I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Offentliga toaletter.

Övrigt - Blandat

2007-03-22 11:56

Offentliga toaletter.

Igår var jag ute och käkade och drack något glas rött. Vi fick sitta i baren ett tag innan vi lyckades få ett bord och i barer finns som bekant inget annat att göra än att dricka. Så jag drack.

När man dricker måste man som bekant, i sinom tid, bege sig till toaletten, vilket jag gjorde. Väl där inne slås jag av diverse frågor som jag alltid slås av när jag befinner mig på offentliga toaletter.

När jag kommer ut från toaletten sätter jag mig i baren igen och funderar på dessa frågor. Jag tänkte att jag skulle ta upp dem på whoa, sen glömde jag bort dem. Jag vaknade dock i morse och tittade på min flickvän och frågorna kom tillbaka. Här kommer de:

Fråga nummer ett (1): Varför är alltid handikapptoaletten och flicktoaletten en och samma? (Bortsett från de ställen där de har tre) Har någon sett en herrtoalett i kombination med en handikapptoalett? Vad beror detta på? Är kvinnor... ja, ni vet?

Fråga nummer två (2): När man befinner sig inne på toaletten och utför sina behov så skitar man som bekant ner sina händer. Det hör till god ton att tvätta dem när man kommer ut. Innan man tar sig ut ur toaletten måste man dock spola och öppna dörren, därmed måste man ta på exakt samma ställe som massvis med andra skithänder har tagit. Tycker inte ni att det är ganska äckligt? Och vad gör ni för att undvika det? Jag brukar spola och öppna dörren med en bit papper.

"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.