Skulle ni kunna vara tillsammans med någon som är lika lång som er själva?
Känns lite konstigt eller? Jag menar har inte det med dominanas att göra?
Jag föredrar att tjejen är kortare iaf. Med det är klart, man hade ju inte tackat nej till en lång amason direkt.
Walking the street of dreams
haha va? Det spelar väl ingen roll hur lång tjejen är? Kvinnan kommer alltid dominera i ett förhållande, hur gammal, liten, fet eller lång hon än är.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Producent
2007-03-17 15:37
lika lång som mig?? självklart...varför skulle man inte vara det?? men jag ser hellre att tjejen e kortare....för jag e kort själv =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
absolut, bara han luktar rätt. men jag föredrar självklart det jag har, en lång och ståtlig karl på 186cm. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säger som Junkgirl, så länge hon luktar gott, är trevlig, kul att umgås med och sexy så kan hon vara lika lång eller längre, tjejer som passar in i alla ens övriga önskemål växer inte på träd, dumt att skita i det bara pga centimetrar, sen att dominera nån låter skumt, hehe..
Jag hade inte orkat med att vara tillsammans med en jätte.
det skulle nog kännas kostigt med en tjej på 190cm. men ingenting är omöjligt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
jag har varit tillsammans med en kille som var en cm kortare än mig (jag är 173) och det funkade hur bra som helst. nu är jag dock tillsammans med en kille på 195 =) har förövrigt en killkompis som är 165. han har varit tillsammans med en tjej som va 177. stört gulliga =D
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
min tjej e längre än mig, men jag är fett grimm på kampsport så det löser sig ju om hon mopsar upp sig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min f.d. är ca 165 (jag 174) och det var aldrig ett problem under våra ca 5 år tillsammans. min teori är att folk som hakar upp sig på längden helt enkelt är dårar.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Toastare
2007-03-17 17:09
det känns som det kvittar... fast nu är min pojvän 20 cm längre än mig. Eller psykiskt är ju jag typ 2,10 m...
Jag skyller allt på Emma!
Min tjej har inte vuxit färdigt ännu. Kanske har att göra med att hon är 7 och ett halft, men men... Är det kärlek så är det.
Att säga att det inte spelar någon roll alls är ju att säga att utseende i allmänhet inte spelar någon roll alls. Tycker ni verkligen det?
Refused, fråga dig själv vilka egenskaper du älskar med en tjej, låt säga att du träffar en sån tjej som har allt det förutom att hon är lika lång som dig eller några centimeter längre? Dissar du då?
lika lång är det ultimata, annars bara nån centimeter kortare eller längre...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
GAIA: Nej? Men förstår inte riktigt vad det har att göra med min fråga?
Min tjej är längre en mig, works great!
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
jag har typ inget val för känns som alla brudar är 177cm även om det är 160cm i min värld. har alltid kännt mig fet kort.
diffused P24 den får jag också börja köra på, ända skills jag har.
Tror inte jag skulle gilla att min kille var kortare än mig, fast blir jag kär så blir jag ju. Tycker det är perfekt som jag har nu, min kille är 20 cm längre än mig.
Brudar ska va korta! Jag är själv 188 cm och vill inte ha en till långbent struts i sängen. fy fan!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Toastare
2007-03-17 17:55
Refused så du tycker att kort=ful? längd spelar ingen roll sa jag, att han är snygg (i mina ögon) spelar någon roll..
Toastare
2007-03-17 17:56
Iof är jag 164 och de flesta är iaf några cm längre än mig.. och jag hade nog inte diggat killen om han led av dvärgväxt..
Jag trodde du var 2 meter BB, ^^
En brud på 2 meter är inget jag skulle döda för
www.erikbergstrom.se
Toastare
2007-03-17 18:01
GAIA mentalt är jag ju 2.10... :)
ska hon vara 1,89 så måste hon vara sinnessjukt snygg..
Men lika glad är jag för det!
desto mer lik mig på alla sätt, desto bättre på alla sätt. låter asdrygt, är nog det, men stämmer ändå. mentalt är jag ju 2.10 ^_^
It's only gay if balls are touching
BountyBoo: Jag tycker längd är en del av utseendet, ja. Därmed föredrar jag viss längd framför annan, om jag får välja. Det innebär ju inte att det är allt annat överskuggande.
Toastare
2007-03-17 18:39
Refused
ja, men det är ju då vad du tycker.. medans för mig och tydligen för några andra i tråden så har inte "snygghet" med längd att göra... och sen kan man ju som sagt inte rå för vem man blir kär i när man väl blir det.
BountyBoo: Ärligt talat så tvivlar jag på att nån här inte bryr sig det minsta om längd när det kommer till att bedöma utseende. Sen kan man ju väga in det olika mycket, eller ha olika spann för vad som är "lagom", men helt likgiltig är nog få om någon.och sen kan man ju som sagt inte rå för vem man blir kär i när man väl blir det. Men det har väl heller ingen påstått?
Toastare
2007-03-17 18:59
Refused jo, det har du påstått.. eftersom för dig spelar längd roll. :) sen skrev jag att jag såklart inte attraheras av dvärgväxt.. men jag antar att tråden inte tar upp extremer.
Bounty: jo, det har du påstått.. eftersom för dig spelar längd roll. :) Haha va? Och därmed har jag påstått att man "rår för vem man blir kär i"? Om du inte är väldigt ovanlig är det massor av utseendefaktorer som spelar roll även för dig, det betyder inte att du påstår att man "rår för vem man blir kär i". Eller?sen skrev jag att jag såklart inte attraheras av dvärgväxt.. men jag antar att tråden inte tar upp extremer. Jag vet inte vad tråden "tar upp", men flera påstod att det var konstigt att ta någon som helst hänsyn till längd i utseendebedömning, varför jag påpekade att de sannolikt själva gör det utan att kanske tänka på det.
Att säga att det inte spelar någon roll alls är ju att säga att utseende i allmänhet inte spelar någon roll alls. Tycker ni verkligen det? Vad är det här för bullshit? Räknar du in extremer som dvärgar och jättar här eller? Alla snygga tjejer mellan 150-210 cm får då fan knulla med mig om de vill. Killar som har svårt för långa tjejer måste fan ha något problem med självförtroendet.
Jag är 1.83, fett svårt att hitta en bra kille som är längre än mig, och det där med killar som är kortare än mig går fetbort, inte pga dominans, utan pga att jag helt enkelt dras till långa killar, det är sexigt.
Skulle ni kunna vara tillsammans med någon som är lika lång som er själva? nej, shit. jag klarar både längre och kortare brudar, men om vi ska vara lika långa får det banne mig vara.
seriöst du är ett mongo. sorry dude. Du kan inte ha ett roligt liv o har du det så förstår jag inte hur
Jag föredrar att killen är längre o de e min kille. Jag e ju bara 1,65 så det är inte så svårt att vara längre än mig. Lika långa skulle funka.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Jag är 164cm och skulle aldrig kunna tänka mig en kortare/ lika lång kille. No way, det är lätt en av de viktigaste utseenderelaterade faktorerna.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
LittleJohnny:Vad är det här för bullshit? Räknar du in extremer som dvärgar och jättar här eller? Alla snygga tjejer mellan 150-210 cm får då fan knulla med mig om de vill. Jag räknar med att du inte har någon magisk gräns exakt vid 150 cm resp 210 cm. Har jag rätt? Isåfall finns det nåt slags avtagande in mot mitten av skalan, där du anser det snyggare med "normalare" längd.
jag gillar långa tjejer...
Det skulle vara lite knepigt om jag gled på stan med handen på en 190-bruds arsle. Det känns rätt maskulint med den kroppslängden. Fast man slipper ju ett irritationsmoment, nämligen när man tar till apostlahästarna när man ska nånstans, och bruden säger "gå inte så fort!" och man kontrar med "jag går inte fort, det är du som går långsamt!" Hon: "det gör jag inte alls det, det är du som har långa ben!" Jag: "det är du som har korta ben!" Hon: "det har jag inte alls det!" Jag: "håll käften och koncentrera dig på att gå!" Hon: "men lägg av, var inte så otrevlig!" Jag: "gå snabbare och sluta gnälla!" Hon: "men då måste jag ju springa!" och så svarar man "ja men gör det då!" osv osv osv...
Längden spelar ju inte överdrivet stor roll. Jag är 2 cm längre än pojke, vilket innebär att jag får nypa honom i kinderna och kalla honom Lilla vän.
My heart lives in my vagina.
Min brud är 1.58 o jag är 1.87... Lär ju se lite roligare ut när jag kramar min brud än när du kramar din KarlKadaver B) On topic igen så nej så skulle jag inte kunna tänka mig att ha en brud som är längre än vad jag är. Finito.
Inte ens lika lång som jag är heller
Ett: Mannen får inte vara yngre än kvinnan, (helst) inte ens lika gammal. Två: Mannen får inte vara kortare än kvinnan, (helst) inte ens lika lång. Face it!
du faller för ALLT, om du inte står för NÅGOT! "Lovad vare Herren Gud, herren över alla världar, som icke skapade mig till kvinna" - Judarnas morgonbön
jag tycker det är lite skevt att ens nämna att det "ser fult ut" när tjejen är längre, vi pratar om en partner här, inte en handväska man bär runt på för att andra ska tycka den är snygg.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
så länge det påverkar, så kanske vi ändå pratar om en handväska här..
du faller för ALLT, om du inte står för NÅGOT! "Lovad vare Herren Gud, herren över alla världar, som icke skapade mig till kvinna" - Judarnas morgonbön
Jag tror det skulle bli jävlit svårt. Nu är jag bara 1.78 och längre brudar känns väldigt abstrakt, t.o.m. på fyllan.
Keep crushin'!
huvudsaken att hon är snygg och har ett stort hjärta så äre cleant..!!
iom att jag är ~187 så, njae helst inte..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden