I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ännu en brudtråd

Övrigt - Blandat

   

2007-04-02 00:25

Ännu en brudtråd

Okej, det är jävligt ovanligt att jag skriver sånt här, och jag vet itne ritkigt om det hör hemma i blandat eller vardagsfilosofi.

   Hur som helst, jag undrar då lite om tjejer. Det är särskilt en tjej som fått mig väldigt konfunderad. Jag hooka med en brud för typ 3 dagar sen genom några kompisar, och vi var totala främlingar, men vi "klicka" direkt eller vad man ska säga, och hade sex första dagen...Jag tänkte att det betydde väl noll typ, mådde bra med min insats, men redan samma natt när jag var hemma så börja hon skicka jättegulliga sms osv. Fortsatte dagen efter också, och vi prata lite snabbt i telefon. Så, idag grilla jag körv med några polare, och dom ringde o fråga om dom fick komma.

   Och när vi träffades var ALLT som bortblåst, hon ignorera mig totalt, och verkade lite smårädd för mig, ignorera skiten ur mig typ. Men 3 sekunder efter att jag lämnat dom börja hon med sitt jävla smsande igen, och blev mer o mer intim typ, jag fattar verkligen noll.

Har detta hänt någon annan??

Är hon kanske inte van vid "one night stands", och är lite osäker på hur hon ska bete sig??

Är hon allmänt cp??