I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Oförskämda Spanjorer idag.

Övrigt - Blandat

   

2007-03-23 16:39

Oförskämda Spanjorer idag.

Idag så hade våran skola besök av Spanjorer mellan 16-19 år cirka, alla som läste SPanska förväntade sig trevliga spanjorer med matador kroppar :)

Men det visade sig att dom var riktiga jävla fisar, när jag skulle gå hem så såg jag dom pissa på viadukten och kallade vissa svenskar för fula ord en Spanska-elev berättade sedna på vägen hem.

Jag har aldrig trott att dessa Latinska länder är riktig fittor (ursäkta uttrycket), jag trodde inte det här. År efter år så hade jag trott att dom var snälla typer, inte ens ungdomarna i från forna Sovjet som har visisterat här har haft en sådan attityd mot Sverige samt att man själv ha varit i Estland,Lettland och Ukraina. Ingne ungdom där nykter/onykter har visat en sådan vidrig attityd när jag var där.


Frågan lyder, äre jag som drar alla över en kam eller beter sig alla sådär? Jag känner några Brassar som gillar att prata snabbt och ibland lite argsint.

Detta inlägg är inget elakt sagt, men jag blev bara så chockad över deras beteende här i Sverige.