Vad vill man bli kallad som tjej?
Vad gillar man att bli kallad som tjej av en kille? =) "hjärtat, baby, älskling" osv. Vore kul att veta, självklart är det ifrån person till person, men vad tycker majoriteten? tack på förhand
- OKAAAAJ
kallar min brud min lilla stjärna :)
brukar kalla en tjejkompis för min rosenknopp, min lilla näckros, sockertopp bla. de funkar! haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Söt-korv kallar jag min flickvän haha. Har ingen aning om varför egentligen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bejbie!;)
SunShine Reggae!.
Hanna.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Biiaaatch! xD
Get Random!
cutiepie faller så snyggt i munnen
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Tjockis är en favorit.
whoopzidoo
con_artist haha :P
Med en påse över huvet så kan allt funka...
kissapa kallade jag mitt ex.
hon gillade det.
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Cutiepie låter som något T-bag springer omkring å säger ;p
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
hoochie mama
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
men baby räcker!
Jag vill ha roligt , inte trevligt
förresten så kallar jag nog alla i min omgivning för baby
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Det jag inte vill höra : my bitch, kärringen, tjockisssssss Det jag vill höra: Baby, sötnons, bibbis . Gumman funkar oxå .
Sallad
baby, honey, darling, cherie blir jag kallad.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Gumman, baby... har inte lagt någon större tanke på det, haha...
köttros... hahaha. baby, honey, älskling, sötnos osv osv.. sånt där gulligull
mammsen?
mami, om hon kallar mig papi. annars är ju "det" ganska trevligt. nej men, jag kallar min flickvän för "babe".
lätt sötis
what's shakin'?
hmm, jag kallar killen för baby, honey darling.. men han säger inget till mig. Inget sånt iallafal
Vi kallar varandra för "tonti". sen blir det allt som rimmar på det.. konki, mumfi, bumpi, skumpi (U= o-ljud). Mesigare kan det inte bli! =) Ett och annat tjockis slinker väl in också.
Skåne!
fy fan
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
sötnot e väl ganska sött....
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
princessleija F21 nej, mesigare kan det inte bli
shit.. jag hade slått min man om han kallade mig för massa överfjolliga grejer sådär.
Fina smeknamn är nice, men "bumpi-skumpi-snumfi-dumpi-tum-num"-namn hade jag aldrg tolererat!
babe låter för övrigt sååå fult. Reagerar alltid negativt när nån kallar mig det.
Vanliga, oavkortade, uttalade namn är fett underskattat.
min lilla smultronfitta skulle jag säga om jag hade flickvän ^^
???
och därför har du ingen flickvän
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
älskar när folk säger "whassup mama" ... oxå skönt . i feel black .
Narcissus Haha precis den kommentaren jag fiskade efter :D
Ibland är folk så förutsägbara :)
???
brukar kalla henne snorvalp.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
''brudjävel''
Ar grymt svag for froken... aww Annars baby eller Bibi
<br>
jag är svag för gudinna hahaha :D men allt är så retarderat. ibland räcker det med ett vanligt hej älskling-hur-har- din-dag-varit-välkommen-hem.
What I said, yo!
palsternacka funkar alltid :P
Omae wa jowai
haha, shit vad folk är bittra i denna tråden.. e ni avundsjuka för att ni inte har någon att kalla mesiga namn för??
Skåne!
Sötnöt For the Shizzle! passar alltid in ;)
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
Allra helst vill jag nog bli kallad mitt namn, annars något personligt...
Så det så!!
princessleija F21 om vi tycker det är töntigt med mesiga namn varför skulle vi då vara avundsjuka för att vi inte har någon att kalla mesiga namn för? jag och min kille kallar varandra för tuffa saker. Som älskling och sötnos. Det räcker.
näe nu kände jag mig omogen...haha jag har fastnat för tösabit, appliceras med fördel med skånsk dialekt till en skånsk tjej :)