Du tappar byxorna!
Va på väg hem från arbetsförmedlingen förut. Gick förbi nån jävel som stod å krattade löv lr nåt, och då kommer det: Du tappar byxorna! Asså varför säger folk så, inte för att ja tar åt mej lr nåt, men vafan? Tror folk att dom är roliga/fyndiga när dom säger så? Tror dom inte att man hört det förut? Så jävla tråkiga...
haha ett klassiskt uttalande. eller "du har kepsen på sne"
SKU - SKU - SKULASON!
De vill bara trycka ner dig lite för att du är en tönt som spelar tuff.
Brukar också höra det, och om man jämför med alla småttingar med stuprörsjeans nere vid knäna så har jag byxorna högt upp.
Ingen vågar säga så till mig om dom inte känner mig:D
www.google.se
Kan säga att ja har inte byxorna speciellt långt ner heller, och min röv syns inte heller eftersom tröjan är över. Men har ni nånsin hört nån säga så till ett lastbilschaufför som halva röven och då menar ja röven inte kallingarna syns på.
shaman: lite över den övre halvan av röven. Men jag brukar samtidigt ha skjorta eller en längre t-shirt så att folk slipper se fartränderna.
Jadu, lokalvårdare (alla yrken med jumpsuit egentligen) har skiten så högt upp så att man ser skåran i röven. Inte speciellt trevligt. Men vadå, sa han det helt out of the blue? Ingen skam
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
shaman Precis under höftbenen (is that a freakin crime?!)
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Chico Haha ja, jag bara gick förbi. La inte ens märke till honom först.
Dom är ju där dom inte hasar ner när man går. Häng är ju när byxor sitter exakt där dom ska.
www.google.se
Fan va jag hatar sånna där jävlar! Det är en stil, har dom svårt att hajja eller? Nån borde fan sånnafall börja fråga brats om dom inte har lite för tighta byxor och allmänt ifrågasätta folks val av utseende.
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Ska fan börja klaga på gamla kärringar som har byxorna ovanför naveln. Eller föresten så börjar det väll bli typ inne med cheap monday byxor som också är så, haha.
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Jag får höra det ganska ofta men det är hyffsat rättfärdigat då jag håller på att tappa byxorna rätt ofta. Jag är för smal för mitt skärp. Men sen tycker jag att det känns mer bekvämt att dom sitter lite längre ner på grund av att jag har så sjukt höga höftben. Skulle jag ha byxorna där normala människor har sina skulle jag se ut som Steve Urkel.
www.nativeswedes.se
att ha hängandes byxor som är 10 storlekar större än vad du har, är inte en "stil"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej, men vem sa något om 10 storlekar för stora al3?
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Changed lär ju haft det eftersom märker av det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varje gång det är släktträff är det ju minst en person som säger det till en... oftast samma person som tycker det är lika roligt varje gång :) saknar dock när farfar sa det, han sa det på ett roligt sätt så vi båda skratta varje gång.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Även om så skulle va fallet, vad kallar du det då? Och vem fan är du som bestämmer att någon inte får kalla sin klädstil för "min stil". Kan man kalla det för min stil är väll det förfan en stil, sluta försök påstå att du kan avgöra vad min stil är. Föresten vad fan gör du på ett hiphopforum och arhumenterar emot den klassiska "hiphoplooken" för?
tillägnad al3
Jag hoppas att du kontrade med "Du krattar löv!"
bara gamlingar som bryr sig.. alla har ju häng theese days
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
http://www.lightmedia.hu/hirlevel/sonybmg/rundmc/rundmc_2.jpg
al3 att ha hängandes byxor som är 10 storlekar större än vad du har, är inte en "stil". Precis vad du beskrev i ditt inlägg är den klassiska hiphopstilen, so fuck off.
-Emo- P18 behövde inte vara relaterat till hiphop, gå här ifrån slyna. Ska bli arg o grejer. Som sagt hängda byxor var inte hiphop när hiphop växte. Så tyst bara
Så hiphopstilen har inte förändras ifrån typ slutet av 70-talet till 2007? Det finns säkert forum för brats också, du passar nog bättre där.
haha så -Emo- bara för ja inte tycker det e snyggt med 10 storlekar större, så är jag en brat? driver du med mig?
jag skiter väll fullständigt i vad du tycker är snyggt, grejjen är att du påstår att häng och 10 storlekar förstora byxor inte är en stil. det är klassisk sterotypisk hiphopstil, vilket kanske man borde veta om när man hänger på ett hiphopforum. skriv inget mer nu, gå och tjacka ett par cheapmonday istället.
Ah, de är fett irriterande när dom säger så där. Shit alltså. Svårt att svara på den kommentaren är de också.
-Emo- P18 är du IQ befriad?
Får jag inte tycka det? Jag tycker inte det är en stil. Och ifall det är en stil så tycker jag inte att det e snyggt när white boys går runt med fubu brallor som dem nyss tjacka på speedway för 500 kr.
OCH fall jag inte diggar den stilen, vad ska du göra åt saken?
Ska du skriva en text i Lyricism eller?
Snacka inte fall du har något o komma med nakno
al3: nu förstår jag verkligen inte? och jag vet att jag var sen, tänkte inte på att tiden faktiskt fortsätter att gå när man läser trådar..
vegan power
asså vad snackar du om? vad fick du white boys, fubu och speedway ifrån? vi snacckar baggy,vi snackar häng. Sen om det är wiggakläder eller scyssta gears är inte relevant. Men grejen är att vem fan är du som påstår dig bestämma vad som är stil och inte? Sen vad du diggar skiten eller vad jag diggar skiten är fan inte relevant på en fläck, så sluta dra in och jiddra om d. Det är en stil, såsom punk,brat, casual eller vafan som helst. Dina åsikter spelar ingen roll, konstatera fakta det är en stil. Sen om du,jag eller nån annan jävel inte digga d så fine vi behöver inte ha på oss skiten. Men det går inte att förneka att det är en stil, jävla pajas!
Saken är att dom som fortfarande säger så är ju typ efterblivna, t.o.m min mormor har ju insett att det var passé att säga så redan för nått år sedan!
al3 P18 Läs på om hiphopens historia? Varför folk från början hade för stora byxor... hehehe!
Tips: De "första hiphoparna" kom knappast från överklassade familjer.
...om du är smart kan du väl lista ut vad jag menar.
Graffare
2007-04-03 19:57
cheap monday? är ni goa eller.. de borde förbjudas!!
http://metafourhiphop.com/
haha... jaa, jag tror de känner sig fett fyndiga! :)
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
Tacka vet jag raggare med jeansjackor som med lite tur täcker skulderbladen.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Vart kom de där me tio storlekar för stora brallor? Har vanliga jävla skatejeans typ, lite baggy men inte mycket. Har inte heller speciellt mycket häng heller. Sluta snacka al3.
Dra på dig ett par volcom och var glad ! ;>
http://indiejames.blogg.se
haha får ryck på alla som klagar på en... fan varje dag hör man nå skit...
haha, jamen folk är ju skojiga. i dag var det en som frågade om min tandställning har exploderat. (jag har två piercingar)
är de nån gammal kärring som säger de är de ju bara dra till med: Isåfall håller du på att tappa pattarna..
Men lika glad är jag för det!
Varför svarade du inte;"Ja, och du tappar hakan medan du står och tittar på min röv din bög" ?
Haha önskar att ja kom på kyliga saker att säga när de väl händer. Jag kontrade med ett "ja du", sen stod han där med sin kratta som den fåntratt han va=P
Det kommer ska du se.. ;)