Barbados Golden Rum 43% 35:- för en 70is hihihi barbados har billig alkohol
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
Sjukhustvål kanske?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
BARBADOS ROM DAMN IT
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
Min fylla inatt va helt underbar. Gick ner pa krogen vid stranden vid halv 2, singha gar pa 50 batt, vilket ar tio spann. Satt och snacka med en schysst thailansk brud som snacka om sina drommar, efter 10 ol bad jag om notan betalade cirka hundra kronor och somnade gott ett par timmar.
Asdöd: Va!? Var är du!? Låter LITE kallt för en strand!! Fan va billigt! PS: Vad är "batt"?
oneS Jag bara gissar nu, för jag känner ju inte Asdöd . Men jag gissar på att han är i Thailand eftersom där e ganska varmt just nu och deras valuta heter batt/baht :)
b0b0b0b0
Jo, Thailand är det. Valutan heter baht där och ölen heter Singha. Jävligt god öl. Finns på systemet att handla nu också :)
15 kronor för en flaska Whiskey i Argentina.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
köp det du tycker om att dricka. punkt
Kir e gött.....men nuförtiden är den såkallade psykoskassen för 100:- att föredra
jag brukar också supa på caprice kir... men det är ju ett stycke alkisvarning... sånt där som man dricker ur brun papperspåse typ... men visst är det fint :) kan dock inte säga att man får den bästa fyllan på en flaska kir dock, men det är en bra början! :)
these drugs aint as good as we wish they were
rolles 7-dagars, det är kvalitétsvin!
Kir är väl sånt som bara smakar mint och är grönt, vad?
Signatur får rum här
pripps 7,2 billigt o bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sprit, finns ju givetvis inget som slår lika bra som starksprit i shotformat i mängder! :)
((MAAD))
"man dricker för det är gott och när man blir full är det en bonus, spela roll va skiten kostar:) " Nej, det där stämmer inte riktigt.. Man dricker för att det är gott och framförallt för att bli full. F ö är typ 8-10 kung både gott och billigt. Eller svensk starköl kasnke. Skitsamma, bara det är öl. Man kommer lätt under hundringen iaf. Min åsikt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
""man dricker för det är gott och när man blir full är det en bonus, spela roll va skiten kostar:) " Nej, det där stämmer inte riktigt.. Man dricker för att det är gott och framförallt för att bli full." nej, det där stämmer inte riktigt... man drikker för att bli full, och om det är gott är det en bonus, sen spelar det stor roll vad det kostar! ;)
((MAAD))
men annars med 8-10 kung (jag skulle tagit dansk fadol) håller jag helt med om, det är grejjer det:)
((MAAD))
man åker ut till något närliggande samhälle av norrlandshuvudstad och införskaffar sig svenskt hederligt hembränt!
Ja, varför sa jag inte dansk fadöl, det är fan nästan den ända öl jag dricker när jag är hemma? aja
Billigt rödvin (fruktigt, inte särskilt torrt) : Jacobs Creek, 61 kr. (Är väl dock inte så kul att supa sig full på..) Öl ska inte vara billigt, det ska vara gott. Kil Kenny går ju alltid hem, sen är Mariestad på flaska jävligt gott en varm sommardag. Whiskey ska inte vara billigt överhuvudtaget... men det ska avnjutas regebundet ändå!
såg att nån skrivit HB. ofta man dricker de ?! de e ju jävlat bara skit
R.I.P
Stoppa upp en tampong i rumpan med sprit. Har hört att det ska vara effektivt och det blir ju rätt billigt? Billig fylla är inget jag själv föredrar, jag föredrar faktiskt inte fylla alls.
Delam tange barat
När jag var yngre så brukade vi dricka Marinella och blanda med lite Troccadero! Det var rätt sköna fyllor.. och billiga
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
När jag var yngre darck jag marinella 79 spänn för en 21% flarra stark vin eller nått sånt. så vitt jag kommer i håg kunde man grogga de på ginger ale men jag skall inte lova för mycket. men god damn va packad jaag blev på en sån kommer jag ihåg.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Breakare
2007-03-20 12:38
mäsk is the shit....10 liter för 50 spän fan, gött :D
HERB, bust a cap in yo ass