Hudkrämer som gör dig gradvis brun
Någon här som har prövat de där hudkrämerna som gradvis ska bygga upp en lätt solbränna om man använder den en gång per dag? Erfarenheter? Funkar det verkligen? Går det inte bort varje gång man duschar eller sätter det sig djupare än så på något sätt? Hur brun kan man bli egentligen, blir det ens någon prisvärd skillnad?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad tusan, det börjar ju bli sol ute, ut i solen med dig kvinna och fixa en riktig bränna =D
ÅH SCARLETT JOHANSSON ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!11 Det är min kunskap inom ämnet.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Det blir orange ibland och ibland funkar det hyffsat beror på hur mycket du arbetar in det i huden. Sen blir det lätt fläckigt om det bli ojämna lager och det går inte bort första tvätten i duschen så det är nått man får leva med tills det nöts bort typ. Men vill du har nått billigt kan du ju iaf testa det, det kan inte bli mer än fläckigt som sagt :)
som sagt..
Kan tillägga att jag använt Doves
som sagt..
aroh: jag pratar inte om brun-utan-sol där man blir brun/orange på en gång typ.. för det verkar vara det du pratar om? peaches: hur snabbt torkar det ungefär? :S Förresten, kan man ha det i ansiktet också eller blir det helt katastrof?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dove bodylotion var helt utmärkt... dock rekommenderar jag inte ansiktet...den täpper till porerna samt att den är fet...
Delam tange barat
Haha, jag trodde det stod: Hudkrämer som gör dig gravid. No fun :(
Signatur får rum här
haha jag har en sån dära kräm från Dove asså...jag trodde inte att det blev så mycket färg som det faktiskt blev! Jag var stressad och smörja bara in lite, hahaha det blev inge bra resultat...jag såg ut som en zebra sen :) så var försiktig! se till att gå lika mycket överallt, då blir det ett riktigt fint resultat, och gör det absolut inte när det är stressigt :)
Det är glitter i Dove. Sjyssta discovibes liksom. Jag tycker dock att apotekets brun utan sol är bäst, den kan man även ha i ansiktet och är ungefär lika stark som Dove.
Clajlo F21: Jag har använt samma som peacesh.
som sagt..
Precis som aroh och peachesh har jag andvänt/andvänder jag Dove's bodylotion som ska göra dig gradvis brun. Funkar utmärkt tycker jag. Men fan va gay ändå :S
b0b0b0b0
Jag har ingen bra erfarenhet av såna hudkrämer, jag använde doves för ljus hud. Jag själv har väldigt ljus hud som går mot rosahållet snarare än gula hållet, och den är definitivt tillverkad för folk med mer gulaktig hud för ja.. jag blev just gul. Det blev jämt och fint men det såg konstigt ut vid händerna och fötterna, då dessa blir ljusare än resten av kroppen då man knappast vågar smörja in dom - risken är nog rätt stor att det blir ojämt. var försiktig vid armbågar och knän med. Men det finns väl speciella såna där gjorda för ansiktet, prova en sån!
vad snackar ni om? dovekrämen sugerrrrrrr.. den färgar av sig på kläderna, den går bort efter 2 dischar, det blir ojämt och man får finnar av den. det är iaf mina erfarenheter av krämen
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
u*
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
vad är meningen? ska man bli brun ska det vara tack vare den vackra solen inte nån kräm.. inte för att pissa på tråden men är det verkligen så viktigt att vara brun?
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Skit i nån jävla hudkräm för att bli brun. Kör brun-utan-sol. Där får du bra resultat. Hudkrämer är inriktade på att göra din hud mjuk och len! :) Kör på en vanlig hudkräm, sen en vanlig brun-utan-sol-kräm för bästa resultat. B-u-s krämen från H&M är skrämmande bra. Fungerar utmärkt i ansiktet också.
CAMPIONI!
av de jag använt ger de nada skillnad. ta vanlig brun utan sol och tvätta bort efter 20 min så har du bättre smygande resultat än de här hudkrämerna. de enda positiva är vä' latt de luktar gott...de gör ju inte vanliga brun utan sol. och ja. jag är komplett vit så de skulle märkas skillnad på mig trodde jag med de här smygande brun utan sol. men nnada.
Hmm, verkar ju (efter att ha läst era erfarenheter) som att det ändå är alldeles för mycket jobb för nästan ingenting. Då föredrar jag nog riktig sol, eller solarium (även om solarium inte är det hälsosammaste och dessutom kostar mer). Men jag har fan inte tid att glida omkring naken i en timme varje dag och jag har verkligen inte tid att vara så noga så att det inte blir fläckigt som det tydligen lätt blir. Jag säger pass! Men tack för infon :)
Jabtizemo P18 han sa d...scarlett e fruktansvärt snygg!!! nästan så man ska prova krämen bara för hon gör reklam för den =) annars funkar väl solarium ganska bra?
vi är överallt!
ÅH SCARLETT JOHANSSON ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!11 Det är min kunskap inom ämnet. Det skriver jag under på.
Look with your own eyes - See with your own mind
Jag har också Doves och jag tycker den är enkel och det blir jättesnyggt resultat också. Man tar litegrann och smörjer in ordentligt och sedan kan man vänta typ 3-5 minuter så är det torrt att ta på sig kläder. Blir snygg brunfärg också. Sitter kvar efter duschen. Det enda är väl att man ska vara noga att tvätta händerna efteråt, annars kan dom bli lite brunfläckiga, och det är alltid bra att undvika armbågen då dom ofta är lite torra och drar åt sig mer färg. Jag anänvder den varannan dag i ansiktet, ganska lite dock, och det fungerar på mig. Jag tycker den är värd det och klart lättare att använda än "vanliga" brun-utan-sol produkter.
What we do in life echos in eternity.
Så jävla bra koncept... hudkräm + järnpartiklar = rost.
jag har också använt dove brunkrämen. men jag är inte en människa som har tålamod, vilket är lite jobbigt eftersom man måste vänta ett bra tag innan man sätter på sig kläder. men det bästa är att göra efte man duschat och sen fixa på sig sånt och vänta, alternativt fixa sig på något sätt medans. annars blir det så kladdigt värre att försöka få på sig kläder när det inte hunnit torka än.
What I said, yo!
Hmm, alla säger så olika.. En säger 3 minuter och en annan säger en timme? Kan inte någon av er ta tid nästa gång ni använder det och meddela mig? :)
Det tar inte så lång tid om man inte tar väldigt mycket, men som sagt: färgen den ger är inte alls som en "vanlig" bränna :P
jo man får en lätt färg, jag prövad niveas förra våren. Men smörj in noggrant och jämnt annars kan du få bruna streck
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Det tar iaf tre minuter för mig. Man behöver inte ta huur mycket som helst, helt enkelt. Och efter två insmörjningar syns färgen som i alla fall på mig ser naturlig ut. Men verkar ju vara olika för alla då isf.
What we do in life echos in eternity.
Men alltså det är ju verkligen upp till var och en hur man tycker att krämen funkar. För mig funkar den svinbra. Brukar även ha i ansiktet. Blir sällan ränder, har blitt en gång för mig.. då jag slarvade lite med att tvätta händerna efteråt. Annars är krämen svinbra. Men seriöst, vad fan kostar flaskan? 40 spänn? Köp och testa.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
jag använder niveas sån där kräm. Den funkar skitbra på mig! Visserligen är jag ganska brun i hyn året runt naturligt men den ger mig en lite gyllene färg och jag är jättenöjd. Redan efter andra dagen såg jag resultat. Visst måste man vara jättenoga med att tvätta händerna speciellt runt naglarna och under naglarna. Där blev jag orange iaf. Men det går att unvika. Sen kan man ta lite kräm på typ en pappersbit och smörja in ovansidan av händerna så blir du brun där med! Jag har den oxå i ansiktet ibland och funkar skitbra för mig. Får en lätt, brun färg på hela kroppen men nackdelen är när den börjar försvinna då blir man fläckig. Jag rekommenderar niveas iaf...prova den
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
och förresten har den väldigt lätt konsistens så på mig torkar den på 5 min sen kan man sätta på sig kläder...
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
dove luktar gott men man blir fläckig när den börjar blekna bort lite. Om man köper dove ska man inte köpa den mörkare nyansen om man är ljus bara för att man vill bli brun. Du blir orange-gul aktig. Hawaiian tropic är grym, färgen kommer först efter tre timmar dock men krämen innehåller lite shimmer också så man ser så där glansigt fräch ut! inet för att jag använder sånt. jag är naturligt brun året runt. det var en kompis som sa;)
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!