I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

den officiella sluta röka-tråden

Övrigt - Blandat

2007-03-25 19:35

den officiella sluta röka-tråden

efter att jag nu kommit fram till att min kropp verkligen
skriker "SLUTA RÖKA IDIOTJÄVEL", så känner jag att jag
verkligen verkligen behöver lite tips för att kunna sluta
röka.

har försökt tusen miljoner gånger och det funkar ett tag,
men sen åker jag dit igen.

tips, hemsidor, erfarenheter osv, allt är välkommet!

peace.

Rädda DITT privatliv..
http://www.stoppa-storebror.se/

2007-03-25 19:35
glömde söka, så nu hittade jag en annan tråd när jag väl sökte.
låt bara tråden förfalla.

tack iallafall..
 Rädda DITT privatliv..
http://www.stoppa-storebror.se/
Poet

2007-03-25 20:17
Jag gjorde det till en tvångstanke, svor för mig själv att något hemskt (tänker inte säga vad) skulle hända om jag inte slutade röka. Har varit fri från skiten nu i mer än en månad. Och jag mår så jävla bättre. Sover bättre, äter bättre... man har inget att förlora på att sluta röka.
At the gates of Eternity...

2007-03-25 20:18
jag tog en idag.. fan
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2007-03-25 20:24
Jag har inte rökt sen klockan 4 i natt.
Ska inte röka på ett par veckor nu heller. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2007-03-25 20:49
Jag har inte rökt på 23 år, känns bra

2007-03-25 20:52
Som BC säger så är tvångstanketaktiken jävligt fungerande, om du inte har testat den så gör det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-25 20:59
framförallt är det mest losers som röker; vill du vara en av dom?
It's only gay if balls are touching

2007-03-25 21:02
Sånt där funkar ju inte Kupo, tvångstanke is the shit när det kommer till sluta-röka-prylen.

Du kan även testa med att sätta upp olika mål, tex. Håller jag mig en halv dag så får jag gotta mig med en chipspåse, klarar jag resten av dan ska jag ladda ner en riktigt härlig porrfilm etc etc.

Sen kan du ju använda dig av kommentarer som BC's när han berättar hur bättre saker har blivit efter att man slutat röka. I den mån som det går kan man försöka att undvika situationer då man vanligtvis på rutin tänder en cigg, i vissa fall går det ju inte som efter maten och så, man måste ju självklart äta men du förstår min poäng.

Hoppas det går bra för dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-25 21:07
tja.. funkade bra för mig iaf. menmen, "whatever blows your horn" =)
It's only gay if balls are touching

2007-03-25 21:37
jag försöker också, har sån rökhosta att jag pajade ett revben för ett par månader sen.
är så galet svårt när man jobbar på ett ställe där personalen går ut och röker som de vill, och där man dagligen är inne i rum där folk sitter och röker.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?