I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bråk på krogen...

Övrigt - Blandat

   

2007-03-18 18:43

Bråk på krogen...

Hamnar ibland i tjaffs på krogen och idag vill jag berätta om 7 stycken fega jävla lirare som förstörde min läpp igår. Allt är sant och inget är överdrivet eller osanning..

Jag ska gå på toa. En kille ställer sig framför mig. Jag säger åt honom att jag står först och att han inte ska tränga sig. Han är okej med det, men hans polare börjar tjaffsa som fan. Jag går på toaletten oh skiter i honom. Kommer ut och han står fortfarande där. Han ber mig gå därifrån... Jag bah: Nej eftersom du ber mig dra tänker jag stanna. Han bah: Men stanna då. Jag bah: okej men eftersom du ber mig stanna tänker jag gå och så garvade jag och försökte vara trevlig och säga "ha det bra brorsan" då säger han "jävla snorunge" så jag puttar honom i ryggen för jag blev irriterad. När jag är trevlig, ska han fan vara trevlig tillbaka. Så jag förstår direkt att han tänker slå mig i ansiktet så jag går ner med kroppen och hans slag missar och jag kontrar med en vänsterkrok som jag tror träffar honom lite och hans polare lite. Jag går därifrån direkt, för jag vill inte bli utslängd osv.


Jag vill dra efter det. Onödigt med konsekvenser osv. men Tobbe vägrar låta mig gå så jag stannar och han bjuder på mer dricka. Jag märker att dem är många, han som jag började tjaffsa med går runt och samlar runt sina polare som är 6-7 stycken. Jag vill gå ut och hämta min jacka, men måste gå förbi dem för att göra det. Dem ser mig och börjar snacka ser jag. De är sju stycken varav dem flesta är större än mig. Jag får en dålig känsla, men går förbi dem och hämtar min jacka. Ena snubben stannar mig och frågar om jag vill nåt. Ne, säger jag. Han fortsätter tjaffsa och jag bah Visst, du och jag. Han bah okej, du och jag. Så går jag vidare och hans polare går efter mig. Så tjaffsar han igen och jag frågar om han och hans sex polare ska spöa mig, men han bah nee du och jag. Jag bah bra, jag hämtar min jacka. Hämtar min jacka och går fram till honom och frågar om han och jag ska köra. Han har samlat dina polare där och när vi pratar försöker han sänka mig med ett slag, men jag går undan med huvudet och han missar. Alla hans polare börjar slå mot mitt ansikte, men jag skyddar mig skyddar mig bra och dem får inte in ett enda slag. Jag kollar upp och ser honom som starta bråket och tänker nu jävlar och siktar på att slå honom. Får väl in ett slag eller så, sen kommer vakten och håller bort honom.


Jag försöker gå ut då, men hans polare fortsätter mata slag mot kroppen och jag har slappnat av och täcker inte ansiktet och dem får in två slag från olika håll och spräcker min läpp så jag börjar blöda som fan. Jag tar mig därifrån till slut och en vakt kommer och ber mig dra. Jag försöker liksom snacka med honom och fråga om han såg vad som hände. Han påstår att han inte gjorde det fast han gjorde det och är allmänt dum i huvudet. Han tvingar mig att sätta mig i en taxi och köra därifrån. Annars kommer jag "bli misshandlad till döds" av dem snubbarna.

Sjuk kväll.