I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vila i frid Baboso's skägg

Övrigt - Blandat

   

2007-03-08 16:39

Vila i frid Baboso's skägg

Jag upptäckte nyligen att ett landmärke på Whoa, Babosos skägg, har skändats. Det förvånar mig att händelsen inte väckt någon uppmärksamhet, enligt mina beräkningar måste det skett någon gång mellan den 19 och 22 januari detta år.

Babosos skägg har länge stått för en symbol för vänskapen mellan man och kvinna, då den senare kunnat luta sig på mannens axel och peta i hans skägg när hon talat ut om sina relationsproblem och hur hon behandlats natten innan.
Mannen har senare, i sin ensamhet, kunnat göra detsamma när han grubblat över varför han fortsätter vara vän med den kvinna han uppenbarligen är kär i. Hur han står ut med att se henne ständigt förnedras och bedras av mindre bevuxna män.

Förklaringen till det hela tror jag kan sammanfattas i denna bild
(att skägget här finns kvar beror antagligen på en försenad insikt i skäggets symboliska värde)

Grattis till rakningen, Baboso.
Och till alla män där ute som fortfarande har skägg som ständigt smeks av era väninnor - låt Baboso bli er ledstjärna, en dag kan även ni få raka er!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.