I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Operatörslåst mobiltelefon

Övrigt - Blandat

2007-03-27 22:20

Operatörslåst mobiltelefon

Idag gick jag runt i olika affärer för att försöka låsa upp en Sony Ericsson W300i. Den har Telia som jag vill låsa upp för att kunna använda Comviq. Själva rundan jag drog gav inte ett skit och Telias kundtjänst är helt jävla efterbliven! Jag är riktigt lack över det här, att ingen kan hjälpa mig.. Fick svaret av en ful nisse inne på Telia att "man kan låsa upp Telia efter 1 år" men det SUGER, för mig är det inte möjligt att vänta så pass länge pga olika anledningar..

NÅGON SOM KAN BIDRA MED RELEVANT HJÄLP?

2007-03-27 22:27
Jag har hittat ett alternativ.

MEN jag tar gärna emot fler alternativ tack!!!!!!!!

2007-03-27 22:48
om du bor i sthlm har ja hört att grabbarna på hötorget låser upp....

i nått av stånden....
vi är överallt!

2007-03-27 22:52
lacS:

Är Telias kundtjänst efterblivna för att du tycker villkoren för en operatörslåsning suger?

Själv tycker jag OnOff är efterblivna för att de inte vill ge mig en dator gratis. Typiskt "fula nissar" där.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-03-28 10:33
Om du berättar vart du bor så är det kanske lättare att få hjälp..?!

2007-03-28 11:29
Refused P26

Deras kundtjänst som jag har fått tag i är röststyrd precis som SJ's röststyrda telefonsvarare som också är helt e.f.t.e.r.b.l.i.v.e.n.

2007-03-28 11:30
VAD KOSTAR DET ATT LÅSA UPP PÅ HÖTORGET???

:)

2007-03-28 11:49
Klarar man inte av röststyrd telefonsvarare är man väl efterbliven om något. För övrigt har du lagt den här tråden i fel forum. Vill du ha bra svar bör du nog fixa så den flyttas.

2007-03-28 11:53
Det ska finnas någon affär i stan (stockholm) som låser upp mobiler, vart det är vet jag dock inte. Den som vet får gärna hojta till!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2007-03-28 11:56
Finns ju massor av ställen... söker man på google är det i princip omöjligt att inte få relevant träff som första sökresultat.

2007-03-28 12:14
vet inte va d kostar på hötorget..ja har bara hört nåt om d..S:

men kan tänka mej en 200 spänn eller nåt
vi är överallt!

2007-03-28 12:40
Okej, ja som jag skrev förut lite tidigare i tråden har jag hittat alternativ men söker gärna efter mer...

har hittat ett i Vällingby..ska dra dit snart om ingen hittar ett bättre alternativ

tack alla förutom Refused som är efterbliven

2007-03-28 12:56
Tagga till snubbarna vid hötorget (utanför sergel bio) som står och säljer lite smått åh gott i mobilväg (skal, kort, telefoner etc.) och säg att du vill låsa upp din mobil så kommer nog ditt problem snart vara löst.
Don't call me a backstabber, I stabb you in the face