bilden kommer jag göra en oljemålning av sedan. (Ja, det är sant)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det kommer bli ballt, ska fixa en bild på mitt eget ikväll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oljemålning av ett kylskåp.........? hahahaha värt
^ Smart sagt.
Ja, kom igen nu. Som sagt, kanske målar ditt kylskåp.
eh. jag har 7 grejer i kylskåpet... leverpastej, ost, mjölk, ketchup, vitlöksdressing, potatis och apelsinmarmelad. inget att hänga i julgranen direkt.
We call them winerbrods.
haha, har inte heller något av intresse i kylen just nu... Halvtomma förpackningar som ligger spridda i kylen, bristande kärlek där asså...
Producent
2007-04-04 15:02
bildtråd boy and girl!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Någon måste föregå med gott exempel även om det inte är en ny bild.
Bild Nej, jag äter aldrig hemma. Ja, jag är törstig.
fan vad bra, nu ligger denna bra till för att smällas upp på duk.
whatone Man vet aldrig när man måste fira en för sen (eller för tidig om några månader) St Patrick's Day! :)
daviden, förklara is-tet, blaskigare dricka får man leta efter
whatone Det var mest för att testa. Jag gillar iste, om det finns en alkoholhaltig iste så kan den vara god ...men det var den inte, så du har helt rätt. :)
hm, länkarna funkar inte för mig
ahahahaha HAhaha HAHAHAHH hahahah HAHAHAHAAH NC
Rädda en ko, ät en vegetarian!
när jag blir stor ska jag bli som NC
diska hårdare, kvinna
smal?
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
hahah NC , ser ut som hemma hos mig. och whatten , isthé är the shit. och daviden , vart är den ekologiska mjölken? Eller den Rättvisemärkta juicen?
fler kylskåp tack!
stepfucced, ja, jag älskar iste, men inte dom som bolaget säljer.
Kylskåp Här kommer då mitt eget. Oskars surströmmming är så sjukt mycket hiphop.
Jag blir lite äcklad av andras kylskåp..förutom daviden..hans innehåll såg fint ut
en dålig bild på ett dåligt
kylskåp med konstigt innehåll
forever feels like home
Lägger man upp bilderna på speedyshare eller andra host's där man måste ladda ner bilden till hårddisken borde inte få vara med.
haha soft, mitt kylskåp har fått en egen fanclub.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
är det bara ja som har "MTV Cribs" ordning i mitt kylskåp, hahaha..ska länga upp bild later o ja jag är pedant för övrigt =D
Snara F18 ditt kylskåp ligger bäst till än så länge
stepfucced HAHA say what?! Sånt där kan hippies pyssla med :)
MoDo - the Heart of hockey!
daviden P25 Jaså? Då hoppas jag att du inte skaffar barn, och sätter dom till den här världen, om det är så du resonerar. Varför inte köpa ekologiskt eller Rättvisemärkt när du ändå handlar? Det skadar väl inte att tänka ett steg längre? Och som det ser ut, med alla dina teknikprylar, så verkar du inte behöva leva på nudlar varje månad. Då kan du nog gott och väl lägga nån krona extra på sånt som producerats/skördats på mer rättvisa vis.
In
här och kika på youtubefilmerna, vet jag.
stepfucced Det finns en baksida för allt, t.ex. ekologisk mjölk. Har inte orken till att starta en diskussion, men om jag säger såhär. Jag jobbade på ett veterinärläkemedelsföretag innan, 4 av mina kollegor där inne var även praktiserande veterinärer och berättade en hel del oroväckande saker. Det vackra med ekologisk mjölk är att korna inte får samma mediciner och behandling som andra kor, även om de mår sämre - för de ska ju producera ekologisk och fin mjölk, så naturlig som möjligt. Tyvärr är världen infekterad av alla möjliga problem, det är då man får hjälpa naturens gång en smula. Don't worry, jag tillför på andra sätt än just ekologiska produkter. Jag och en polare gjorde en jämförelse en gång, om hur många jordklot vi hade förbrukat om alla levde som vi. Hon fick 3 st fler jordklot än vad jag fick, och då är hon mycket medveten och gör allt som står i hennes makt för att "tillföra". Antar att jag är en natural "nice guy" mot ekosystemet. ;) Det är även inte direkt så att jag undviker ekologiska produkter, ser jag något jag vill köpa så köper jag det, ekologiskt eller inte :) P.S. Jag sopsorterar och återvinner! D.S.
Denna tråd förtjänar mer än så, kom igen nu
Haha, daviden, detta kan vi bli två om!
Fanns det inte en exakt likadan tråd förut? Den dog till slut. Vilket är uppenbart.
Forumsignatur.
Nu sitter den på väggen i mitt kök, haha.
FÄRDIG
Har inte jag fullt med mat i kylskåp och frys mår jag fan dåligt. De finns inget värre än att gå och lägga sig på kvällen och vara hungrig.