vafan pratar ni om? man ska inte blanda vodka med något? kanske så har man en öl o skölja ner me om man nu tycker det e äckligt...
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
soda vatten eller vad det kallas är jävligt gott, var och en för sig smakar däremot förjävligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
passionsjuice och Schweppes Caribbezz
Wisdom is wonder
Receptbelagda piller, woohoo!
drick rom istället... vodka smakar inte gott
vodka-tranbärsjuice-sprite, där har du den!
vodka + schweppes caribez..mmm rinner ner i halsen som vatten
fanta shokata!
cry me a river! --> thcrew
Vodka + Kahlua + mjölk Vodka + Apelsinjuice Vodka + Baileys + Contraeu*spell* Bästa!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
mkt o välja på :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vodka + kahlua (skippa mjölken).
Graffare
2007-03-28 08:15
Vodka+kräkmedel
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
blanda med turkisk peppar-smaksättare och shotta. finns på ica!
fortsättning följer.
Rock 'n' Roll drinken: blanda först ljumetvatten, socker och vodka i ett glas utför sedan en dans/rit/vadduvill enligt följande: Först låssas du att du röker en ciggaret, fimpa sedan ciggen på golvet och mosa den med framsidan av foten och sen voilá drick! Annars så funkar det väl alltid bra med lite olika juicer, läsk och sånt, det får gärna vara smaker som passar varandra och sen färsk frukt till...
Hasch och Kokain - Bajensvin!
vodka, ananasjos, sprite och vaniljsirap är väldigt läckert
malibu, lite kokosmjölk och ananasjuice!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Jordgubbskräm och lite sprite.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
=)
redbull + lime frukt, + sprite
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
vodka- flunitrazepam, riktigt fin! annars funkar det rätt bra i white russians & isbjörnar också.
www.myspace.com/cedermusik
southern comfort och soda ska det vara, eller rom och ginger ale
vodka + fanta fläder.
SÅ JÄVLA GOTT! Fast ska man dricka så ska de va hembränt.
whoopzidoo
vodka + tranbärsljuce blanda 20/80 vodka + redbull blanda 35/70 vodka + vodka blanda 50/50
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
sprite zero eller rent, fast vodka öh. är ingen höjdare.
Rädda DITT privatliv.. http://www.stoppa-storebror.se/
Manel hur fan blandar du 35/70, det blir blir ju mer än 100%?
Orka inte läsa igenom hela tråden, så förslaget har kanske varit uppe redan. Men flädersaft , helst hemgjord. Dödar vodkasmaken bättre än redbull.
b0b0b0b0
fläder saft:D
Vodka+Cola+Lime saft i (Pressar i lime saft ur en lime med andra ord)
*snaark*
vodka+öl
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
vodka med oboy är alla tiders
Wearing my Rolex
vitsi, snackar vi ryss vodka så ere oboy och det som gäller. ere kosken så kan det drickas rent!
Wearing my Rolex
absolute ska d ju vara :D
Bah. jag ska aldrig mer dricka vodka. Det har varit en jobbig morgon.
Cider! Slå två flugor i en smäll vettja!
lika bra att blanda det med nått annat gift, typ socker eller asbest
respektera bakfulla människor era jävlar.. sluta snacka om vodka ni får mig att spy.. jag hatar er
haha eller hur, hur fan blandar man 35/70? en lite shot vid sidan om? experimentera mera, prova vodka + chilisås
forever feels like home
apelsinjuice
Tvungne o ta upp dne igen:_D
Någon sorts Fanta om man vill göra det enkelt för sig, annars finns det ju hur mycket som helst och poppa ihop det med...
yessir!
aa o de e det som du ska bertätta:D
Personlig favorit är en White Russian (Vodka, Kahula, Grädde) Grejen med vodka är ju att man kan göra vad som helst med den eftersom den är relativt smaklös... Lite Sprite och lime är aldrig fel heller.
yessir!
smällt piggelinglass och blanda med det.. har jag hört
Men lika glad är jag för det!
ren ska den vara. känns rätt onödigt annars tbfh!
vad som helst just nu..bara man slipper bakfyllan
bara att blanda med vad som helst? alla tycker ju olika, så det är ju bara att testa sig fram för att hitta den "godaste" smaken....
Get Random!