Djävulskap mot sovande folk..
Har ni här på Whoa något roligt att dela med er? Typ i stil med att djävlas med folk som sover. Jag är helt fantasilös när det gäller sånt här. Men något har man ju alltid gjort.. Delar med mig av en del.Ritat med permanent tush i hela ansiktet Sprayat grädde i ansiktet Lagt på döda insekter(larver, maskar, sniglar m.m) på den sovande personens ansikte Provat att lägga personens hand i vatten för att se om den sovande verkligen pissar ner sig Dela med er nu :D
"if you cant beat them, join them"
bajsa i ansiktet
"life's a garden, dig it."
Chips är användbart för att jävlas med folk innan de ska sova.
Balhoo Haha, om man vore så ofräsh :P
Tarantino hur menar du då ? :P jag har smulat ner knäckebröd i min lillebrors säng, samt slängt tuggade toy under hans täcke. det resulterade i att han hade toy över hela ryggen på morgonen.
tejpat fast killen så han inte kunde röra sig, nerkissad
Käft då.
Svenne Du är minsann en riktig jävel :P
Balhoo HAHAHAHA ! Fan så jävla låg humor men vafan jag började as garva
Rör inte min prilla !
Provat att lägga personens hand i vatten för att se om den sovande verkligen pissar ner sig funkade det?
Hade en kompis som varit på fest (där han var relativt utslagen)och sen när han gick hem över stan runt lunch dagen efter märkte han att folk kollade på honom. Han var inne och tog en hamburgare på donken och även där upplevde han att folk kollade konstigt på honom. När han sen kom hem fick han se att han hade ett stort hakkors ritat i pannan. Det var hans egna polare som gjort det på efterfesten. Hehe..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
felixnr2 nej tyvärr :( jag som trodde stenhårt på det så vart det bara pannkaka av allt. vet inte om jag hade fel temperatur på vattnet eller om personen inte var helt sovande..
insane M: Haha mardrömmen.. Men jag tror att de flesta fattar att den hamnat där ofrivilligt. Iaf om det är en typisk "dagen efter"-dag.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
liknande sak hände mig på summerjam av alla ställen... fast dt va bara hitlermusche! hade det i typ...1 timme när jag gick runt o köpte käk o chillade!
http://www.myspace.com/charlychanter
Klassiker på LAN är ävl att försöka få in Hitler-mustachen först. Sen att måla så mycekt hakkors och kukar som möjligt. Gärna med en spritpenna så det sitter. Eller om nån sover i en stol, tejpa fast personen i stolen. Man får ganska mycket panik den första minuten. ;)
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
det där växte jag ifrån för några år sen känns det som, hatar numera alla personer som ägnar sig åt sånt. stoppade upp ett vattengevär i röven på en polare och avfyrade en gång i mina yngre dagar
dra fingret i röven och gör en bajsmustasch
asiwouldsay AHB AHB
det är väl ganska jävla äckligt för dig själv också?
kan ju ta polarens finger om man är känslig
asiwouldsay AHB AHB
Tejpade fast en kille, ritade lite, la massa saker på honom, byggde fejk saggade kondomer och planterade i hans mun, tog kort, satte honom i duschen, gav honom duschhandtaget och bad han hålla i det sen slänga på duschen. Han fattade inte mkt när vattnet kom :S
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
om personen i fråga ligger på en madrass på golvet så kan man ställa ett bord över denne, sedan för men ett redigt oväsen så att denne flyger upp och smackar skallen i bordet. Man kan slänga ner ett smatterband under täcket. Senap och ketchup i håret. mm...
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
åh jag tror nån berättade för mig en gång att de va nån snubbe som dom kände som hade fått en dildo fasttejpad på huvet. sen när han skulle ta moppen hem nästa dan å va redigt bakis kunde han såklart inte få på sig hjälmen och han kunde heller inte få bort dildon så han åkte hem me den på huvet. fett kul asså! hahaha
Trodde du ja!
Att göra detta vid vuxen ålder känns lite väl patetiskt :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Sån jävla svennebanan sak att göra... Hade nån pissat mig i ansiktet eller "pullat" mig i röven med en klädgalge hade jag, utan att skämta, skadat den personen allvarligt... Jag gör inte sånt, inte längre och aldrig mer än att rita på nån sif...
Raka ögonbrynen.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
"svennebanan sak " Vet inte ens hur jag ska tolka det där.
Look with your own eyes - See with your own mind
fan skulle länka till när en video med dave chappelle som snackar om att somna hos vita, klockren men hittar den inte
Jag gick in på ett hotellrum och vände min klasskamrats säng upp och ner. Hon fastna där under och det var ett jävla kacklande på henne ett tag.
svennebanan sak Tolka såhär: Innebandy, aya napa, tribaltatuering, och spikfrilla. Det eller dräggpunkare.
Whattup Jag kan försäkra dig om att människor med andra nationaliteter än Svensk utför diverse fyllebus och elakheter.
För att klara upp det lite så kan även invandrare vara en svenne banan, det handlar mer om personlighet. Ungefär som att en fjortis inte alltid är 14.
Min storebror och en kompis överföll än sovande vän till mig med korvbröd och en limpa. Det var inte så mysigt för henne att sedan vakna med torkat korvbröd i byxorna.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Whattup sedärja :D
Damn right... and jan banan was his father
Hårskum i handen, kittla på näsan. offret kliar sig då i ansiktet med skummet.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
blivit utsatt en hel del och vatt med och utsätta... finns ju altl bara helt enelt ta en massa fula bilder med den som deckat eller rita på honom spruta skit i ansiktet på honom (val av skit är helt och hållet upp till personen i fråga som ska göra det vad man hittar) kanske spruta lite vatten runt regionen där penis sitter så det ser ut som om mna ha pissat ner sig finns skit mycket att göra hahahahah kul är det men det värsta är när man deckat och så står nånn med en tjock jävla penna och ritar ner hela ansiktet...
Redaktionen
2007-03-12 15:48
Har en så jävla bra bild när jag har d-becks ass på en gaffel.. hittar den inte dock.
namaste
Kaktus Du har inte så mkt polare kvar, eller? Fast du ljuger väl antagligen.
undertiden
Min bror la snoppen på kinden på en snubbe som hade somnat i soffan efter en kvälls festande.
Spruta tandkräm på personens läppar. När han/hon vaknar kommer läpparna va helt uppsvullna, ser sjukt ut.
A historian is a prophet in reverse
Skär personen i ansiktet med en trasig flaska, kommer vara helt uppsvullet, ser sjukt ut.
undertiden
Va på fest för nått år sen åh fixade tjejen jag suktat efter nån vecka tidigare.. Drar upp henne på rummet åh det är DAGS, 'yääh' trodde jag. Men på nån sekund så lyckades alkoholen ta över min kropp (igen) så jag somnade. Vaknar sedan upp av att hon och en killpolare till mig har ritat kukar på hela jävla kroppen med den drygast jävla spritpennan jag varit med om. Så man hade inget annat val än att gå runt med kukar på kroppen i 2 dar, varav i ansiktet också. Det sög rätt hårt med tanke på att jag va bra långt hemifrån! Men ... Man däckar inte :p
Don't call me a backstabber, I stabb you in the face
En kille som däckade i en soffa hos en annan kompis hade en t-shirt på sig, så vi satte honom upp, smulade ner chips i hans t-shirt och så rullade han lite och så vaknade han och skrek att det gjorde ont hahaha.
*snaark*
Sätt tändstickor mellan fingrarna alternativt tårna och tänd eld på dom, invänta reaktion när dom sakta brinner ner mot huden
Min pojkvän typ stoppade batterier i min brorsas röv! Haha han e störd i huvet!
JMD, Jag Måste Dansa!
black mamba
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Min polare vaknade en gång med rakade könshår och en penna fastsnurrad med ståltråd i soldaten.
Still in the bridge
Man ska tejpa ihop stortårna och tummar*HÅRT* , sedan ska man hälla cola i näsan på den som sover ;D
Cuttad entertainment -Roxhed !
skoja-till-det-när-någon-sover måste vara det mest pubertala,och tråkigaste som någonsin har funnits.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när jag var liten brukade jag och några kusiner skoja till det med gammelmorfar när han sov...saken var den att han alltid sov med öppen mun...och därför lekte vi leken "kommer han vakna om vi slänger in grejer i munnen på honom?" vi testade med: jordnötter sand jord insekter och annat smått och gott hysteriskt roligt.
We call them winerbrods.
Typ det jag brukar göra är att jag drar fram en motorsåg. Sen drar jag igång den, skrämmer upp polaren som fan! Sen sågar jag lite, typ i armen, bara en tease namean? Sen kommer da grand finale och då åker näsan av! Humor! Alla skrattar efteråt.
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.