I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flickvän säger: "Jag är förvirrad" hur ska jag tolka detta?

Övrigt - Blandat

   

2007-03-18 20:20

Flickvän säger: "Jag är förvirrad" hur ska jag tolka detta?



Ok kan börja med att berätta att jag och min flickvän var med varandra igår. Vi hadde sex och hon började gråta direct efter. Hon sa att det var glädje tårar (vi har haft det svårt med hennes föräldrar på senaste tiden) och att hon var så glad för att hon fick vara med mig. Vi pratade och hon fårtsatte gråta under tiden sa hon att hon älskade mig och att hon aldrig skulle släppa taget. Jag tänkte "how cute" och svarade att jag älskade henne med och att jag aldrig heller skulle släppa henne. Vi fårtsatte prata känslosamma saker tills jag skjussade hem henne.


Nu idag dagen efter så pratade jag med henne på morgonen på msn och allt var som vanligt hon var helt normal. Nu på kvällen när jag loggade in och pratade med henne så var hon tjurig. Men inte på mig jag hadde inget med saken att göra sa hon. Men sen var hon tvungen att logga ut och bad mig ringa henne istället vilket jag gjorde. Jag pratade med henne och frågade varför hon va tjurig. Hon svarade att det var jobbigt hemma och att hennes mamma hadde försökt pressa henne till att göra slut. Då frågade jag henne ifall hon själv ville det. Först sa hon nej, och jag frågade ifall hon var säker. Hon svarade "eller jag vet inte jag är inte säker", jag frågade vad hon mena och hon sa att hon inte visste om hon ville göra slut eller inte.

Jag blev helt paff och fattade ingenting. Jag frågade vad hon menade igår när hon sa att hon aldrig skulle släppa mig då. Då sa hon att hon kände så igår. Jag frågade ifall hon inte älskade mig nå mer men hon svarade direct " är du dum eller det är klart att jag gör". Förvirrad som jag var frågade jag vad som hänt när hennes kännslor från igår hadde försvunnit. Då svarade hon att hon inte tappat några kännslor men hon är bara så förvirrad just nu. Hon vet inte hur hon vill göra med allt. Hon bad mig att ringa om en timme när hon lugnat ner sig vi sa att vi älskade varandra innan vi la på som vi alltid brukar göra sen la vi på.


Nu väntar jag bara på att tiden ska gå fort så att jag kan ringa henne och få en och annan förklaring men hur tycker ni att jag ska tolka detta, och hur tror ni att hon menar? Tacksam för svar, hoppas att ni orkade läsa allt! // Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.