Hur kommer ni dö?
För ett tag sen på fyllan så drogs diskussionen upp o de e faktiskt intressant när man tänker på de, hur man tror att man kommer dö?? So, hur tror du att du kommer dö?
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva
ja tror ja kommer dö av infödingar eller indianer som skjuter mig med giftpilar ...
PARADOX CREW MOTHA FUCKERS
Ensam och övergiven.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
vart e alla whoa-thugs som ska dö i drive-bys?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Parantes - kul att du är så mogen o kan hålla tråden seriös.... keep it up ni andra ;)... usch den där drömmen låter scary
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva
förmodligen av heroein har ju rökt hasch
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
antagligen av cancer då jag rökar alldeles för mycket brass... brasset mixar man md tobak o tobak ger cancer... för övrigt rökar jag inte cigaretter!
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
crunk_dude, skulle inte tro det, skulle inte rekommendera att börja eftersom jag själv helst av allt vill sluta!!! men de går icke ;)
emcee har man dåligt psyke så har man...
Yeah!
nej man jag har inget dåligt psyke, började för tidigt bara...
cancer är väl ingen omöjlighet, någon enstaka släkting som gått åt av det. men vafan...lönt att spekulera i? det är möjligt att jag går ner mig och dör av en överdos men det är möjligt att jag blir gunde svan hurtig och lever tills jag är 90+ också. gud vet att jag har rätta anlagen för det iaf, har en grymt seglivad släkt. många 90+ lirare genom åren. då hade väl dom flesta av dom jävligt annorlunda hobbys och livsstilar jämfört med mig men ändå. jag vill tro att jag kommer att dö vid precis så gammal ålder att jag kan känna att jag har spelat ut min roll och stillsamt somna in med ett leende på läpparna...
bara jag dör efter mina föräldrar e jag nöjd, skulle inte palla tanken på att se morsan från ovan begrava mig.-...
självmord kommer nog som stark tvåa annars. har haft ångestattackar och liknande sen jag var liten, går över rätt snabbt för det mesta men man vet ju aldrig vad som krävs för att pusha en den där sista biten liksom
Jag tror jag kommer bli helt oprovocerat mördad.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Jag kommer nog att dö som en normal svensson.. dvs somna in i sängen vid 75-80 års åldern:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som de känns nu så kommer man la supa ihjälsej lr nån överdos på nåra roliga piller..får hoppas man börjar må bättre snart så man akn dö en vanlig svennson död
en död moderat är en bra moderat
Producent
2007-03-08 02:32
mördad tror jag.. hehe
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
antingen kommer jag dö på ett riktigt löjligt,onödigt sätt... jag kommer få nåt i ögat och snubbla ut på vägen och bli överkörd av en spårvagn... eller så kommer jag dö på ett kontroversiellt sätt, med stil,, typ självantäda eller nåt i den stilen.
Kommer dö när jag räddar min älskade från döden och tar smällen, vad det nu kommer vara, tar ett skott för henne, räddar henne ur ett brinnande hus kastar mig framför bussen allt de dära. Och de sista jag hinner säga och höra av henne är "aj löv jo"... Eller så drar jag någon riktig kalasfylla, soft å slippa baksmällan!!
Men lika glad är jag för det!
Alla som lever i mer än 30 till eller 40 till kommer att få evigt liv.. Evigt liv tabletterna är redan på väg.. Frågan e bara om våra päron hinner med att ta dem innan de kolar.. Därför så kommer medelåldern att ligga på omkring tusen år, orsaken till döden kommer då att främst bero på olyckor som säkert kommer bli min död år 3007 eller nåt hehe..
Belive Dat!!
vem vet när man dör? ja kanske dör nu när jag går och lägger mig och sover. du kanske dör när du lloggat in på whoa vem fan vet?
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Jag tror jag kommer dö på nått skumt sätt innan jag fyllt 40. Typ att en byggnadsställning rasar över mig, får ett stenskott från en bil i pannan ..
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
självmord
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
hjärtattak fosho
Meep meep
Det sägs ju att om man har en viss sjukdom i släkten så har man risk att få det. Hjärtattack, stroke eller cancer isåfall, eller kanske allihopa på en gång. Något säger mig att det blir hjärtattack iallafall jag känner det på mig =(. Jag röker inte och dricker inte mycket försöker leva sunt det är det jag försöker hålla oddsen på min sida.
shimmy shimmy yo
förmodligen påkörd av en spårvagn när ja kollar på en gaudi byggnad eller nn annan skoj grej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror av sjukdom relaterad till dålig hälsa när jag är runt 70.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag kommer dö gammal och elak i en gungstol eller liknande.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Hmmm...självmord eller dö åt någon annan typ.
vadå? jag tänker inte dö.
Jag kommer snubbla i trappan när jag är på väg uppåt och bryta käken sen rulla ner och bruta lite mer saker... Eller bli misshandlad av ett gäng clowner...Now Thats Som Scary Shiiet.
Klockor Till Salu!
[email protected]
Jag kommer klanta mig iaf, vet inte hur men är säker på det! Annars när man är gubbe o allt man ser framemot är bingolotto så blir det Hardcore-självmord Ala Slice N' Dice :)
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
Jag skulle vilja dö på något coolt sätt.
påkörd skulle jag tro
www.myspace.com/dressyourself
jag kommer säkert att dö på grund av någon fånig tvångstanke..
- men nog om dig nu.
Jag ska tända eld på mig själv och slänga mig utför Torson brinnandes, all for the show baby!
Walking the street of dreams
jag kommer dö för att hjärtat på någon sätt lägger av, och det kommer ske innan jag fyller 30. och hellre det än av ålderdom eller något annat. drunkna/kvävas är det sista sätt jag skulle vilja dö på iallafall. ibland har jag dagar då jag bara går och oroar mig över att jag kommer kvävas eller drunkna.
MoDo - the Heart of hockey!
jag kommer dö av att en meteorit träffar jorden om 35 år
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Jag kommer dö när en projektil sliter upp mitt bröst. (Eller så har redan min okända tvillingbror dött på detta sätt) Sen skall jag åter upp livas igen, och bli hälften robot!
drunknar nog i badet efter en slaskig fylla... alternativt snubblar ner för en trapp... kan nog tänkas att lyckas bränna av utomhus mitt i vintern å frysa ihjäl.
mama said knock you out
ensam i en lyxvilla på nån paradisö, efter att ha blivit förgiftad av den 50 år yngre supermodellen jag testamenterade min förmögenhet till eftersom jag aldrig hade nåt annat...
jag går av bussen om en sisådär 5 år och så rullar en svart merca upp och skjuter sönder mig.
Haters gon' hate...
Det bästa vore ju om man bara fick somna in men det troliga är väl att cancern eller någon annan sjukdom kommer att ta kål på mej. Well well när det väl händer vill jag dö ensam konstigt nog.
Alla kvinnor i min släkt får cancer, så det blir väl det då.
bara vet att kommer dö pga en ömröstning där ja får " ta en för laget"
omfamnad av min fru och mina barn, det räcker för mig.
droger tror jag. eller självmord. eller påkörd av en spåris
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
eller nog en symbios av alla de tre nu när jag tänker efter
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced