Sjukt länge sen jag fick en boll mellan benen...
Jag och ett par välutbildade, oerhört smarta och fantastiskt genialiska kompisar satt och diskuterade högerpolitik, religion och abstrakt S/M-konst för ett par dagar sen, (givetvis ackompanjerat av lite rödtjut och Rickar Wolf i högtalarna,) när plöstligt min yngre bror dyker upp från ingenstans och gråter och bölar för fulla muggar... Saliv hänger från både nästipp och mungipa, han är rödflammig i ansiktet och det ser ut som om han drabbats av någon slags asiatisk klamydia. Efter ett par stapplande försök lyckas han till slut få fram vad som hänt. "Jag var nere och lattjade boll, drack öl och sög på ciggareter med Pidde och Släggan. Vi körde one touch och jag var snuskigt nära att vinna. Precis när jag bara hade ett mål kvar till total förnedring över P, får han in ett drömskott så hårt att jag knappt kan tro det. Bollen går i nån slags sjuk Super Mac & Bullen-skruv och träffar självklart mig rakt på juvelerna... Iaf, är det någon av er som sitter och ruvar på ett armborst eller en dubbelpipig? Hade nämnligen tänkt att ta livet av mig..." Oturligt nog för honom var det ingen av oss som kunde provide:a dessa ting, så vi gav honom två kinderägg, en påse ipren och en apelsin istället. Efter att grabben avlägsnat sig satt vi och brainstormade en stund och kom fram till dessa smarta frågor och iaktagelser: * När vi själva befann oss åldern 10-18, blev våra känsliga delar träffad av volleybollar, basketbollar, frisbees, fotbollar och tennisbollar inte mindre än 37 gånger. Det betyder att 4,7 gånger per år, åtta år i sträck, satt jag eller någon av mina två brainiacs till kompisar och kippade luft efter en fullträff på gympan. * De senaste fyra åren ligger samma siffra på 2 träffar, alltså 0,5 hits fördelat på tre individer. * Varför utsatte vi oss för detta? Varför slutade vi inte upp med dessa dumheter? * Smärtan som genereras måste vara värre än en kvinnas under graviditeten. *Hädanefter är det susp på varje gång en fritidsaktivitet utövas.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Jag vet hur det känns! Min "vän" drog en stressboll mellan kronjuvelerna. Jag tror man lär så länge man lever och man är inte lika sugen på att göra sig illa när man blir äldre! När man var ung så var man dum!
I live my life one videogame at a time.
Redaktionen
2007-04-03 16:04
ofta det gör mer ont att få e boll på nutsen, än att klämma ut en unge genom pussyn. damnit
fortsättning följer.
Poubelle F5 Då har du aldrig fått en boll på nutsen, det säger jag bara...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Redaktionen
2007-04-03 16:28
Poolmahn P24 I ditt fall är jag tämligen säker på att beror på att du sitter hemma på ditt pojkrum och krystar fram synonymer istället för att kicka boll me grabbarna. Whoa har visserligen tappat mycket av sin forna glans och lyster, men när du, (en gammal skön cyniker som gett mig mycket hårdare smällar än sånt här trams,) kläcker ur dig dessa plattityder i hopp om att vara elak och hård, blir jag nästan mörkrädd. Om du nu vill smyga in ett par slag under bältet, gör det iaf med stil. Det är det minsta jag begär...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
vad är skillnaden mellan asiatisk och klassisk klamydia??
Sök: ◦ webben ◦ sidor på svenska ◦ sidor från Sverige Kompletterande resultat - Cachad - Liknande sidor
men hallå, förmodligen har du fått färre pungsmällar nu just pga att du inte är ute o kutar runt med grabbarna på samma sätt som när du var yngre. det är ju rätt logiskt. om du skulel vara ute o spela boll typ varje dag så ökar ju risken för en boll på bollarna. säger ju sig självt tycker jag. vad vill du ha för svar då? "njaaeeeee jag har ingen aaaaaaning wow vilken intressant tråd asså jag har tänkt på det här jäääätttemånga gånger" ???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poolmahn P24 I ditt fall är jag tämligen säker på att beror på att du sitter hemma på ditt pojkrum och krystar fram synonymer istället för att kicka boll me grabbarna. Du borde nog testa det senare istället, även om du får en boll på snorren ibland. Haha, stämmer antagligen.
Skäms du inte?
Kommer ihåg när jag skulle se hur högt jag kunde komma med en stor och hård studsboll, drog i allt jag kunde i marken och sjäälvklart studsar skiten upp mellan benen <3<3
^ Smart sagt.
jahdu Med tanke på att min lillebror är en påhittad internetpryl, har jag ibland svårt att fastställa och komma ihåg hans ålder. Princess_S F22 Att varje inlägg, varje tråd måste vara skapat utifrån klara och koncisa motiv är något Mabande lurade i alla våren 2002...
jaså? kommer inte ens ihåg om jag var här då :P mitt minne är kort, och mkt dåligt :P du lever i en fantasivärld då lr? hittar på saker att skriva om för att du inte har nåt roligt/intressant verkligt att skriva om? fan ska jag börja med. hoppas jag är en bra ljugis, då kan jag skriva väääärsta historierna :D fast. jag är för lat ju :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Smärtan som genereras måste vara värre än en kvinnas under graviditeten. Du syftar på när kvinnan är gravid? Jag antar att det kanske kan ligga till så. Men under förlossningen är smärtan garanterat högre för en kvinna än smärtan en man känner när en boll träffar honom på kulorna. Sedan kan jag också påpeka att det är riktigt olidlig smärta att få basketboll på boobsen. vet ej hur det känns för grabbar men, omg that pain. Sedan så kan ju du kanske ej uttala dig om hur det känns att gå med en mage lika stor som grönland i 9 månader. Du vaknar med den och du går och lägger dig med den. Smärta i rygg och smärta i ben och fötter är längre period så om du tänker på hur länge en man har ont i bollarna? hmm let's say five minutas (för gör nog ej ont längre än så) går intensiv smärta verkligen att jämnföra med långtida smärtor? Utifrån att hjärnan utsöndrar även smärtlindring vid olidliga smärtor (jag vet för jag fick en gren i ögat för ca 1,5 år sedan som gav mig ett jack på hornhinnan) Så tror jag nog även den psykiska smärtan är högre för en gravid kvinnan än för ett "kul-slag".
Jag är trött och ser nu hur jag skrivit. och att mina meningar är ganska roligt uppbyggda. ;) haha... men antar att dr. word kan förstå mina simpla meningar.
La_Latina Smärtan som generas när gravida flickor krystar ur sig små svettiga bebisar kan inte vara värre än för en man som är riktigt, riktigt hård i magen och måste utföra "nummer två". Och att gå runt i nio månader och uppleva det som du beskriver som lite enkel, gammal innebandyträningsvärk verkar vara en promenad i parken... haha... men antar att dr. word kan förstå mina simpla meningar. Allt var mycket tydligt, ja :)
txiiki.. Den asiatiska har mindre öron än den andra.
phlegm.. Tolka det som du vill. Ett varningstecken för att du har blivit vuxen eller ett sundhetstecken, som faktiskt också enligt normen, innebär att du blivit vuxen. Stora pojkar 'skall' inte springa runt och få bollar sparkade på sig.
Göteborg på låtsas.
ursäkta. du pratade först om bollar på bollarna. sedan pratar du helt plötsligt "om nummer två" och även detta är ett banalt exempel på din okunskap ...."Smärtan som generas när gravida flickor krystar ur sig små svettiga bebisar..." Du kommer aldrig bli/vara gravid så du kanske ej skall uttala dig om saken och så kommer du -aldrig- då veta exakt hur det känns. Men om du vet nåt om någonting så vet du att längre smärta är även lika med psykisk smärta. och då blir smärtan dubbel så stark. Kan likna det vid att ha extrem tandvärk. Det gör mer ont, för du kan ej fly från den, intensiv och ihållande men att få en tung stekpanna på lilltån kan få vem som helst att bita sig i läppen och vilja skrika rakt ut. Smärtan klingar av ganska snabbt. kanske är smärtan att få en stekpanna på lilltån starkare men utifrån att den avtar ganska snabbt så beräknas nog tandvärk som mer smärtsamt utifrån att det är ihållande. Get ma point?
La_Latina Parallellen till "nummer två" slängdes in i hypotesen för att visa hur enkelt din "oerhörda" smärta kunde reduceras och sättas in i rätt sammanhang. Pungsmärta vinner över "nummer två"-smärta alla dagar i veckan, och således har jämförelsen uppnått sitt syfte... Liknelse: Två personer står och debatterar vems pappa som är starkast. Person 1: Min pappa är starkast. Person 2: Nej, min pappa är starkast. Person 1: Din pappa är till och med svagare än Lille Skutt... La_Latina: Varför pratar du om Lille Skutt? Detta är ett banalt exempel på din okunskap... Get ma point?
Kom ihåg när jag fick en frisbee i mina nötter. Gjorde något så fruktansvärt ont. Har fortfarande fantom smärtor i min högra nöt...
*snaark*
Du kommer aldrig bli/vara gravid så du kanske ej skall uttala dig om saken och så kommer du -aldrig- då veta exakt hur det känns. Den delen tar även bort din rätt att säja emot om vi ska se det som en regel.
Det roligaste med den här tråden var att tjejerna tog åt sig av:
* Smärtan som genereras måste vara värre än en kvinnas under graviditeten.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
N_got tjejer har två ställen att få bollar på så det gör ont. 1. boll på den kvinnliga varianten av området där era bollar sitter - slutsatts gör nog ondare för män 2. Boll på boobsen. - kan ej veta vad som gör ondast men gör jävligt ont på kvinnor just där. 3. tänk logiskt, krysta ut en unge på 3,2 kilo gör ondare än att få en boll på bollarna. Kvinnor blöder, spricker och måste sys och smärtan håller i sig tre dagar efter förlossningen. Och själva förlossningen tar kanske 3 - 10 tim. Hur känge får du en boll på bollarna? nuff said
Det här är den genom tiderna största tvisten som inte kommer komma fram till någon lösning.. Ingen kille kommer nog någonsin föda ett barn och ungefär lika många tjejjer har en pung man kan sparka på! Att det inte blir någon lösning på det hela är ju för att kvinnfolket vägrar förstå att vi har rätt!! En riktig pungspark gör att vuxna björnstarka machomän lägger sig ner på marken och kvider, smärtan är outhärdlig och man vill bara kräkas av den! Dom här machomännen hade kunnat ta en smocka i ansiktet 100 gånger hellre än att få bollarna manglade. Det hade inte blivit ens i närheten en lika stor smärta och dom hade definitvt inte behövt ligga och åma sig på marken i en kvart.. MEN hade däremot en kvinnna fått de där slaget i ansiktet så hade hon tyckt att de hade gjort extremt ont, för kvinnor har oftast en lägre smärttröskel.. många börjar grina efter ett litet slag på armen, kan inte tänka mig att ni frivilligt hade fött ett barn om det hade gjort lika ont som pungvärk i 3 - 10 timmar.. Och de här skriver jag som ändå aldrig fått en rejäl smäll i skrevet
Men lika glad är jag för det!
Haha, varje gång man ser en underlig rubrik på tråden så vet man vad det är dags för. Så JÄVLA nice.
your career is a typo, mine is written like a haiku
finns värre smärta.... Att bli omskuren utan någon som helst bedövning... tro mig. peace
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Pilgrim Haha jag gillar verkligen dina skruvande och välskrivna "artiklar", keep up the good work...
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
La_Latina Nu var min poäng inte vem som hade rätt eller fel, jag tog inte heller ställning. Min poäng var helt enkelt om att du säger att han inte får uttala sig om hur ont det gör att föda barn ska du för att följa det du själv tycker inte få uttala dig i frågan om hur ont det gör att få något på ens bollar.
N_got aha I got ya man.
vad händer phlegm? får du ditt break snart?
skriv kort, helst inte alls
Jag fick en innebandyboll fylld med plastpåsar rakt på påsen när jag var åtta. Idag förstår jag inte hur jag lyckades utstå smärtan.