I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ditt klantärsle!

Övrigt - Blandat

   

2007-04-01 00:48

ditt klantärsle!


Idag var jag på en date/shopping runda, jag köpte ett par fräscha nudie jeans. Men anyway så jag och mitt kvinnliga sällskap beslöt oss för att gå och sätta oss vid vattnet direkt efter man gått förbi cafe opera. Efter över 1 timmes snack och skrattande vid vattnet så bestämde vi oss för att gå vidare, så vi tog en promenad längs hamnen och närmade oss djurgården, där stannade vi upp igen och satte oss på en sten mur eller vad man ska kalla det. När vi sitter där och snackar så hamnar mina blickar ofta på mannen som fiskar. Ingen napp blev det för honom den dagen, så när han böjer sig ner för att plocka ihop sina grejer i sin lilla drag-låda ser jag nudie märket på hans jeans och då slår tanken mig! VART ÄR MIN PÅSE?
Jag har glömt påsen med jeansen ända bort vid vattnet nära cafe opera, så väl framme så finns ingen påse. Känner mig jävligt klantig så jag ville bara skriva av mig hihi

och vem fan är du?